Ik ga slapen massel.quote:

Vanzelf gaat het meestal nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:50 schreef broer het volgende:
Turbulent! [ afbeelding ]
Overigens wilde ik hem wel maken, hoor. Ik zat alleen te wachten tot hij vanzelf dicht ging.
Inderdaad. Hij heeft volgens mij nog maar 1 naamtopic gehad, en da's natuurlijk véél te weinig!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:44 schreef broer het volgende:
[..]
Die verdient eigenlijk wel eens een naamtopic, vind ik. Mooie gelegenheid, dacht ik zo.
Donderdag, dacht ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wanneer kwam die 35-jarige (?) maagd nou naar de studio? Vannacht of donderdagnacht?
Door een natuurlijk proces, bedoelde ik. Ik wilde wachten tot het topic vanzelf doodging en jij pleegde actieve euthanasie, zeg maar...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vanzelf gaat het meestal niet
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:22 schreef broer het volgende:
L3nt, na een voorgesprekje met zijn 36-jarige maagd: "Mooi, hè, dat het gaat gebeuren? Daar zijn wij voor. De Avro - wij helpen mensen."
Hier is helemaal niet gestrooid... maar het is dan ook niet glad buiten, alleen nat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:40 schreef -Hans- het volgende:
Damn, freaking glad buiten ! Matig gestrooid als ik eerlijk ben.
Helemaal geen sneeuw? hier ligt er nu sneeuw en er valt erg veel regen. Kortom: glad en smerig!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier is helemaal niet gestrooid... maar het is dan ook niet glad buiten, alleen nat.
Ej !quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:59 schreef Jimbo het volgende:
allemaal 'hard' aan t werk?
ik moet ook over 15 min weer weg voor nog een dagjehans
zo kut, kan vandaag later beginnen als ik wil,dus ook langer slapenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !. Vooral proberen wakker te worden
. Succes zometeen!
Borisz.
mogguhquote:
mogguhquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:06 schreef TIM-846 het volgende:
Mogge Hans, Paul, Jimbo, Sirolf Borisz
huh dat is wel maf ja! Kan je een keer wat langer slapen... Trouwens wel herkenbaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo kut, kan vandaag later beginnen als ik wil,dus ook langer slapen, normaal altijd problemen wakker te worden en nu was ik om 7 uur al klaar wakker
Tim ! je bent er weerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:06 schreef TIM-846 het volgende:Mogge Hans, Paul, Jimbo, Sirolf Borisz
Nope, helemaal niks. Sterker nog, het is zelfs alweer een aardige tijd geleden gestopt met regenen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal geen sneeuw? hier ligt er nu sneeuw en er valt erg veel regen. Kortom: glad en smerig!
Jimbooo
Dan zit je goed, Sirolfquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:15 schreef Sirolf het volgende:
Nope, helemaal niks. Sterker nog, het is zelfs alweer een aardige tijd geleden gestopt met regenen.
Een hele goede morgen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:31 schreef 3FMaster het volgende:
Morge
Verslapen
Máár.. geen sneeuw![]()
Helaasch wel regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |