Ja ikquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:36 schreef Duim het volgende:
Dat klinkt allemaal wat minder. Ik moet zeggen dat ik het helemaal eens ben met nooit computers vrij en 0 feedback van je tutor. Moet iemand woensdag een propeudesetentamen maken? Dan moet ik surveilleren
'Die wijven', lolquote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Koewam het volgende:
Ik zag je trouwens weer. Beetje ouwehoeren met die wijven bij de uitgang.
En trouwens kickoffDaar ben ik nog nooit geweest. Behalve bij VK dan.
Want je durft niet alleen naar de metro te lopen?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
'Die wijven', lol
Ja mijn beste vriend besloot er dik twee uur over te doendus moest ik wachten.
Want we gingen samen naar Rotterdam terug met de trein?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Want je durft niet alleen naar de metro te lopen?
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Koewam het volgende:
die wijven
Ah tof daar zit ik ook over na te denken! Ik heb op de middelbare school ook twee jaar filosofie gehad en ik vind het erg interessant. Alleen twijfel ik of ik niet beter iets kan kiezen wat aan zal sluiten bij het werk wat ik later ga doen. Al weet ik nog niet wat ik later ga doen. Maar goed het duurt nog evenquote:
redactie en productie voor tv en het was super tofquote:Op donderdag 9 april 2009 21:32 schreef Duim het volgende:
Veel twijfelaars hier! Ik kijk echt uit naar mijn stage en minor.
@ lienelien en shit ik ben je naam vergeten--> Toad
Welke minor hebben jullie gedaan?
En dat is?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef Duim het volgende:
[..]
Ah tof daar zit ik ook over na te denken! Ik heb op de middelbare school ook twee jaar filosofie gehad en ik vind het erg interessant. Alleen twijfel ik of ik niet beter iets kan kiezen wat aan zal sluiten bij het werk wat ik later ga doen. Al weet ik nog niet wat ik later ga doen. Maar goed het duurt nog even
Zou wat zijn als je daar géén voldoende voor zou hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:46 schreef Liefste het volgende:
[..]
![]()
Onderzoek zeven fout en schrijven acht, ruim gehaald dusPED en Presenteren was ook voldoende dus ik ben nu al door naar het volgende jaar. Alleen nog even zeker weten of ik wel door wíl gaan.
dat doen er wel meerquote:Op vrijdag 10 april 2009 02:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb mijn surveillant tot waanzin gedreven (tot drie keer toe fouten maken, grr)
Ja ik weet niet wat dat werk later is. Eigenlijk wil ik nog helemaal niet over de toekomst nadenken want ik zie het allemaal wel. Ik doe RMP trouwens! Maar minor is pas in het tweede half jaar van volgend jaar dus daar hoef ik me nu nog niet druk om te maken. Maar ik heb er wel zin in, ik denk ook inderdaad dat ik daar veel meer leer dan in mijn afgelopen tijd op het mim. Oh en ik was er niet met surveilleren want ik was ziek. Dus ik had me 's morgens al afgemeldquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
En dat is?
Ik heb ook filosofie op de havo gehad. Kan je veel mee hoorOok zeker als journalist oid.
Jij doet toch ook N&M?
Haha ja ik zat in 1 blauw!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat doen er wel meeren dan tegen mij zeuren of ze het écht weer opnieuw moeten invullen
zat je soms in blok 1 blauw?
ik had D tm F oid
Oh, ja B kan ook wel. maar ik heb geen lang krullend haarquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Haha ja ik zat in 1 blauw!!
Dat begon bij de achternaam BODE in ieder geval (:.
Maar het meisje dat mijn surveilleerde had heel lang krullend haar, was jij dat?
Nee inderdaad, haha. Maar er zijn klasgenoten van me die dat PED niet eens ingeleverd hebben en die een onvoldoende kregen voor hun presentatie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je daar géén voldoende voor zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |