1e Teganquote:Op zondag 8 februari 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
Paul zegt: “Max liegt.”
Max zegt: “Otto liegt.”
Otto zegt: “Max en Paul liegen.”
Wie liegt hier en wie spreekt de waarheid?
1) Paul en Otto liegen, Max spreekt de waarheid.
2) Paul liegt, Otto en Max spreken de waarheid.
3) Max liegt, Paul en Otto spreken de waarheid.
4) Max en Otto liegen, Paul spreekt de waarheid.
Serieus.. slimmer?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:53 schreef Tegan het volgende:
Tegenwoordig is het gemiddelde toch 110. Omdat mensen ieder jaar slimmer worden... Of wordt hij dan weer aangepast?
Hij is gewoon op te lossen met deze info. Zal straks wel het goede antwoord uitleggen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:53 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Geen idee, ik mis wat relevante informatie volgens mij![]()
Ik kies voor optie:3
Klacht:quote:Op zondag 8 februari 2009 23:55 schreef kwaakvaak het volgende:
duffe OP kennen we nu wel he
<voer hier uw klachten over de TT in.............>
Die test van BNN is geen officiële IQ-test. Dus zo veel zegt het nu ook weer niet. Maar ik denk dat 120 ongeveer wel klopt bij jou.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begon met 123 (dus voor de fout ontdekt was) wat me nogal hoog leek, aangezien ik 21 fout had van de 56 vragen. En na de herstelling had ik 105.Aardig verschil dus.
Ben een ramp met rekenen en ruimtelijk inzicht, dus jaaa.
Dat zou je niet moeten weerhouden om te kijken hoe leuk auto wel niet isquote:
Dat is goedquote:Op zondag 8 februari 2009 23:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is gewoon op te lossen met deze info. Zal straks wel het goede antwoord uitleggen.
Goede klacht.quote:
Denk dat 120 wel erg hoog is voor mij. Dan ben je toch echt heul slim?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die test van BNN is geen officiële IQ-test. Dus zo veel zegt het nu ook weer niet. Maar ik denk dat 120 ongeveer wel klopt bij jou.
Trouwens binnenkort gaat mij IQ officiël getest worden. Dus dan weet ik zeker of ik wel echt zo slim ben.
hier heb je een zakdoekje, en een schouder leef je uitquote:Op zondag 8 februari 2009 23:56 schreef Murmeli het volgende:
nee die mooie OP moet erin hoordaar ben ik aan gehecht anders ga ik huilen
+1.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:56 schreef Murmeli het volgende:
Prepare to be shocked , die test op tv klopt voor geen meter. Hoe kan je nu zeggen dat het iq van iemand wel klopt zonder test???quote:Op zondag 8 februari 2009 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die test van BNN is geen officiële IQ-test. Dus zo veel zegt het nu ook weer niet. Maar ik denk dat 120 ongeveer wel klopt bij jou.
Trouwens binnenkort gaat mij IQ officiël getest worden. Dus dan weet ik zeker of ik wel echt zo slim ben.
grrquote:Op zondag 8 februari 2009 23:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hier heb je een zakdoekje, en een schouder leef je uit
Ja, ook dat klopt. Maar intelligentie is niet te bevatten met wat testjes. Daarnaast is er ook nog zoiets als EQ enz.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dat maar daarnaast zijn ook niet alle tests goed...
Oeh, dat moet ik zien!quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 23:56 schreef Murmeli het volgende:
quote:
haagsu spelling schat, ben dat goese gekwaak al beetje verleerd intussuhquote:
120 is ongeveer HBO niveau volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat 120 wel erg hoog is voor mij. Dan ben je toch echt heul slim?
weet wat je wat voor natte slijmerige toestand dat dan moet worden?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:57 schreef Ludootje het volgende:
Groene kikker, groene eend... allebei waterdieren, allebei kwaken ze... De tekenen zijn overal
Dat was even mijn moment van revelatie
dat en nog veel meer dingen!.. En weet je... na jaren therapie en allerlij leuke plakkertjes in mijn schriftje der geschiftheid heb ik daar mee kunnen leren leven ook nog .. Nou is dat watquote:Op zondag 8 februari 2009 23:58 schreef RealZeus het volgende:
De OP moet er wel in. Voor mensen die hier voor het eerst zijn.![]()
Kwaak, je bent een lui varken
Begint al goed dan, tussen jullie.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:59 schreef Murmeli het volgende:
kan iemand even tegen kwaak zeggen dat ie het topic ff netjes opent? hij luistert niet naar mij
Ik meende me te herinneren dat hij ieder jaar wordt aangepast om die reden. Maar ik kan nu geen bron vinden, dus nu twijfel ik weerquote:Op zondag 8 februari 2009 23:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Serieus.. slimmer?Grapje toch zeker?
IQ kan je niet met opleiding vergelijken.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
120 is ongeveer HBO niveau volgens mij.
Welk niveau is je opleiding eigenlijk?
Uhm, een soort van Kermit Duck?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet wat je wat voor natte slijmerige toestand dat dan moet worden?
ik vind jou ook wel lief hoorquote:
ik weet mijn iq ook niet. ik heb wel een keer die test van de mensa gedaan (dan moet je boven de 140 hebben) maar daar was ik te dom voor.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
120 is ongeveer HBO niveau volgens mij.
Welk niveau is je opleiding eigenlijk?
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Daarnaast is er ook nog zoiets als EQ enz.
Handig, die archieven. Spaart je weer moeitequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, daar is het EQ al, de eeuwige troostprijs.
"ja, maar ik heb wel een hoog EQ hòòòòòòòòòòr".
Dat weet ik. Maar bij mij klopt het wel aardig. En binnenkort weet ik zeker of het klopt.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Prepare to be shocked , die test op tv klopt voor geen meter. Hoe kan je nu zeggen dat het iq van iemand wel klopt zonder test???
gewoon terug naar de ikea brengen en klagen dat de vlekken er al in zaten!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet wat je wat voor natte slijmerige toestand dat dan moet worden?
GRRRquote:
Gelijk heb je, als je tevreden bent met je eigen kennis, waarom zou je dan zo'n test doen?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:02 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk ben ik ook helemaal niet zo geïnteresseerd in mijn IQ.
Alleen een IQ-test is inderdaad niet voldoende om iemands intelligentie te bepalen.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
IQ kan je niet met opleiding vergelijken.
nou heb ik je toch vannacht nondeju uitgelegd dat ik niet zo'n goedkope kut ikea bank heb?!?!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gewoon terug naar de ikea brengen en klagen dat de vlekken er al in zaten!
Voor de lol. Het is eigenlijk gewoon een spelletje. Die test van BNN.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:03 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gelijk heb je, als je tevreden bent met je eigen kennis, waarom zou je dan zo'n test doen?
Ik bedoel dat je het opleidingsniveau niet kan koppelen aan een iqtest.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen een IQ-test is inderdaad niet voldoende om iemands intelligentie te bepalen.
ik wil mn iq niet weten. straks heb ik een IQ van 77, net als Kelly, zit ik daar lekker meequote:Op maandag 9 februari 2009 00:02 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk ben ik ook helemaal niet zo geïnteresseerd in mijn IQ.
Tja, alleen mensen die niet hoog qua IQ scoren durven dat als 'argument' aan te voeren.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:01 schreef Litpho het volgende:
Handig, die archieven. Spaart je weer moeite.
Maar iemand op het HBO heeft geen IQ van 60quote:Op maandag 9 februari 2009 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je het opleidingsniveau niet kan koppelen aan een iqtest.
Goed zo.quote:
rustig rustig... hij staat er al hoor.. denk aan je bloeddruk!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
GRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stomp sla schop mep dreun...
grrr je luistert niet naar meboehoehhh
Denk dat je effe moet F5enquote:Op maandag 9 februari 2009 00:06 schreef Murmeli het volgende:
ik vind dat we een nieuw topic moeten openen met OP. kwaak gaat het toch niet doen. lazy bastard
Goed. Leuk weekend achter de rug, maar weer snel gegaan helaas.quote:
Dat geloof ik gelijkquote:
Typfouten verbeterd. Of komt slim zijn tegenwoordig per honderd procentsdefinitie met bepaalde basiskennis?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:05 schreef Techno het volgende:
Mensen die ècht veel weten slim zijn, weten waarschijnlijk namelijk dat een IQ test lang niet alles zegt, laat staan alles omvat.
Dan kun je niet eens je eigen veters strikken waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:05 schreef vencodark het volgende:
Maar iemand op het HBO heeft geen IQ van 60
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rustig rustig... hij staat er al hoor.. denk aan je bloeddruk!
Daarom is een IQ-test maar een van de vele middelen om iemands intelligentie te bepalen. Maar iemand met een IQ van rond de 100 zal het HBO nooit halen. Over het algemeen genomen.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je het opleidingsniveau niet kan koppelen aan een iqtest.
zeg drammertje.. lukt ie???? Als je zo blijft doen bel ik niet naar je moeder morgen he!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:06 schreef Murmeli het volgende:
ik vind dat we een nieuw topic moeten openen met OP. kwaak gaat het toch niet doen. lazy bastard
Welke typfouten? Slimme mensen weten veel. So your point is moot.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:07 schreef Litpho het volgende:
Typfouten verbeterd. Of komt slim zijn tegenwoordig per honderd procentsdefinitie met bepaalde basiskennis?
Ik voel me genegeerd.. volgens mij wordt het niks tussen onsquote:Op maandag 9 februari 2009 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan kun je niet eens je eigen veters strikken waarschijnlijk.
mensa heeft een globale test op de site staan. die was best leukquote:Op maandag 9 februari 2009 00:08 schreef Tegan het volgende:
Die IQtesten zijn natuurlijk gewoon een soort Quiz (kijken hoeveel antwoorden je goed kan hebben). Niet serieus dus. Ik zou best wel een echte willen maken bij Mensa oid.
knuffeltje?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zeg drammertje.. lukt ie???? Als je zo blijft doen bel ik niet naar je moeder morgen he!
Met een IQ van 60 ben je geestenlijk gehandicapt. En kan je bijna niks.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
mannen zijn stom. zullen wij maar wat beginnen cue?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik voel me genegeerd.. volgens mij wordt het niks tussen ons
Slimme mensen kunnen hun intelligentie snel en veelzijdig toepassen. Dat hebben ze geleerd door oa. veel informatie met elkaar in verband te brengen. Tot zover heb je gelijk. Het zegt alleen niets over de inhoud van die informatie, zoals bijvoorbeeld doel en opbouw van IQ-tests.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke typfouten? Slimme mensen weten veel. So your point is moot.
Ik denk dat dat idd een betere optie isquote:Op maandag 9 februari 2009 00:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mannen zijn stom. zullen wij maar wat beginnen cue?
* Geeft CG een stevige knuffel....quote:Op maandag 9 februari 2009 00:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik voel me genegeerd.. volgens mij wordt het niks tussen ons
maar kelly heeft 77 en die kan toch best wel wat? althans ze komt vrij normaal over, alleen een beetje dom...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een IQ van 60 ben je geestenlijk gehandicapt. En kan je bijna niks.
Die is al jaren hetzelfde dus die kun je gewoon 10 keer maken en dan uitgenodigd worden omdat je alles goed had...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mensa heeft een globale test op de site staan. die was best leuken als je dan slim genoeg bent mag je daar een echte doen.
Veel te hard ditquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slimme mensen kunnen hun intelligentie snel en veelzijdig toepassen. Dat hebben ze geleerd door oa. veel informatie met elkaar in verband te brengen. Tot zover heb je gelijk. Het zegt alleen niets over de inhoud van die informatie, zoals bijvoorbeeld doel en opbouw van IQ-tests.
En dan ga je met de test die je daar maakt ongenadig op je muil en val je ze nooit meer lastig. Prima filter.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die is al jaren hetzelfde dus die kun je gewoon 10 keer maken en dan uitgenodigd worden omdat je alles goed had...
zaterdagquote:Op maandag 9 februari 2009 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat idd een betere optie is
Kan een aap HBO doen dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar iemand op het HBO heeft geen IQ van 60
Dan heb je waarschijnlijk ook Down syndroom.quote:
Als Kelly die test serieus had gemaakt zou ze ook wel hoger scoren. Nu zit ze gewoon in die studio te giebelen. Hetzelfde met Bonny St. Clair.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar kelly heeft 77 en die kan toch best wel wat? althans ze komt vrij normaal over, alleen een beetje dom...
Daar ga ik eens een nachtje over slapen!.. Ik weet het nog niet... dat hysterische gestamp.. Daar krijg je mijn dove onder buurvrouw nog mee uit bed volgens mij!quote:
Beetje overdreven vind je nietquote:Op maandag 9 februari 2009 00:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een IQ van 60 ben je geestenlijk gehandicapt. En kan je bijna niks.
quote:Kinderen met een IQ tussen 60 en 80 hebben moeite met leren.
Ligt eraan hoe oud je bent.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk ook Down syndroom.
Volgens klopt het resultaat van Kelly niet dat ligt waarschijnlijk rond de 90. Onder de 80 ben je namelijk zwakbegaafd en kan je die hele test niet eens maken. Te moeilijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar kelly heeft 77 en die kan toch best wel wat? althans ze komt vrij normaal over, alleen een beetje dom...
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar ga ik eens een nachtje over slapen!.. Ik weet het nog niet... dat hysterische gestamp.. Daar krijg je mijn dove onder buurvrouw nog mee uit bed volgens mij!
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat idd een betere optie is
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens klopt het resultaat van Kelly niet dat ligt waarschijnlijk rond de 90. Onder de 80 ben je namelijk zwakbegaafd en kan je die hele test niet eens maken. Te moeilijk.
Dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 9 februari 2009 00:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als Kelly die test serieus had gemaakt zou ze ook wel hoger scoren. Nu zit ze gewoon in die studio te giebelen. Hetzelfde met Bonny St. Clair.
Oke ik weet niet waar de grenzen liggen maar wel ongeveer daar.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:14 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Beetje overdreven vind je niet![]()
[..]
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:14 schreef Murmeli het volgende:
misschien moet ik maar weer een beetje lief zijn...
Dat is al beter..quote:
Je hebt ook nog LVG (licht verstandelijk) en die "balanceren" op het randjequote:Op maandag 9 februari 2009 00:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke ik weet niet waar de grenzen liggen maar wel ongeveer daar.
nee niet jaloers worden op meisjes hoor...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zal je nog eens keertje melden wat je zaterdag avond op tv gemist heb zeg...
(en ik ga ff zoeken hoe ik sushi moet maken!... Zal ik rolls doen, met rijst aan de buitenkant?? Want van een pielemuis kan ik wel wat meer sushi snijden dan bij jou...)
Oh, dat laatste kan ik je geen zeker geen ongelijk in geven. Alleen is het wel een geven dat IQ-tests bij lange na niet zaligmakend zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:11 schreef Litpho het volgende:
Slimme mensen kunnen hun intelligentie snel en veelzijdig toepassen. Dat hebben ze geleerd door oa. veel informatie met elkaar in verband te brengen. Tot zover heb je gelijk. Het zegt alleen niets over de inhoud van die informatie, zoals bijvoorbeeld doel en opbouw van IQ-tests.
En een dikkequote:Op maandag 9 februari 2009 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is al beter..
maar het maakt het nog niet allemaal goed
Dat weet ik. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan met dat soort mensen. En mijn broertje behoort ook tot die groep.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt ook nog LVG (licht verstandelijk) en die "balanceren" op het randje
Die grenzen zijn gemakkelijk te vinden op google denk ik.
Okequote:Op maandag 9 februari 2009 00:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan met dat soort mensen. En mijn broertje behoort ook tot die groep.
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee niet jaloers worden op meisjes hoor...
en jij wou mij toch niet meer met mn hysterische gestamp?
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:18 schreef Tegan het volgende:
Hoe sociaal gestoorder je bent, hoe slimmer je bent.
Daar werk ik mee op mijn stage.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt ook nog LVG (licht verstandelijk) en die "balanceren" op het randje
Ojeequote:Op maandag 9 februari 2009 00:18 schreef Tegan het volgende:
Hoe sociaal gestoorder je bent, hoe slimmer je bent.
Daarvan klopt echt weinig hoor. Je moet echt onwijs slim zijn wil je bij de bovenste 2% horen...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:20 schreef Cuegirllie het volgende:
De korte thuistest van mensa:
Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
oja die pilletjes die heeft mn ex nog wel voor je liggen. kan jij ook bij de apotheek gaan uitleggen dat je daar depressief van wordt. je mag ook de mijne die zijn handiger alleen die kan je niet zo goed breken, maar zo lang dat niet hoeft zijn ze jammiequote:Op maandag 9 februari 2009 00:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ging er een nachtje over slapen, en jullie twee bekokstoven al gelijk een knuffelzachte take over!... Logisch toch dat ik mezelf dan verdedig.. Ik denk dat geen enkele rechter me tegen gaat spreken, dit zijn gewoon verzachtende omstandigheden en dan krijg ik hoogstens twee weken Pieterbaan en een doosje lastig open te maken pilletjes mee naar huis
En gelukt?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:21 schreef MaartenHaarlem het volgende:
No clue , ik probeerde een leven op te bouwen .
Zeg jij nu dat ik niet slim ben!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarvan klopt echt weinig hoor. Je moet echt onwijs slim zijn wil je bij de bovenste 2% horen...
Ja inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2009 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar werk ik mee op mijn stage.Fijne doelgroep, juist doordat ze balanceren, zoals je dat noemt. Kunt wel normale gesprekken houden over muziek, grapjes maken, samen koken zonder dat je ze bijv. echt moet verzorgen en helpen met aankleden. Hebben motorisch ook geen achterstand (bij ons niet dus) enzo.
Maar ik ga slapen mensen, truste en sweet dreams iedereen.
Je kan je ook bij de KLS aanmelden. Word je door een psycholoog onder handen genomen en moet je ook een IQ test maken. Al is dat misschien wel wat veel moeite om een IQ test te mogen makenquote:Op maandag 9 februari 2009 00:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
hee jij bent slimmer dan ikquote:Op maandag 9 februari 2009 00:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Geachte kandidaat,
Het zijn wel de standaardvragen die je wel vaker tegenkomt.. Niet echt moeilijk ofzoquote:
Veel gedate ook zie ik. Hoe was het nou met kwaak want doordat het zo snel ging kan ik dat allemaal niet meer terugvinden.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:20 schreef Murmeli het volgende:
hoi MLI. ja dit weekend was het erg....
Nee hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ik niet slim ben!!!
het waren grotendeels vragen met ruimtelijk inzicht en dat heb ik totaal niet. dus ik vond ze wel moeilijkquote:Op maandag 9 februari 2009 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het zijn wel de standaardvragen die je wel vaker tegenkomt.. Niet echt moeilijk ofzo
Geeft niet hoor... daar kijken mannen wel doorheen om je te troosten !quote:Op maandag 9 februari 2009 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ik niet slim ben!!!
ja, was gezellig!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Veel gedate ook zie ik. Hoe was het nou met kwaak want doordat het zo snel ging kan ik dat allemaal niet meer terugvinden.
kijk, ik dacht dus precies hetzelfde...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:26 schreef PKfotografie het volgende:
hebben singles geen leven? 139 posts in nieuwe topics..............
Het scheelt niet veel!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee hoor, 130 is ook echt hoog. Alleen no way dat jij boven de 150 zit bij Einstein enzo
. Dan zou je veel gestoorder zijn
.
<plaats hier de gevatte opmerking dat dat niet zo heel veel werk is>quote:
Ik weet niet wat er als iqtest bij me uitkomt.. Denk idd nooit zo hoog. Ben niet zo slim hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
Nee hoor, 130 is ook echt hoog. Alleen no way dat jij boven de 150 zit bij Einstein enzo
.
Jij had Cue nog niet gemeet, toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Kwaak onderneem nou eens actie in plaats van dat geslijm al 4 topics langquote:Op maandag 9 februari 2009 00:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
<plaats hier de gevatte opmerking dat dat niet zo heel veel werk is>
oh wacht... ik moet niet zo lomp zijn om al mijn leffe glazen in te gooien he...
Murmeli, schat lieverd, honneponnetje.. jij bent echt de meest inteligente, slimste leukste liefste van het hele stelletje hierzo!....
Maar ja, en dan? Die Mensa club is ook niet alles. Ervaringquote:Op maandag 9 februari 2009 00:23 schreef JonKeL het volgende:
Je kan je ook bij de KLS aanmelden. Word je door een psycholoog onder handen genomen en moet je ook een IQ test maken. Al is dat misschien wel wat veel moeite om een IQ test te mogen maken
Dont remind me of the horror !!!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:26 schreef PKfotografie het volgende:
hebben singles geen leven? 139 posts in nieuwe topics..............
Kan me wel inschrijven voor 1 of andere test ja, maar kost wel 38 euro ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 00:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het waren grotendeels vragen met ruimtelijk inzicht en dat heb ik totaal niet. dus ik vond ze wel moeilijk
maar als je die test mag gaan doen bij ze zou ik het gewoon doenbest leuk toch?
Ik bedoelde het echt niet negatief hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er als iqtest bij me uitkomt.. Denk idd nooit zo hoog. Ben niet zo slim hoor
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kwaak onderneem nou eens actie in plaats van dat geslijm al 4 topics lang
Nee, Parkpop meen ik. Met oa. Den_Haag en Ludootje.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegan is nog maagd wat betreft meets toch?
Niet waarquote:Op maandag 9 februari 2009 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegan is nog maagd wat betreft meets toch?
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
<plaats hier de gevatte opmerking dat dat niet zo heel veel werk is>
oh wacht... ik moet niet zo lomp zijn om al mijn leffe glazen in te gooien he...
Murmeli, schat lieverd, honneponnetje.. jij bent echt de meest inteligente, slimste leukste liefste van het hele stelletje hierzo!....
Ja tof. Zaterdag zou ik naar een feest maar was uitverkocht dus kwam er niet in. Dus naar good old café geweest alwaar ik met twee leuke meiden ben blijven hangen. Vandaag niet veel uitgespookt, beetje huiswerk, beetje huishoudelijk werk.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, was gezellig!
hoe was jouw weekend?
Daar was ik niet bij...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, Parkpop meen ik. Met oa. Den_Haag en Ludootje.
DH sowiesoquote:Op maandag 9 februari 2009 00:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan laat mijn geheugen me in de steek. Wat mijn stelling temeer bewijst dat intelligentie en informatie los van elkaar staan. Dank jequote:
Dat snap ik hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 00:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde het echt niet negatief hoor. Ik weet ook niet wat jouw IQ is, maar ik bedoelde meer dat als het 130 is dan is het al onwijs hoog en zo hoog waar ik alleen van kan dromen. Ik denk niet dat er iemand hier op Fok rondloopt die bij de Einstein-klasse hoort
.
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk dicht bij het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent) zal liggen. Niettemin was uw score niet voldoende. Wanneer u wat "beter in vorm" bent, zult u wellicht toch een kans maken te slagen voor de Mensa-eindtest. U moet bovendien bedenken dat de thuistest geen officiële, geijkte test is maar slechts een indicatie geeft. Daarom is voor toelating tot Mensa het afleggen van de Mensa-eindtest nodig, onder toezicht van een psycholoog.
Slaap zequote:Op maandag 9 februari 2009 00:32 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Mensen ik ben pitten , spreek jullie later !
*verkapte tvp*
Die krijg je wel vaker niet midden in een gesprek, dan voelt hij tenminste weer warm als hij er wel isquote:Op maandag 9 februari 2009 00:32 schreef MLI het volgende:
[..]Hoi Litpho
.
Krijg ik mijn normaal zo warme begroeting niet meer?
Ik heb niks in mijn agenda?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:
Ik ga overigens deze week (alweer) iemand meeten. Ik ben nu al bang.
nja moet je proberen te combineren met een afspraak in utrecjt ofzo. ga je mensen van het forum opzoeken daar in de buurt. dan is het het misschien wel waard. verder kan ik natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken of je het kan betalen...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan me wel inschrijven voor 1 of andere test ja, maar kost wel 38 euro ofzoEn de reis naar Utrecht.
Maar het voelt zo koud zonder.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die krijg je wel vaker niet midden in een gesprek, dan voelt hij tenminste weer warm als hij er wel is.
Te betalen is het wel.. maar krijg er nog post overquote:Op maandag 9 februari 2009 00:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja moet je proberen te combineren met een afspraak in utrecjt ofzo. ga je mensen van het forum opzoeken daar in de buurt. dan is het het misschien wel waard. verder kan ik natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken of je het kan betalen...
Heb ik Tegan gemeet?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
En elkaar niet gezien?! Slecht hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 00:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb ik Tegan gemeet?![]()
Ik weet wel dat zij een keer op hetzelfde concert was als mij, samen met 25.000 anderen
sedan zegt dat ik beter kan tegen je kan zeggen dat ik liever wil neuken, maar dat durf ik niet hoor... Straks zeg je nog ja ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kotsOnee ik zou lief zijn...
lief hoor schatteboutje... ik vind jou ook de liefste leukste knapste en slimste hier
knuffelen?
