Ja! Liefste was echt lief dat ze meeging.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ja ik hoorde van Liefste (vriendin en klasgenoot) dat het echt geweldig was. Zeker even kijkje nemen dan maar, als we er toch zijn.
Haha dan zit 'Liefste' in Italiëquote:Op maandag 11 mei 2009 17:50 schreef Toad het volgende:
Ja, jullie krijgen binnenkort een mailtje dat iedereen aanwezig moet zijn tijdens het inleveren van de adviesrapporten c.q. de presentaties. En dan wordt het tentamen onverwacht gegeven.
You got me for a second.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef Toad het volgende:
Serieus? Ze zijn echt onverbiddelijk.Als je er niet bent of lager dan een vier haalt moet je van het MIM af. Niemand die protesteert, want eigenlijk is iedereen blij dat er zoveel mensen dan weg worden gestuurd. Het is immers al druk genoeg.
Nee dat was ik niet van plan, haha. Ik geloofde het toch al niet toen hij me net heel paniekerig smstequote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef Toad het volgende:
Liefste, niet je vakantie naar Italie cancelen he. Dan zou me toch al flauwe grap een wat zure bijsmaak hebben.
Hopen dan maarquote:Beste Lienelien,
Momenteel is het nog niet duidelijk of we voor het komend jaar IPO'ers nodig hebben. Begin juni wordt daarover beslist. Ik houd je in portefeuille, je krijgt t..z.t bericht als wij een vacature plaatsen.
weet jij waar het voor staat dan? Ik kan er niets als tutor oid uithalen hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 18:40 schreef Toad het volgende:
* Toad duimt met je mee.
IPO'ers. Wat een chique afkorting.
Mijn moeder heeft een hele kast (zeg maar gerust toiletformaat) met laarzen(die ze allemaal amper draagt. Daarnaast natuurlijk nog een kast voor andere schoenen, je zou maar zonder komen te zitten.quote:
Ik heb geen flauw idee, maar hij ligt er dus al een tijdje..quote:Op maandag 11 mei 2009 18:59 schreef lienelien het volgende:
ah.
En die brief kwam daar terecht...hoe??
OJA!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Toad het volgende:
Ik weet het lienelien.
Instructeur
Praktijk
Onderwijs.
Ja, klinkt een beetje stom inderdaad. Bij de uitleg van de minor vindt je het ook niet echt terug, behalve dan dat het nieuws in de minor wordt geanalyseerd.quote:
N&M: goede docenten, leuke modules.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Klinkt interessant!
* Tonio-mcdo weet nog steeds niet welk 'profiel' hij wilt kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |