abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65946426
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:48 schreef heaven7 het volgende:
Hoe doen jullie smokey eyes? Pics daarvan? Mijn eerste poging was nogal lichtjes uitgevallen, wel leuk maar niet wat ik bedoelde

[ link | afbeelding ]
Vervang de lichte oogschaduw door een heel donkere kleur en dan heb je smokey eyes

Maar verder niemand die iets kan uitleggen over wat er zo bijzonder is aan die mineralenpoeders?
(:
pi_65946483
In de ooghoeken zit zwarte oogschaduw
pi_65946559
omg sharon stone lijkt hier wel 2 blauwe ogen te hebben............

(:
pi_65946588
Das wel erg zwart Past niet echt bij mijn gezicht denk ik.
pi_65946700
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:17 schreef heaven7 het volgende:
In de ooghoeken zit zwarte oogschaduw
da's een begin, maar smokey is niet smokey zonder de rest ook donker vol te smeren..maar goed, het kan dus ook totaal mislukken zoals hierboven

(je kan ook iets lichter dan zwart nemen als dat je te donker is...een paarse tint of middenbruin ofzo)
(:
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:48:39 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65949589
Wow, ik heb zojuist voor het eerst Abbott's Perk Me Up concealer gebruikt van EDM. In één woord: geweldig! Had ik dit maar eerder geweten! Ik doe het onder mijn ogen, waar ik soms een beetje grijzige waas heb... en het verdwijnt gewoon! Ik zie er jaren jonger uit, met een fris perzikhuidje .
Hier moet ik de fullsize van hebben !!!
KuikenGuppy
pi_65949951
Oei, link?
pi_65950646
Ik wil ook zo'n proefpakketje maar ik weet niet welke kleuren ik moet kiezen.
Abbot's hoor ik veel goede verhalen over maar als ik die kleur dan online zie dan denk ik dat die toch niet licht genoeg is voor mij. Misschien Aussie? Tips anyone?
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:23:13 #59
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65950834
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:58 schreef heaven7 het volgende:
Oei, link?
www.everydayminerals.com .
KuikenGuppy
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:24:24 #60
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65950876
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Abbot's hoor ik veel goede verhalen over maar als ik die kleur dan online zie dan denk ik dat die toch niet licht genoeg is voor mij. Misschien Aussie? Tips anyone?
Heb je er bezwaar tegen een foto van je gezicht te plaatsen?
KuikenGuppy
pi_65951363
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb Aussie, die is vrij licht, dus die is wellicht wel goed voor jou..
pi_65951827
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heb je er bezwaar tegen een foto van je gezicht te plaatsen?
Liever niet.
Maar ik ben lichtblond met blauwe ogen, lichte huid en een koel huidtype. En ik heb dus van die blauwige wallen.
pi_65952064
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef Burdie het volgende:
Wow, ik heb zojuist voor het eerst Abbott's Perk Me Up concealer gebruikt van EDM. In één woord: geweldig! Had ik dit maar eerder geweten! Ik doe het onder mijn ogen, waar ik soms een beetje grijzige waas heb... en het verdwijnt gewoon! Ik zie er jaren jonger uit, met een fris perzikhuidje .
Ik denk dat ik weet welke concealer ik in m'n proefkitje ga stoppen. Klinkt goed!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65952431
Ik ben te dom om bij EDM een proefpakketje te bestellen volgens mij.
Ik heb dat proefpakketje in mijn karretje gegooid en toen de samples maar als ik wil afrekenen berekent hij toch die samples apart en zegt dat ik nog geen proefpakketje heb samengesteld.
pi_65952497
Je moet de producten die je in je samplekit wilt hebben slepen naar de rechterkant, 'in' je samplekit, zeg maar.
pi_65954741
Nou, als ik een foto van mijzelf maak, dan zie je de make-up niet eens. Maar als ik in de spiegel kijk zie je 't dondersgoed, dus nog meer erop smeren durf ik niet.

Grr. Dan maar geen make-up fotootje van deze kant.
Wel fijn op zich, 't spul van EDM. Maar nog niet de moeite waard om er meteen meer te gaan bestellen .
pi_65955309
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef nein het volgende:

Maar verder niemand die iets kan uitleggen over wat er zo bijzonder is aan die mineralenpoeders?
Kwestie van smaak.
De meeste van die bedrijfjes houden vast aan een hoop marketing-geblaat over "puurheid" en "natuurlijkheid"; spelen in op chemofobie. Hun oogschaduwtjes zijn bijvoorbeeld altijd losse poeders, er zitten geen bindingsmiddelen of conserveringsmiddelen in. Zij beweren zeg maar dat je van zulke additieven (die door alle grote bedrijven gebruikt worden) kanker/allergieën/schurft van krijgt en niet van hun spul. Ook wordt er beweerd dat mineralen (letterlijk gezuiverde rotsmineralen) een positief/genezend effect op de huid zouden hebben. Nooit bewezen, natuurlijk, maar als je er waarde aan hecht: dat is het verhaal. Wel even opletten met bepaalde allergene/comedogene ingredienten: bismuth is notoir.
Wat mij betreft is het een geval van klein ondernemerschap steunen, én de enorme keuze in bijzondere oogschaduwkleuren, én de prijs. Verder bepaalt persoonlijke voorkeur of je liever losse poeders hebt of vloeibare/gepresste makeup.
pi_65956890
Wat mij betreft is minerale makeup huidvriendelijker dan die zooi van drogistmerken. Sowieso gebruik ik alleen natuurlijke producten voor m'n huid
pi_65959759
ik heb ook maar eens even wat spullen besteld van EDM
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65960122
tvp
pi_65960451
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef progje het volgende:
ik heb ook maar eens even wat spullen besteld van EDM
Oja, ik ook trouwens. Het is gelukt.

Ik heb ook wat anders besteld vandaag van http://www.konadnailart.nl/shop.html

Een setje om met een soort stempel een nagellak patroon te maken. Bij dit setje zitten deze patroontjes maar er zijn nog veel meer sjablonen te koop.
pi_65960499
De middelste is een leuk motiefje .
pi_65960921
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef Anne het volgende:
De middelste is een leuk motiefje .
Dat vond ik ook!
Dat love dingetje en dat whatever-it-is rechtsboven doen mij ook niet veel maar die bloemetjes zijn lollig en helemaal die middelste. Ben benieuwd of dit een beetje werkt. Als ik de filmpjes op youtube moet geloven is het allemaal heel makkelijk en foolproof.

voorbeeldje:
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:06:24 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65961111
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef Burdie het volgende:
Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik ben ook heel bleek, met blauw/grijze wazen onder mijn ogen. Ik ga 's op die site kijken.

Vandaag deze kwasten gekocht:

Ene is voor minerale make-uppoeder, andere een 'line softener'. Die lijkt me wel goed om kohl/eyeliner mooi uit te vagen. Ik kreeg er 50% korting op omdat ik er een oogpotloodje bijkocht.
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:13:23 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65961436
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef Aventura het volgende:
Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik ben ook heel bleek, met blauw/grijze wazen onder mijn ogen. Ik ga 's op die site kijken.
Ik ben niet heel bleek .
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')