abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70351658
Goede keus Jevel!
pi_70369740
Ik ga ook RMP doen
Hé Joep, de baksteen koe!
pi_70437456
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:06 schreef Joepdebaksteenkoe het volgende:
Ik ga ook RMP doen
pi_70437715
Asjeblieft lien.

Andere tip voor je: Franz Ferdinand op BBC3.
pi_70437799
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:57 schreef Toad het volgende:
Asjeblieft lien.
Dankje
Iemand heeft bij als verbeterpunt tarrels ingevuld
Maar diegene studeert dan ook bij fok.nl...
quote:
Andere tip voor je: Franz Ferdinand op BBC3.
Ook dankje, maar dat heb ik hier niet
pi_70437948
Ik hoop niet voor je dat je alle opmerkingen die mensen bij de enquete schrijven moet verwerken in je scriptie...
pi_70438104
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:07 schreef Toad het volgende:
Ik hoop niet voor je dat je alle opmerkingen die mensen bij de enquete schrijven moet verwerken in je scriptie...
Neuh, kan ik maar beter niet doen
pi_70456607
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:14 schreef lienelien het volgende:

[..]

Neuh, kan ik maar beter niet doen
Ha ik zag je mailtje net in mijn inbox Maar heb ik niet al eens eerder een enquete ingevuld? Of is dit een nieuwe?
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_70460437
quote:
Op zondag 28 juni 2009 20:52 schreef Duim het volgende:

[..]

Ha ik zag je mailtje net in mijn inbox Maar heb ik niet al eens eerder een enquete ingevuld? Of is dit een nieuwe?
ha nu weet ik je naam! Was een lijst van 650 mensen tot nu toe slecht één boze reactie gehad maar ik heb verder nooit een enquête gestuurd hoor!
pi_70463130
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef lienelien het volgende:

[..]

ha nu weet ik je naam! Was een lijst van 650 mensen tot nu toe slecht één boze reactie gehad maar ik heb verder nooit een enquête gestuurd hoor!
Haha die boze reacties lijken het me wel waard. Maar hoezo weet je nu mijn naam?
pi_70463562
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:34 schreef Duim het volgende:

[..]

Haha die boze reacties lijken het me wel waard. Maar hoezo weet je nu mijn naam?
Nee het was juist een grapje Andersom juist wel, weg anonimiteit
Ja nouja ik vind het zelf ook irritant hoor, al die ladingen mailtjes over of iemand een boek of samenvatting nog heeft of wat dan ook, maar een scriptie enquête wil ik altijd wel even invullen..
pi_70463894
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:46 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ja nouja ik vind het zelf ook irritant hoor, al die ladingen mailtjes over of iemand een boek of samenvatting nog heeft of wat dan ook, maar een scriptie enquête wil ik altijd wel even invullen..
Hoi heb hem ook ingevuld
pi_70463906
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:56 schreef aapie007 het volgende:

[..]

Hoi heb hem ook ingevuld

Dankjewel!
pi_70471026
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:46 schreef lienelien het volgende:

[..]

Enquetes vul ik ook altijd in. Maar ik sta sowieso ingeschreven bij zo'n 10 onderzoekbureaus dus ik vind het zelfs leuk
pi_70591670
Ik wil ook pronken met m'n cijfer.

Voor mondelinge overhoring filosofische vragen heb ik ongeveer een 8.
pi_70605897
Gefeliciteerd!!

Propedeuse!!
pi_70627763
Kan iemand me iets vertellen over het tweede jaar met profiel RMC?
pi_70730275
Inschrijving en alles is geregeld!
Althans, heb mij bij het SSC ingeschreven voor de hoofdfase MIC. Nu moest ik bij het onderwijsbureau zelf mijn profielkeuze doorgeven, terwijl zij totaal nog niet wisten wie ik was..

Hoop dus dat het in orde komt. Ben nogal huiverig voor regelzaken door de HvA.

TOAD, jij doet/deed ook N&M? Hoeveelste jaars ben je nu?

Ik heb echt onwijs veel zin in om eraan te gaan beginnen. Hoop niet dat alle tweede jaars elkaar al kennen (maar dat zal wel niet toch met zo'n grote opleiding?)
pi_70743124
Hey Jevel,

Qua administratie is het opzich goed geregeld bij het MIM/HvA. Dat zijn althans mijn ervaringen.
Ik ben na de zomer 4e jaars student N&M. En idd., niet iedereen kent elkaar hoor in de 2e.
pi_70743963
Kijk dat valt dan alweer mee (beide).

Ik was bang dat je er misschien moeilijk tussen komt, als iedereen elkaar al kent. Dat zal dan wsl wel meevallen.

Dat het goed geregeld is, is dan echt iets van MIC. Ik heb een andere opleiding bij de HvA gedaan, dat was echt
belachelijk slecht geregeld..

Zo heb ik een nep 'P' (ja, serieus!) gekregen omdat school een fout had gemaakt en had gezegd dat ik geen P kreeg, terwijl ik gewoon al mijn punten had. Ze vonden het wel zo aardig om 'm dan ook aan mij te geven.. Omdat ik dit de dag van de uitreiking te horen kreeg en mijn P dus niet gedrukt was, mocht ik een neppapiertje ondertekenen bij de uitreiking, voor het idee

Beetje vaag verhaal maar vond het wel weer het toppunt van de, in mijn ogen, slecht functionerende HvA.

Ach, nu heb ik de aankomende drie jaar de tijd om dat beeld te laten veranderen.
pi_70750959
Volgens mij worden alle klassen weer helemaal omgegooid, dus er is een grote kans dat je in een klas komt met mensen die elkaar ook nog niet kennen .
Ik ga RMP doen, heb best wel zin in het 2e jaar. Heb mijn P niet gehaald, mis alleen bedrijfseconomie nog.
pi_70753729
Ik zat het afgelopen jaar in de 2e en kende 4 mensen uit mijn oude klas die ook RMP gingen doen. Verder wel bekende gezichten van andere klassen, maar het grootste deel was gewoon nieuw.
pi_70753764
Ben trouwens wel benieuwd of je in het 3e jaar gewoon in dezelfde klas zit als de 2e? Of gooien ze het om en blijf je alleen met je projectgroep bij elkaar (Toad en lien)?
pi_70754504
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Duim het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of je in het 3e jaar gewoon in dezelfde klas zit als de 2e? Of gooien ze het om en blijf je alleen met je projectgroep bij elkaar (Toad en lien)?
mijn klas bleef tot aan de minor/stage samen projectgroep wisselde één keer. Je hebt natuurlijk ook maar 2 meer in de 3e
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')