Goed nieuws. Rihanna verdient nog wel een paar extra klappenquote:
Hij was boos vanwege haar manier van stofzuigen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:24 schreef Maraca het volgende:
Dit is gewoon huishoudelijk geweld en naar mijn mening niet iets om te 'vergeven'.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit is geen "fout" meer. Het is niet zo dat hij vergeten is melk te halen of te lang naar een ander meisje keek. Dit is gewoon huiselijk geweld en naar mijn mening niet iets om te 'vergeven'.
quote:Alles koek en ei aan het Rihanna-front: de zangeres plaatste een foto op haar Twitterprofiel waarop ze een lief kusje plant op de wang van Chris Brown. De innige omhelzing laat geen ruimte meer voor speculatie, en of die twee nog dol op elkaar zijn!
De rapper trad gisteravond op in Frankfurt, waar dus blijkbaar ook Riri zich bevond. "Ik wil niet weg!! Je was te gek, baby", liet ze om 5 uur vannacht weten. Vorige week had ze hem ook al vergezeld bij een concert in Berlijn. Tussendoor is ze dan even heen en weer naar Londen gevlogen om van jetje te geven op X Factor.
Rolexen
Drie jaar geleden verkocht Brown enkele stevige klappen aan zijn toenmalige vriendin. Sindsdien bleven de twee de hardnekkige geruchten rond een verzoening ontkennen.
De voorbije week hing er echter toch duidelijk romantiek in de lucht. Beiden plaatsten ze een foto online van een Rolex, als teken van verbond leek het wel. Daarna twitterde Rihanna ook nog een plaatje van Brown met blote bast op haar bed.
Komt vaker voor, dat vrouwen zonder zelfrespect blijven of teruggaan naar hun vent met losse handjes.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:12 schreef DrDentz het volgende:
Nou moet ze ook niet piepen als ze weer klappen krijgt.
De sukkel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:46 schreef Mylene het volgende:
Chris is in A'dam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te jong teveel geld en aandacht.quote:Op maandag 3 december 2012 19:25 schreef Biogarde het volgende:
Probleem is dat ze geld teveel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |