ach je weet wat ze zeggen over de hersencapaciteit van mooie vrouwenquote:Op maandag 18 mei 2009 01:28 schreef Toad het volgende:
Ik ken d'r niet.
Haar foto is niet direct onaardig ofzo.
Wow inderdaad, wie is dat en wat heeft mijn tutor met haar gedaan?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:28 schreef Toad het volgende:
Ik ken d'r niet.
Haar foto is niet direct onaardig ofzo.
Gewoon lekker linea recta laten doorsturen naar je gmail, nergens meer last vanquote:Op maandag 18 mei 2009 01:29 schreef Toad het volgende:
Die vieze HVA-mailbox van mij zit steeds vol.
Ik zit nu op de ASVA, daar kan ik altijd terecht. Ga ik sowieso doen als ik eindelijk een bestuur heb (interesse?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef Toad het volgende:
Tsja Duim, we zijn hier allemaal ontgroend. Nu jij nog.
@Lienelien: hoe doe jij dat eigenlijk met je afstudeeropdracht. Zit je ergens op een locatie of regel je het vanuit thuis? Ik zit er nu ook een beetje aan te denken wat ik nu precies wil. Misschien kan ik het wel combineren met m'n 'lange' stage.
Thnx. Ja, dat was ook een beetje het idee waar ik aan dacht hoor: eerst stage daarna afstuderen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zit nu op de ASVA, daar kan ik altijd terecht. Ga ik sowieso doen als ik eindelijk een bestuur heb (interesse?) Maar doe het vooral thuis.
Combineren met je stage kan niet, je mag namelijk gewoonweg nog niet beginnen aan je scriptie als je je stage nog niet hebt gehaald. Misschien kan je wel gewoon langer bij dat bedrijf blijven, maar dat zal dus inhouden dat je er in totaal een jaar werkt tegen hongerloon. Da's wel jammer.
Ik krijg nu niets, maar als we het geld van onze sponsoren binnen hebben dan krijg ik wel een bestuursbeurs als het goed is, dus dat is wel lekker.
Ow, ow ow, ow!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik ben echt dom
Wist ik veel dat het verplicht was de notulen en agenda's van vergaderingen in MIM Huisstijl te zetten. Domme domme ik.
enquote:Medio juli ontvang je per post de uitslag van de IB-Groep.
De exacte datum waarop we de uitslag bekend zullen maken gaan we in de loop van juni 2009 hier melden.
quote:Iedereen die tijdig zijn diploma of cijferlijst heeft opgestuurd krijgt 17 juli 2009 schriftelijk bericht over de uitslag van de loting.
groen,zwart of blauwquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:29 schreef Duim het volgende:
Dan ben je inderdaad een geit. Maar jij had dus blok 3? Welke kleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |