Is dat verboden? Ik ben 17 en heb al een hoop dingen betaald via PPquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef lezut het volgende:
In de praktijk niet nee, maar het zou kunnen zijn dat PayPal moeilijk gaat doen als ze er achter komen dat je PayPal gebruikt terwijl je <18 bent (zware criminaliteit he)
Maar volgens mij heeft een DX-addict in dit topic wel eens een mail gehad van PayPal dat zijn rekening geblokkeerd was omdat ie nog geen 18 was. Volgens mij nemen ze dus eerder die stap dan dat je meldingen krijgt over creditcards...
* lezut is benieuwd of z'n orders die nu op 'in stock' staan morgen op packaging staan![]()
Ik bestel wel wat zeepjes voor je bij DX.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Is dat verboden? Ik ben 17 en heb al een hoop dingen betaald via PP
Ga ik nu de bak in?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef neo2000 het volgende:
Dus misschien hebben wij de oorzaak te pakken..Allicht weet RacerDKB als DX-topic-guru wel of ik het bij het rechte eind heb..
Moeilijk doen gaan ze niet, ze blokkeren je rekening simpelweg totdat je 18 jaar bent.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef lezut het volgende:
In de praktijk niet nee, maar het zou kunnen zijn dat PayPal moeilijk gaat doen als ze er achter komen dat je PayPal gebruikt terwijl je <18 bent (zware criminaliteit he)
Die DX-addict was ikquote:Maar volgens mij heeft een DX-addict in dit topic wel eens een mail gehad van PayPal dat zijn rekening geblokkeerd was omdat ie nog geen 18 was. Volgens mij nemen ze dus eerder die stap dan dat je meldingen krijgt over creditcards...
88 was niet meer beschikbaar volgens mij, geen idee waarom ik er ooit 90 van gemaakt heb.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef lezut het volgende:
Ik denk dat de 90 in 'henkjan90' voor 1990 staat, dus dan moet hij wel 18+ zijn
Ik ben zelf nog geen 18, wel bijna overigens. Maar ik denk dat het eerder wat te maken heeft met kredieten die je nog open hebt staan bij DX, maar waar je zelf geen weet van hebt (of iets in die richting).
quote:Dear Dion ,
Very very sorry to give you a reply so late,but I must say loudly to you at first:"Happy New Year!"
Now I have quitted my jod from DealExtreme,and runned my own business.You know ,working for other peopel is not a good plan for future.I have learned enough in DX company,so I have the ability to run the business.
I and my friends ,a group of 4 peoples run a B2C website operating like DealExtreme,the website is : www.dealperfect.com ,now I am the boss of dealperfect right now.As you are my old friend,I recommed you to registered an Account in my website and to see if there is anything you are interested in ,I will give you the most competetive price on the earth! : )
And all the items you can get in DX ,I can get it for you with the even cheaper price of course.
You can contact me online:
Mr.Jack:
MSN : ****
Email : ****
Mobile : ****
Waiting for your reply
Yours sincerely
Jack : )
Same here Dion. Al hebben wij natuurlijk geen beeld hoever ze achterlopen en hoeveel orders ze wel niet binnen hebben gekregen tijdens CNY.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil nu niet zeikerig doen maar die orders staan wel heel lang op Waiting for Supplier we zijn nu zeker een paar weken verder. En om nu steeds het nieuwjaar de schuld te geven, ze hadden gewoon mensen aan het werk moeten zetten met een bonus, net als hier in Nederland. Zo nu heb ik het ook gezeikt, word er nu ook wel gek van.. ik bedoel het is goedkoop en ja het is gratis verzending maar een beetje vaart erachter mag ook wel vind ik persoonlijk!
Dat DealPerfect ziet er redelijk veelbelovend uit moet ik zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 22:07 schreef Dionysiou het volgende:
WTF mijn Jackje is weg bij DX !!
[..]
Dat zag ik ook al, een hele partij aan nepkuttenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:09 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21061
....
Voor mij ziet het er ook veel belovend uit extra discount voor mijquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat DealPerfect ziet er redelijk veelbelovend uit moet ik zeggen
Ben benieuwd of het wat gaat worden.
Grappig dat hij je ''old friend'' enzo noemtEn al zijn gegevens geeft
Slim toch!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al, een hele partij aan nepkutten
http://www.dealperfect.com/products.aspx?category=119
Misschien dacht Jack, aangezien ze op DX forums al tijden gerequest worden, dan neem ik die maar?
Als je ze wilt moet je ze snel kopen denk ik, aangezien PayPal hier denk ik wel een stokje voor gaat steken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Slim toch!
Als er vraag naar is, moet je er antwoord op geven dat doet hij heel slim!
Wat een crap daarquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef Dionysiou het volgende:
Sorry Stijn, daarom reageerde hij zo laat..
[..]
Hij is net open, sinds 5 februari dus hij moet nog z'n hele assortiment uitbreiden straks word ik MOD op z'n site zou helemaal een giller zijn.quote:
Whehe die site is wel heel erg genept van DX.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef Dionysiou het volgende:
Sorry Stijn, daarom reageerde hij zo laat..
[..]
Juistquote:Dealperfect.com enjoys a professional service team that has served for more than 100,000 customers.
http://www.dealperfect.com/blog/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |