abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66210457
Rechtstreeks op je nagel kan wel maar het pakt niet zo mooi als op een nagellakje. Maar je kunt natuurlijk een transparante nagellak gebruiken.

Ik heb ook een sjabloon besteld voor een french manicure. Mijn manier van bijwerken met een kwastje met nagellakremover werkt op zich prima maar dat stempelen gaat veel sneller dus ik ben wel benieuwd hoe dat resultaat is.

Zie PM.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66210977
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar moet die dan juist warm zijn of juist niet? Ik neem aan dat je de kleur van het licht bedoelt? Ik denk steeds dat gloeilampen veel warmer licht geven dan natuurlijk licht, maar LED is misschien weer te kil?
je moet een warme tint hebben ja, het verschild qua lampmerk etc.

Led verlichting is volgens mij niet eens geschikt voor make-up *te koel*
en ik denk dat je te weinig licht zult krijgen....
pi_66211019
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Die kousen zijn van Leg Avenue, niet?

Ik heb ze met een rood strikje.
Wilbers staat erop als merk
ze komen uit de carnavals winkel, verder heb ik geen idee
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 februari 2009 @ 20:20:31 #254
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66211101
Ik wil graag zulke nagels, .
Maar denk dat ik daarvoor wel naar een nagelmensje moet gaan, .

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66211295
Je zou het wel zelf kunnen doen maar dan ben je wel even bezig denk ik. Vooral met het blenden en faden van de verschillende kleuren. Zo'n patroontje zou je in principe gewoon kunnen stempelen natuurlijk, die sjablonen zijn er wel.
  FOK!fossiel woensdag 18 februari 2009 @ 20:36:40 #256
1455 Keroppi
kool kikker
pi_66211629
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:28 schreef Loqi het volgende:
Zou dat stempelen ook direct op je nagels kunnen met dan een topcoat erover.. of moet je een onderlakje aanbrengen?
Ja hoor, lukt prima
Chick on a mission
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 februari 2009 @ 20:46:13 #257
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66211958
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Je zou het wel zelf kunnen doen maar dan ben je wel even bezig denk ik. Vooral met het blenden en faden van de verschillende kleuren. Zo'n patroontje zou je in principe gewoon kunnen stempelen natuurlijk, die sjablonen zijn er wel.
Patroontje zijn tijgerstrepen, . Die zijn er vast wel, ja.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66212261
De zwarte strepen zijn ook nagellak, sommige nagellakken hebben dunne borsteltjes ( EBAY!!!!!!! )
pi_66212303
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Patroontje zijn tijgerstrepen, . Die zijn er vast wel, ja.
Tadaaaaaa
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 februari 2009 @ 20:58:16 #261
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66212420
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:54 schreef Assiej het volgende:
De zwarte strepen zijn ook nagellak, sommige nagellakken hebben dunne borsteltjes ( EBAY!!!!!!! )
Ik weet zeker dat ik niet zelf tijgerstreepjes kan maken.
Ze heeft ook wel Jezus & Micky Mouse op d'r nagels gehad, dus dat zullen sowieso patroontjes geweest zijn. .

Er waren ook Obama-patroontjes in de verkiezingstijd.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 februari 2009 @ 20:58:43 #262
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66212434
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:55 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Tadaaaaaa
[ afbeelding ]
Ik zal er morgen eens naar kijken op die website.
pi_66213033
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ik niet zelf tijgerstreepjes kan maken.
Ze heeft ook wel Jezus & Micky Mouse op d'r nagels gehad, dus dat zullen sowieso patroontjes geweest zijn. .

Er waren ook Obama-patroontjes in de verkiezingstijd.
Linkje naar de nageldiva?

Edit: Er zijn van konad inderdaad wel Jezus sjablonen.
pi_66214866
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:18 schreef Burdie het volgende:
Ik wil ook dat mijn EDM bestelling binnen komt!

Trouwens, gisteren zat er bij de post een brief van mijn visagie-opleiding, met een foto van de koffer waarmee we gaan werken. Ik heb een rondedansje gedaan, wát een make-up-walhalla...

[ afbeelding ]
Wow wat ontzettend gaaf!! als je t onder controle hebt, meld ik me vast aan als proefkonijn!!
Mag je proberen of je mijn lange wimpers kan temmen, want ik krijg ze niet in model
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:04:12 #265
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66215181
Nog een keer met mooie wimpers en wenkbrauwen voor Lotje :p

[img]poppetjegezienkastjedicht:p[/img]

[ Bericht 39% gewijzigd door Chav op 18-02-2009 22:17:18 ]
In me Burberry......
pi_66215183
Buh. Volgens mij is EDM echt niet voor me weggelegd, weer een kriebelige droge huid. En ik was zo blij dat ik eindelijk mooie kleurtjes oogschaduw had gevonden

Heeft iemand een idee voor een site waar ze mooie kleurtjes hebben (liefst gewoon pressed) tegen een redelijke prijs? Ik was namelijk erg te spreken over de betaalbaarheid van EDM, vooral omdat ik nog aan het uitproberen ben wat me staat wil ik niet te veel betalen er voor. En ik ben prima tevreden met de kwaliteit van bijv. etos huismerk oogschaduw, alleen de kleuren vind ik niet zo mooi.
pi_66215539
Ik vind dat bourjois mooie kleurtjes heeft maar de gemiddelde drogist heeft lang niet het hele assortiment staan.
pi_66215748
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Chav het volgende:
Nog een keer met mooie wimpers en wenkbrauwen voor Lotje :p

[ afbeelding ]
Jeej!! nu kan ook weer mee praten!! Die wimpers zijn idd heeeel gaaf! Volgens mij heb je dan bijna geen make-up weer nodig omdat je al meteen hele mooie ogen hebt!
Je wenkbrauwen heb je netjes gedaan!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:16:32 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66215803
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dat bourjois mooie kleurtjes heeft maar de gemiddelde drogist heeft lang niet het hele assortiment staan.
Bourjois vind ik niet zo heel erg fantastisch.
Dipkip, als er ooit nog een meet komt ( ) kan ik wel Golden Rose op je proberen?
KuikenGuppy
pi_66215851
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Dipkip het volgende:
Buh. Volgens mij is EDM echt niet voor me weggelegd, weer een kriebelige droge huid. En ik was zo blij dat ik eindelijk mooie kleurtjes oogschaduw had gevonden

Heeft iemand een idee voor een site waar ze mooie kleurtjes hebben (liefst gewoon pressed) tegen een redelijke prijs? Ik was namelijk erg te spreken over de betaalbaarheid van EDM, vooral omdat ik nog aan het uitproberen ben wat me staat wil ik niet te veel betalen er voor. En ik ben prima tevreden met de kwaliteit van bijv. etos huismerk oogschaduw, alleen de kleuren vind ik niet zo mooi.
Ik heb ook een hele droge huid, maar heb edm nog niet geprobeerd. Wel jammer! want de kleurtjes zijn mooi. Misschien kun je een basis aanbrengen voordat je de make up aan brengt (ik roep maar iets )
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:17:55 #271
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66215885
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Jeej!! nu kan ook weer mee praten!! Die wimpers zijn idd heeeel gaaf! Volgens mij heb je dan bijna geen make-up weer nodig omdat je al meteen hele mooie ogen hebt!
Je wenkbrauwen heb je netjes gedaan!
Je wordt zelfs mooi wakker
In me Burberry......
pi_66215991
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Chav het volgende:

[..]

Je wordt zelfs mooi wakker
Handig, misschien moet ik daar ook eens naar informeren. Heb van mezelf behoorlijk lange wimpers (er staat ergens een foto in het vorige make up topic) maar ik krijg ze gewoon niet mooi in model
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:52:27 #273
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_66217514
Nou, ik ga hier ook maar eens meelezen. Ik ben komende dinsdag Burdie's eerste oefenmodel voor haar opleiding. Ze heeft me al eens eerder opgemaakt dus ik ben niet bang dat ze me heel erg zal mishandelen.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_66218700
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou, ik ga hier ook maar eens meelezen. Ik ben komende dinsdag Burdie's eerste oefenmodel voor haar opleiding. Ze heeft me al eens eerder opgemaakt dus ik ben niet bang dat ze me heel erg zal mishandelen.
Oeh komen daar foto's van?
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:26:18 #275
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_66219105
Moet je Burdie even lief aankijken of ze een camera mee wil nemen.
Weet niet of er tijd is om foto's te maken. Of dat er veel fotowaardigs gedaan wordt op zo'n eerste dag.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')