Volgens mij ging ik op het MIM werken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:42 schreef Toad het volgende:
*kick*
He lienelien, weet je al wat je gaat doen na de zomer?
ik wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef Duim het volgende:
Ik vier ook nog geen vakantie hoor! Zijn lienelien en jij nu allebei aan het afstuderen?
Dat ziet er interessant uit zeg! Mooi ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik wel ja
Check m'n sig, daarvoor doe ik een onderzoek. En ben ik voorzitter en hoofdredacteur van
Het klinkt inderdaad vaag. Ik ben veel te nieuwsgierig dus pm me maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:37 schreef Toad het volgende:
Twijfelen mag best hoor. Dan kies je voor een volgende stageplek weer een ander soort medium uit of ander soort werk, toch?
Ik solliciteer vooral naar stageplekken waar ik zegmaar op een journalistieke manier inhoudelijk bezig kan zijn met onderwerpen. Dat klinkt misschien een beetje vaag, maar ik wil er niet al te veel op een forum over zeggen.(evt. via pm wel)
Heb je ook die mooie gele banner gezien??quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef Duim het volgende:
[..]
Dat ziet er interessant uit zeg! Mooi ook.
Das waar ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Volgens mij ging ik op het MIM werken?
als 1: de vacature er weer is en 2: ik aangenomen word
Hehe, dan moet je je PM eerst even aanzetten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:07 schreef Duim het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad vaag. Ik ben veel te nieuwsgierig dus pm me maar
mij ook, mij ook!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:07 schreef Duim het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad vaag. Ik ben veel te nieuwsgierig dus pm me maar
Hoe doe ik dat nu weer?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:22 schreef Toad het volgende:
Hehe, dan moet je je PM eerst even aanzetten.
Mooi zeg! Ik wil dat mijn Actualiteit & Ethiek ook is nagekeken, want dan staat er achter Propedeuse MIM-vt 2007-2008 een 'ja'quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:19 schreef Koewam het volgende:
Jeej, weer cijfers. Communicatiemanagement gelukkig gehaald... 5,5 (had ook de helft fout, weird), en media&maatschappij een 7. Project een 7,4!
Heb dit jaar incl m'n andere studie al 62 punten gehaald
Ik ook!quote:
Oeps, hoop dan dat je voorgevoel niet kloptquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik heb het nare voorgevoel dat ik hem gewoon op mijn W: schijf heb laten staan in plaats van hem naar de juiste map te kopiëren
ik hoef alleen nog maar even mn scriptie en dan ben ik ook klaarquote:Op maandag 22 juni 2009 12:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Alleen nog de herkansing van fusiebedrijven mediabedrijven en ook ik ben klaar!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef Jevel het volgende:
Hoi,
Lees hier al een tijdje mee en wil jullie graag wat vragen.
Volgend jaar ga ik MIC studeren en ik ga starten in het tweede jaar. Wsl profiel Nieuws en Media.
Nu vraag ik mij af hoeveel contacturen er dan, zo ongeveer, per week zijn. Niet omdat ik me er gemakkelijk af wil maken, wel omdat ik geen recht meer heb op stufi. Aangezien ik ook nog graag wil leven moet ik daarnaast wel blijven werken.
Zelf zat ik te denken aan 1,5 dag per week. Zou dat te doen zijn?
Alvast bedankt voor de reacties!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef Jevel het volgende:
Lienelien, dankjewel voor je reactie. Top!
Qua tentamens enzo regel ik het wel. Mocht het niet even niet lukken, dan leer ik wel wat langer door in de avonden.
Het ging mij inderdaad puur om de colleges. 1,5 dag it is dus.
Heb vanmiddag een gesprek over RMP met Rose Leighton. Aangezien ik dus in het tweede jaar kan instromen, moet ik nu al de profielkeuze maken. Neig naar N&M maar misschien ben ik na vanmiddag wel helemaal omgeslagen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |