Ja maar kun je dat bestellen dan? Ik zoek iets waarbij ik op teh interwebz kan kiezen uit heel veel kleurtjes voor niet al te duur.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Burdie het volgende:
Bourjois vind ik niet zo heel erg fantastisch.
Dipkip, als er ooit nog een meet komt () kan ik wel Golden Rose op je proberen?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Linkje naar de nageldiva?
Edit: Er zijn van konad inderdaad wel Jezus sjablonen.![]()
![]()
Ik ben een tijdje geleden gestopt met nagelbijten, maar 2 nagels zijn nog steeds niet helemaal oké.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef Loqi het volgende:
Voor die tijgernagels zou je idd dat sjabloon kunnen gebruiken wat MinderMutsig postte.. en dan steeds maar een deel stempelen (delen van de stempel afhalen voor dat je je nagel stempelt) en dan verschillende kleurtjes onder elkaar of door elkaar heen doen
Dat heb ik namelijk iemand zien doen toen ik plaatjes enzo zocht, dat ziet er ook erg mooi uit
Gemeenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je mot niet zeuren.![]()
Ik heb een site ontdekt die ik hier lekker niet neer ga zetten die konad plates en strass steentjes en nailart dingen enzo voor een prikkie verkoopt en ik heb ontdekt dat er potverdikkie nog best veel geld zomaar ongemerkt en ongebruikt op mijn paypall account stond. Ik heb zojuist voor ruim 30 euro aan nagelspul besteld.![]()
5 nieuwe konad sjablonen, een nagellak, gemengde vormen en kleuren strass-steentjes en een paar nailart pennen.
Eyeliner gebruiken op je bovenste ooglid (dus tegen je wimpers aan), en die een beetje vervagen met een kohl potlood of wat (donkerkleurige) oogschaduw, je mag in elk geval géén duidelijk lijntje zien lopen. En aan de onderkant van je ogen (vlak onder tegen je wimpers aan) zou ik eerder ook een beetje kohl of donkere oogschaduw doen ipv een wit lijntje. Anders doe je even een fotootje van je oog+bril online?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef Klaproosje het volgende:
Ander vraagje.. ik draag veelal een bril (soms ook lenzen) en heb glazen -3,50, dat betekent dat mijn al kleine oogopslag nog kleiner lijkt door de glazen.. ik maak al een wit randje met oogpotlood op mn onderste ooglid... iemand nog tips? Ben zeer bleek, heb donkerblond haar en blauwe ogen... Alvast bedankt!
Jawel, als volgt: [img]url[/img]quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Klaproosje het volgende:
kan ik niet op een andere manier dan een url een foto plaatsen?
http://tinypic.com/index.phpquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Klaproosje het volgende:
kan ik niet op een andere manier dan een url een foto plaatsen?
Wat voor soort huid heb je? ik begin nu ook bang te worden dat ik niet tegen edm kanquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:
Hoewel ik dus uitslag heb gekregen van EDM, vond ik het wel supergoed werken om die kringen te camoufleren, dat is me nog nooit zo goed gelukt als met dat spul.
Echt zo balen dat mn huis het niet accepteert
Ik vind je ogen helemaal niet klein! Dat witte lijntje zou ik laten zitten, dat heb je nu op de foto toch ook niet, of ben ik scheel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Klaproosje het volgende:
eehhh trial....
[ afbeelding ]
Let niet op hoe ik kijk, kamp met pfeiffer.. en heb vandaag nog niks aan mn uiterlijk gedaan, ben de bank nog niet af geweest... maar ga ik meteen doen als je een goeie tip hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |