abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66219772
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Burdie het volgende:
Bourjois vind ik niet zo heel erg fantastisch.
Dipkip, als er ooit nog een meet komt ( ) kan ik wel Golden Rose op je proberen?
Ja maar kun je dat bestellen dan? Ik zoek iets waarbij ik op teh interwebz kan kiezen uit heel veel kleurtjes voor niet al te duur.

Bourjois is toch best wel duur?
  donderdag 19 februari 2009 @ 04:15:53 #277
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_66223981

nieuwe liefde, het kost wel wat, maar het is het waaard
pi_66224707
Das toch geen make up? Wat is het wel en waarom
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:12:13 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66225636
Het is Hydramax en Active Serum van Chanel .
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 februari 2009 @ 09:52:03 #280
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66226772
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Linkje naar de nageldiva?

Edit: Er zijn van konad inderdaad wel Jezus sjablonen.

Hier staan ze allemaal wel tussen, maar dat word zoeken.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:23:25 #281
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_66227754
Voor die tijgernagels zou je idd dat sjabloon kunnen gebruiken wat MinderMutsig postte.. en dan steeds maar een deel stempelen (delen van de stempel afhalen voor dat je je nagel stempelt) en dan verschillende kleurtjes onder elkaar of door elkaar heen doen
Dat heb ik namelijk iemand zien doen toen ik plaatjes enzo zocht, dat ziet er ook erg mooi uit
Knoei
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 februari 2009 @ 11:15:03 #282
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66229724
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef Loqi het volgende:
Voor die tijgernagels zou je idd dat sjabloon kunnen gebruiken wat MinderMutsig postte.. en dan steeds maar een deel stempelen (delen van de stempel afhalen voor dat je je nagel stempelt) en dan verschillende kleurtjes onder elkaar of door elkaar heen doen
Dat heb ik namelijk iemand zien doen toen ik plaatjes enzo zocht, dat ziet er ook erg mooi uit
Ik ben een tijdje geleden gestopt met nagelbijten, maar 2 nagels zijn nog steeds niet helemaal oké.
Zodra die goed zijn dan geef ik mezelf dat wel cadeau. .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66230244
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je mot niet zeuren.
Ik heb een site ontdekt die ik hier lekker niet neer ga zetten die konad plates en strass steentjes en nailart dingen enzo voor een prikkie verkoopt en ik heb ontdekt dat er potverdikkie nog best veel geld zomaar ongemerkt en ongebruikt op mijn paypall account stond. Ik heb zojuist voor ruim 30 euro aan nagelspul besteld.
5 nieuwe konad sjablonen, een nagellak, gemengde vormen en kleuren strass-steentjes en een paar nailart pennen.
Gemeen .

Ik ga het setje ook bestellen .
pi_66234278
Ik las op blz 8 van dit topic over make-up smeren op je waterlijn..... Niet doen, anders zitten jullie allemaal op je 40e bij de opticien van: ik heb zulke droge ogen...

Serieus, het is heel slecht voor je traanbuizen..

Ander vraagje.. ik draag veelal een bril (soms ook lenzen) en heb glazen -3,50, dat betekent dat mijn al kleine oogopslag nog kleiner lijkt door de glazen.. ik maak al een wit randje met oogpotlood op mn onderste ooglid... iemand nog tips? Ben zeer bleek, heb donkerblond haar en blauwe ogen... Alvast bedankt!

(oe... wat betekent tvp?)
Leef je eigen leven en laat de ander in zijn waarde, geloof dat je dan best een tof leven leidt!
pi_66234896
tvp = terug vind post

Je vindt dan in ieder geval het topic terug bij "my active topics"
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66235633
Iets op je waterlijn smeren kan altijd anders deden visagsten het niet lijkt mij
tuurlijk kan je traanbuisje ervan verstopt raken maar je porien kunnen ook verstopt raken als je foundation op smeert ? ....

Je buitenste hoek van je oog wat donkerder maken helpt misschien ook?
Ik heb nog nooit met iemand gewerkt die een bril had helaass
alleen weet ik wel dat het verschil is of je - en + hebt ..
pi_66235844
Spul op je 'waterlijn' smeren lijkt me inderdaad niet heel erg verstandig. Plus, de makeup is er toch binnen no-time af, en je krijgt er kleinere ipv grotere ogen van.
(:
pi_66235961
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef Klaproosje het volgende:

Ander vraagje.. ik draag veelal een bril (soms ook lenzen) en heb glazen -3,50, dat betekent dat mijn al kleine oogopslag nog kleiner lijkt door de glazen.. ik maak al een wit randje met oogpotlood op mn onderste ooglid... iemand nog tips? Ben zeer bleek, heb donkerblond haar en blauwe ogen... Alvast bedankt!

Eyeliner gebruiken op je bovenste ooglid (dus tegen je wimpers aan), en die een beetje vervagen met een kohl potlood of wat (donkerkleurige) oogschaduw, je mag in elk geval géén duidelijk lijntje zien lopen. En aan de onderkant van je ogen (vlak onder tegen je wimpers aan) zou ik eerder ook een beetje kohl of donkere oogschaduw doen ipv een wit lijntje. Anders doe je even een fotootje van je oog+bril online?
(:
pi_66236195
Wat heb je allemaal nodig voor dat nagellak stempelen?
Een stempel, een schraper, een "speciale nagellak", een (of meer) imageplates...Is het dat? Of moet je basis ook van dat merk zijn?
Leuk zeg, is het echt zo makkelijk als het lijkt?
pi_66236199
Wat gebruiken jullie eigenlijk tegen donkere kringen onder de ogen? Ik gebruik nl. van die stickjes, die van maybelline (troep, droogt je huid uit waar je bij staat), en heb nu van lóreal ofzo. Mijn probleem met dat spul is dat het na verloop van tijd lijntjes laat zien onder de ogen, alsof het echt pal op je huid ligt zeg maar. Vet of niet vette oogcreme eronder maakt geen verschil eigenlijk. Iemand iets beters dat beter op de huid blijft zitten?
(:
pi_66237761
Hoewel ik dus uitslag heb gekregen van EDM, vond ik het wel supergoed werken om die kringen te camoufleren, dat is me nog nooit zo goed gelukt als met dat spul.

Echt zo balen dat mn huis het niet accepteert
pi_66238107
kan ik niet op een andere manier dan een url een foto plaatsen?
Leef je eigen leven en laat de ander in zijn waarde, geloof dat je dan best een tof leven leidt!
pi_66238279
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Klaproosje het volgende:
Jawel, als volgt: [img]url[/img]
pi_66238313
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Klaproosje het volgende:
http://tinypic.com/index.php

hier gaat t heeeel simpel
(:
pi_66238666
eehhh trial....

Let niet op hoe ik kijk, kamp met pfeiffer.. en heb vandaag nog niks aan mn uiterlijk gedaan, ben de bank nog niet af geweest... maar ga ik meteen doen als je een goeie tip hebt...
pi_66238685
wtf had wel iets kleiner gemogen :$
pi_66238720
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:
Hoewel ik dus uitslag heb gekregen van EDM, vond ik het wel supergoed werken om die kringen te camoufleren, dat is me nog nooit zo goed gelukt als met dat spul.

Echt zo balen dat mn huis het niet accepteert
Wat voor soort huid heb je? ik begin nu ook bang te worden dat ik niet tegen edm kan
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66239779
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Klaproosje het volgende:
eehhh trial....

[ afbeelding ]

Let niet op hoe ik kijk, kamp met pfeiffer.. en heb vandaag nog niks aan mn uiterlijk gedaan, ben de bank nog niet af geweest... maar ga ik meteen doen als je een goeie tip hebt...
Ik vind je ogen helemaal niet klein! Dat witte lijntje zou ik laten zitten, dat heb je nu op de foto toch ook niet, of ben ik scheel?
(:
pi_66239859
nee heb nu niks op.... maar wat doe ik dan eyeliner bovenlangs en in het hoekje zwart?
pi_66240474
scheelt het ook niet wat voor soort brillen glazen je hebt? of het verkleind of vergroot. zoiets heb ik ook gelezen of zeg ik nu iets heel doms:)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')