Interessante shoot freud.
In het algemeen moet ik even opmerken dat de visagie niet geheel klopt aangezien afzuigkap nu een oosters mondje heeft in plaats van een porseleinen poppenmondje. Verder vind ik de haren ook niet mooi. Die horen dan dus krullerig te zijn. Kort of lang, dat maakt niet uit, maar zo steil en plat hoort ook niet echt bij een porseleinen poppenhoofd. Als je dit nog eens doet moet je vooral niet uitgaan van een wit gezicht, maar juist van een heel flauw roze kleur als basis, met de wangen toch echt iets rossiger aangezet. En de lipcontour gewoon volgen, alleen iets kleiner dan de eigen lippen. Dan weet ik zeker dat er meer een porseleinen pop uitkomt dan nu het geval was.
Dan vind ik de serie voorzien van erg lelijke kaders. Met name bij 1 stoor ik me daar nogal aan. Waarom in de foto?
Beste foto's vind ik nummer 6 en 7. Bij 6 vind ik de wat donkerder sfeer veel beter overkomen dan dat ultralichte blur, maar bij 7 vind ik de schaduw op de achtergrond en het verlopen van haar jurk in de achtergrond dan weer erg gaaf. In foto nummer 4 vind ik de gezichtsuitdrukking erg leuk, terwijl die me in de rest van de foto's totaal niet boeit, en bovendien is ie overal hetzelfde verder. Nogal een nors gezicht voor een pop.
Verder had ik graag in de hele serie dezelfde toning willen zien.
Maar ik vind het bijzonder knap van zowel het model als jezelf dat je dit hebt aangedurfd. Het is zo makkelijk om commentaar te geven vanachter mijn PC, maar ik doe het je absoluut niet na.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden