Thanx, ik was ook al bezig toen ik een bericht kreeg over dat de moderator het bericht had gelockedquote:
Haha, dat is nou juist het vreemde aan dit hele voorval. Ik woon verre van een "vogelaar"-wijkquote:Op maandag 9 februari 2009 10:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Misschien kan je beter in een andere kansenwijk gaan wonen
Het Oog van Ra is de originele naam van het Oog van Horus. Het Oog van Ra symboliseerde in de mythologie van het Oude Egypte de vrouwelijke zon (Sekhmet), terwijl Aton het mannelijke aspect van de zon symboliseerde.quote:
Damn, jij bent slim, schrijven ze tegenwoordig van links naar rechts? xDquote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef TNA het volgende:
Gelukkig doe ik een minor Arabisch.
[ afbeelding ]
Arabisch moet je van rechts naar links lezenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef TNA het volgende:
Gelukkig doe ik een minor Arabisch.
[ afbeelding ]
Wie doet hier nou een minor?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Arabisch moet je van links naar rechts lezem
Van rechts naar links bedoel je?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
jij met je getrollquote:Op maandag 9 februari 2009 10:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Wie doet hier nou een minor? [ afbeelding ]
ik ben nog maar net wakkerquote:Op maandag 9 februari 2009 10:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Van rechts naar links bedoel je?
Dat doet ie tochquote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef cherrycoke het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |