quote:Op maandag 9 februari 2009 15:23 schreef beequeen het volgende:
Eindelijk iets gevonden.
Hoe fucking cute was jij vroeger
Lijkt mij op zich wel grappig. Maar ik denk dat zij er zelf niet zo op zit te wachten. Ik was namelijk niet van lpan om te gaan vertellen hoe geweldig ik haar vind...quote:Op maandag 9 februari 2009 15:45 schreef Marrije het volgende:
Bart, ga je Natasia ook interviewen? Of heb je daar geen sin an?
Ik was nogal een wildebras dus dat zal wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
Was je op je knie gevallen?
Ik zeg: cute!
Hehe, ik zit dus net in dat topic te kijken, zie daar foto's van BQ staan. Klik weer op dit topic en denk, neeeeeee er zou weleens iemand kunnen denken dat ik het over de foto's van BQ hebquote:
Dan laat je je oordeel over haar niet blijken, ok? Is belangrijker dat we (lees ik) een interview met haar ziequote:Op maandag 9 februari 2009 15:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijkt mij op zich wel grappig. Maar ik denk dat zij er zelf niet zo op zit te wachten. Ik was namelijk niet van lpan om te gaan vertellen hoe geweldig ik haar vind...
Dat hoef je bij het voorgesprek toch ook niet te laten doorschemeren. Des te harder de klap als je haar on camera finaal afbrandtquote:Op maandag 9 februari 2009 15:52 schreef dieenebart het volgende:
Lijkt mij op zich wel grappig. Maar ik denk dat zij er zelf niet zo op zit te wachten. Ik was namelijk niet van lpan om te gaan vertellen hoe geweldig ik haar vind...
kleine kindertjes zijn toch allemaal cutequote:
Qft. Vooraf een beetje slijmen en dan de volle laag..quote:Op maandag 9 februari 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoef je bij het voorgesprek toch ook niet te laten doorschemeren. Des te harder de klap als je haar on camera finaal afbrandt.
Voor die DGK was ze wel degelijk een zeer belangrijke en spraakmakende speler. Maar als interviewer geef je nu dus eigenlijk aan dat je helemaal niet neutraal wenst te zijn en dat je voorkeur hebt. Een beetje vreemd Bart en een gemiste kans ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar wie geeft wie de volle laag?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Qft. Vooraf een beetje slijmen en dan de volle laag..
Het is de bedoeling dat de interviewer het gesprek overleeft.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor die DGK was ze wel degelijk een zeer belangrijke en spraakmakende speler. Maar als interviewer geef je nu dus eigenlijk aan dat je helemaal niet neutraal wenst te zijn en dat je voorkeur hebt. Een beetje vreemd Bart en een gemiste kans ook!
Dat doet er niet toe zolang het maar boeiende televisie oplevert..quote:Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar wie geeft wie de volle laag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |