abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69139039
Die vieze HVA-mailbox van mij zit steeds vol.
pi_69139052
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:28 schreef Toad het volgende:
Ik ken d'r niet.
Haar foto is niet direct onaardig ofzo.
ach je weet wat ze zeggen over de hersencapaciteit van mooie vrouwen
pi_69139056
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:28 schreef Toad het volgende:
Ik ken d'r niet.
Haar foto is niet direct onaardig ofzo.
Wow inderdaad, wie is dat en wat heeft mijn tutor met haar gedaan?
pi_69139085
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:29 schreef Toad het volgende:
Die vieze HVA-mailbox van mij zit steeds vol.
Gewoon lekker linea recta laten doorsturen naar je gmail, nergens meer last van
pi_69139117
Ah deze moet ik dan zeker ook inschakelen: Do not leave copy on server. Dat had ik nog niet gedaan.

Het is niet dat ik Tonio's tutor superknap vind ofzo hoor, maar ze ziet er ook weer niet superdom uit ....

mooie discussie hebben we...
pi_69160148
Ik wil haar ook zien maar ik ben een noob
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_69195890
Tsja Duim, we zijn hier allemaal ontgroend. Nu jij nog.

@Lienelien: hoe doe jij dat eigenlijk met je afstudeeropdracht. Zit je ergens op een locatie of regel je het vanuit thuis? Ik zit er nu ook een beetje aan te denken wat ik nu precies wil. Misschien kan ik het wel combineren met m'n 'lange' stage.
pi_69227355
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef Toad het volgende:
Tsja Duim, we zijn hier allemaal ontgroend. Nu jij nog.

@Lienelien: hoe doe jij dat eigenlijk met je afstudeeropdracht. Zit je ergens op een locatie of regel je het vanuit thuis? Ik zit er nu ook een beetje aan te denken wat ik nu precies wil. Misschien kan ik het wel combineren met m'n 'lange' stage.
Ik zit nu op de ASVA, daar kan ik altijd terecht. Ga ik sowieso doen als ik eindelijk een bestuur heb (interesse? ) Maar doe het vooral thuis.
Combineren met je stage kan niet, je mag namelijk gewoonweg nog niet beginnen aan je scriptie als je je stage nog niet hebt gehaald. Misschien kan je wel gewoon langer bij dat bedrijf blijven, maar dat zal dus inhouden dat je er in totaal een jaar werkt tegen hongerloon. Da's wel jammer.
Ik krijg nu niets, maar als we het geld van onze sponsoren binnen hebben dan krijg ik wel een bestuursbeurs als het goed is, dus dat is wel lekker.
pi_69228664
Ik ben echt dom

Wist ik veel dat het verplicht was de notulen en agenda's van vergaderingen in MIM Huisstijl te zetten. Domme domme ik.

pi_69235350
Waarom zitten deadlines voor projecten, slb en computervakjes en ook nog eens tentamens altijd zo dicht op elkaar Plus waarom plan ik precies in die tijd een vakantie
pi_69243385
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:03 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik zit nu op de ASVA, daar kan ik altijd terecht. Ga ik sowieso doen als ik eindelijk een bestuur heb (interesse? ) Maar doe het vooral thuis.
Combineren met je stage kan niet, je mag namelijk gewoonweg nog niet beginnen aan je scriptie als je je stage nog niet hebt gehaald. Misschien kan je wel gewoon langer bij dat bedrijf blijven, maar dat zal dus inhouden dat je er in totaal een jaar werkt tegen hongerloon. Da's wel jammer.
Ik krijg nu niets, maar als we het geld van onze sponsoren binnen hebben dan krijg ik wel een bestuursbeurs als het goed is, dus dat is wel lekker.
Thnx. Ja, dat was ook een beetje het idee waar ik aan dacht hoor: eerst stage daarna afstuderen...
pi_69248189
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik ben echt dom

Wist ik veel dat het verplicht was de notulen en agenda's van vergaderingen in MIM Huisstijl te zetten. Domme domme ik.

Ow, ow ow, ow!

Dat leer je toch allemaal bij computervaardigheden! Alles moet in MIM Huisstijl!

Trouwens, nooit een tutor gehad die er een probleem bij maakte dat de agenda en notulen niet in MIM-huisstijl waren. Dat waren ze bij ons ook nooit. En bij onze minor houden ze er al helemaal geen rekening mee.
pi_69250150
Het was meer sarcastisch, mevrouw had wéér iets gevonden om over te zeuren (en de indruk te wekken dat ze heul erg met ons bezig was.)
pi_69250368
hehe, de relatie tussen Tonio en z'n tutor gaat niet meer goedkomen...
pi_69380071
Ik begreep dat je je voor 15 mei ingeschreven moest hebben om mee te mogen doen aan de eerste loting. Weet iemand hier wanneer de uitslag daarvan binnenkomt?
pi_69387079
Dat is toch iets wat je terug moet kunnen vinden op de IB-site?
pi_69388990
Of studielink.nl oid. De HvA/ het MIM heeft daar iig weinig tot niets mee te maken, de IB groep regelt dat allemaal
pi_69389041
Ah, van ib groep.nl
quote:
Medio juli ontvang je per post de uitslag van de IB-Groep.

De exacte datum waarop we de uitslag bekend zullen maken gaan we in de loop van juni 2009 hier melden.
en
quote:
Iedereen die tijdig zijn diploma of cijferlijst heeft opgestuurd krijgt 17 juli 2009 schriftelijk bericht over de uitslag van de loting.

FAQ's zijn zo handig
pi_69403284
Luie mij. Mea culpa - en bedankt voor de hulp! Dat wordt dus nog even afwachten...
pi_69642347
Hopelijk heb ik vandaag mijn laatste twee punten voor mijn propedeuse binnen gehaald Het verbaasde me hoeveel tweedejaars vandaag moesten herkansen.
pi_69642743
Ja blok 3 bijna helemaal vol..
En dan was er alsnog een geit uit de tweede die het 1e jaars tentamen heeft zitten maken
En ik had 2 spiekers in m'n rij
pi_69643009
Dan ben je inderdaad een geit. Maar jij had dus blok 3? Welke kleur?
pi_69643239
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:29 schreef Duim het volgende:
Dan ben je inderdaad een geit. Maar jij had dus blok 3? Welke kleur?
groen,zwart of blauw
Met welke letter begint je achternaam?
pi_69643270
oh en ik heb 6x (ja 6!) aan een meisje een nieuw antwoordvel moeten geven
pi_69643304
Ik zat bij groen! Mijn achternaam begint met een L. Nu ben ik benieuwd of ik je heb gezien :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')