.
Ben een beetje in een dood en verderf bui. Laat ik eerlijk zijn. Ik hoopte een beetje op het jammerlijk breken van allebei Willems enkels toen hij met aanloop de nominaties aan het vertellen was. Had een mooie dramatische laatste week geworden, met prachtige beelden op de rode loper. Willem, hulpmiddelen namelijk ongeoorloofd, doet er drie en een half uur over om zich, steeds enkele centimeters met de handen vooruit trekkend, naar de studio te verplaatsen. Oude islamitische boetedoening, maar dan in Almere.
Maar ik had beter moeten weten. Dat soort dingen gebeuren Willem niet. Hij is de persoonlijke Toffe Discipel Gods in dit huis. Ongelofelijke beelden tijdens de discussie over het kerkbezoek in Nederland. Kijk vanacht nog eens. Op het moment dat Willem spreekt begint er vanuit zijn mond Een Lichte mistvorming te schijnen. De Friese fluisteraar hult zich in mistflarden als hij bepaalde onderwerpen aanhaalt. Het was erg ontroerend. Moet je nu nog eens aan komen kakken met een huilend houten Mariabeeld als je De Verlichting in eigen persoon al 100 dagen in Almere in de rondte hebt lopen.
vrij naar NICO DOORDEVIL ( bij voorbaat excuses voor het schenden van uw masterpiece)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |