abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67707855
tip voor vol computerlokaal: vaak is op de 2e verdieping het computerlokaal in de b-vleugel open als het reguliere computerlokaal vol is.
pi_67719186
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 17:36 schreef Duim het volgende:
Dat klinkt allemaal wat minder. Ik moet zeggen dat ik het helemaal eens ben met nooit computers vrij en 0 feedback van je tutor. Moet iemand woensdag een propeudesetentamen maken? Dan moet ik surveilleren
Ja ik
pi_67725392
quote:
Op zondag 5 april 2009 01:41 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ja ik
Te gek.
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_67836192
Even kijken, voor schrijven 8/40 fout.
Onderzoek 12/40 fout

Naja zal wel voldoende zijn denk ik...
pi_67837584
Schrijven 8/40
Onderzoek 9/40

Yeeaah

En nu even een weekje rust (Ga morgen ook niet naar de kickoff, heb het even helemaal gehad.)
pi_67839303
Ik zag je trouwens weer. Beetje ouwehoeren met die wijven bij de uitgang.

En trouwens kickoff Daar ben ik nog nooit geweest. Behalve bij VK dan.
pi_67839678
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Koewam het volgende:
Ik zag je trouwens weer. Beetje ouwehoeren met die wijven bij de uitgang.

En trouwens kickoff Daar ben ik nog nooit geweest. Behalve bij VK dan.
'Die wijven', lol

Ja mijn beste vriend besloot er dik twee uur over te doen dus moest ik wachten.
pi_67840435
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

'Die wijven', lol

Ja mijn beste vriend besloot er dik twee uur over te doen dus moest ik wachten.
Want je durft niet alleen naar de metro te lopen?
pi_67841559
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

Want je durft niet alleen naar de metro te lopen?
Want we gingen samen naar Rotterdam terug met de trein?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tonio-mcdo op 08-04-2009 20:55:30 (nee toch maar niet) ]
pi_67874271
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Koewam het volgende:
die wijven

Onderzoek zeven fout en schrijven acht, ruim gehaald dus PED en Presenteren was ook voldoende dus ik ben nu al door naar het volgende jaar. Alleen nog even zeker weten of ik wel door wíl gaan.
pi_67877587
Veel twijfelaars hier! Ik kijk echt uit naar mijn stage en minor.

@ lienelien en shit ik ben je naam vergeten --> Toad
Welke minor hebben jullie gedaan?
pi_67878631
Ik ben nu bezig met Praktische Filosofie.
pi_67882456
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:05 schreef Toad het volgende:
Ik ben nu bezig met Praktische Filosofie.
Ah tof daar zit ik ook over na te denken! Ik heb op de middelbare school ook twee jaar filosofie gehad en ik vind het erg interessant. Alleen twijfel ik of ik niet beter iets kan kiezen wat aan zal sluiten bij het werk wat ik later ga doen. Al weet ik nog niet wat ik later ga doen. Maar goed het duurt nog even
pi_67883369
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:32 schreef Duim het volgende:
Veel twijfelaars hier! Ik kijk echt uit naar mijn stage en minor.

@ lienelien en shit ik ben je naam vergeten --> Toad
Welke minor hebben jullie gedaan?
redactie en productie voor tv en het was super tof heb meer geleerd in dat half jaar dan in de rest van het mim ik moest woensdag trouwens ook surveilleren
pi_67884263
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef Duim het volgende:

[..]

Ah tof daar zit ik ook over na te denken! Ik heb op de middelbare school ook twee jaar filosofie gehad en ik vind het erg interessant. Alleen twijfel ik of ik niet beter iets kan kiezen wat aan zal sluiten bij het werk wat ik later ga doen. Al weet ik nog niet wat ik later ga doen. Maar goed het duurt nog even
En dat is?
Ik heb ook filosofie op de havo gehad. Kan je veel mee hoor Ook zeker als journalist oid.
Jij doet toch ook N&M?
pi_67884274
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:46 schreef Liefste het volgende:

[..]

Onderzoek zeven fout en schrijven acht, ruim gehaald dus PED en Presenteren was ook voldoende dus ik ben nu al door naar het volgende jaar. Alleen nog even zeker weten of ik wel door wíl gaan.
Zou wat zijn als je daar géén voldoende voor zou hebben
pi_67884654
Ik heb mijn surveillant tot waanzin gedreven (tot drie keer toe fouten maken, grr)
pi_67884748
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 02:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb mijn surveillant tot waanzin gedreven (tot drie keer toe fouten maken, grr)
dat doen er wel meer en dan tegen mij zeuren of ze het écht weer opnieuw moeten invullen zat je soms in blok 1 blauw? ik had D tm F oid
pi_67889612
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 01:40 schreef lienelien het volgende:

[..]

En dat is?
Ik heb ook filosofie op de havo gehad. Kan je veel mee hoor Ook zeker als journalist oid.
Jij doet toch ook N&M?
Ja ik weet niet wat dat werk later is. Eigenlijk wil ik nog helemaal niet over de toekomst nadenken want ik zie het allemaal wel. Ik doe RMP trouwens! Maar minor is pas in het tweede half jaar van volgend jaar dus daar hoef ik me nu nog niet druk om te maken. Maar ik heb er wel zin in, ik denk ook inderdaad dat ik daar veel meer leer dan in mijn afgelopen tijd op het mim. Oh en ik was er niet met surveilleren want ik was ziek. Dus ik had me 's morgens al afgemeld
pi_67891581
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 02:45 schreef lienelien het volgende:

[..]

dat doen er wel meer en dan tegen mij zeuren of ze het écht weer opnieuw moeten invullen zat je soms in blok 1 blauw? ik had D tm F oid
Haha ja ik zat in 1 blauw!!
Dat begon bij de achternaam BODE in ieder geval (:.

Maar het meisje dat mijn surveilleerde had heel lang krullend haar, was jij dat?
pi_67891694
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Haha ja ik zat in 1 blauw!!
Dat begon bij de achternaam BODE in ieder geval (:.

Maar het meisje dat mijn surveilleerde had heel lang krullend haar, was jij dat?
Oh, ja B kan ook wel. maar ik heb geen lang krullend haar
En ik had woensdag toch echt blok 1 blauw
pi_67892003
Misschien waren er wel meerdere?
Ze had zwarte kleding aan helemaal. (:

Nu ik je fobo zie was jij het in ieder geval niet.
pi_67905020
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 01:41 schreef lienelien het volgende:

[..]

Zou wat zijn als je daar géén voldoende voor zou hebben
Nee inderdaad, haha. Maar er zijn klasgenoten van me die dat PED niet eens ingeleverd hebben en die een onvoldoende kregen voor hun presentatie.

Mijn surveillant bij het tentamen zag mijn derde doopnaam aan voor mijn achternaam en was ervan overtuigd dat ik ergens anders zou moeten zitten. Alsof mijn trauma over die doopnaam nog niet groot genoeg was
pi_68095121
Ik ben al een tijdje geïnteresseerd aan het kijken richting MIC maar ik heb hier een aantal vragen voor de fokkers die daar nu studeren;

Wat zijn nou precies de verschillen tussen de studies Information Engineering en Bedrijfskundige Informatica? Naar mijn idee lijken ze op elkaar.
Hoe zit het met de balans tussen programmeren en management vakken bij Information Engineering?
Hoe zijn de fokkers hier te spreken over de studie Interactive Media? Hoe zit het met de werkgelegendheid als je klaar bent met Interactive Media?

Dank!
.mwep
pi_68098341
Geen een van je vragen gaat over de studie zelf?

Verder is er morgen een open dag!
Rhijnspoorplein 1
Amsterdam.

Wat vinden we van het nieuwe project? Ik hoor van anderen dat het het enorm rot vinden, maar ik vind het echt leuk! Ik doe cluster 2 en vind vooral de opdrachten van MMP erg leuk. We zitten wel in een groep van 9 personen met een paar mensen zonder enige discipline, dus of dat goed gaat....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')