Daar kun je je nog wel eens schromelijk in vergissen. Bij Mensa zitten bijvoorbeeld ook mensen die hun hele leven lang al schilder zijn, of die wel intelligent zijn, maar tevens volkomen wereldvreemd zijn....quote:Op maandag 9 februari 2009 00:30 schreef Tegan het volgende:
Ik denk niet dat er iemand hier op Fok rondloopt die bij de Einstein-klasse hoort.
Dat mag pas de volgende dag =)quote:Op maandag 9 februari 2009 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je hem nu nog een keer doet kan je 0 fout halen.
Dat durfde ik toen niet te vragenquote:Op maandag 9 februari 2009 00:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En elkaar niet gezien?! Slecht hoorHaha.
Hoquote:Op maandag 9 februari 2009 00:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sedan zegt dat ik beter kan tegen je kan zeggen dat ik liever wil neuken, maar dat durf ik niet hoor... Straks zeg je nog ja ook!
Hihiquote:Op maandag 9 februari 2009 00:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat durfde ik toen niet te vragen
Nope. En Portisheadquote:Op maandag 9 februari 2009 00:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb ik Tegan gemeet?![]()
Ik weet wel dat zij een keer op hetzelfde concert was als mij, samen met 25.000 anderen
Zijn er toch genoeg van te vinden op Fok!...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar kun je je nog wel eens schromelijk in vergissen. Bij Mensa zitten bijvoorbeeld ook mensen die hun hele leven lang al schilder zijn, of die wel intelligent zijn, maar tevens volkomen wereldvreemd zijn....
nee ik ben niet zo van het meteen neuken.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sedan zegt dat ik beter kan tegen je kan zeggen dat ik liever wil neuken, maar dat durf ik niet hoor... Straks zeg je nog ja ook!
Ja, ik kwam er deze week vaak voorbij! Komt natuurlijk omdat jij daar werktquote:Op maandag 9 februari 2009 00:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Den Haag de laatste tijd?
Hele slimme mensen hebben vaak ook problemen met de meest makkelijke dingen.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar kun je je nog wel eens schromelijk in vergissen. Bij Mensa zitten bijvoorbeeld ook mensen die hun hele leven lang al schilder zijn, of die wel intelligent zijn, maar tevens volkomen wereldvreemd zijn....
Je bent jaloersquote:Op maandag 9 februari 2009 00:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Den Haag de laatste tijd?
dat las ik ook ja..quote:Op maandag 9 februari 2009 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ho![]()
Ik zeg niet om dat te vragen. Ik zei maak er nou eens werk van
Weet ik. Maar die wereldvreemden komen echt niet op Fok, denk ik. Maar daarnaast zijn er (volgens mij) ook een hoop bij Mensa die daar helemaal niet horen...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
knuffelen durf ik wel!... zoenen ook wel denk ikquote:Op maandag 9 februari 2009 00:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik ben niet zo van het meteen neuken.
eerst knuffelen en zoenen dan zien we verder ok?
Ik? Ikke niet hoor ik kan heel goed zonder dat soort dingenquote:Op maandag 9 februari 2009 00:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat las ik ook ja..
misschienwil je zelf gewoon heel graag neuken![]()
Trustenquote:Op maandag 9 februari 2009 00:40 schreef kwaakvaak het volgende:
mensen het is weer leuk geweest voor vandaag... Ik wens u allen niets minder toe dan een bijzonder prettige nacht voortzetting, en voor de mensen die het vol houden tot morgenvroeg... Sterkte de rest van de ochtend!..![]()
nn Kwaakquote:Op maandag 9 februari 2009 00:40 schreef kwaakvaak het volgende:
mensen het is weer leuk geweest voor vandaag... Ik wens u allen niets minder toe dan een bijzonder prettige nacht voortzetting, en voor de mensen die het vol houden tot morgenvroeg... Sterkte de rest van de ochtend!..![]()
truste kwaakie.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:40 schreef kwaakvaak het volgende:
Hihihihi.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:38 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik kwam er deze week vaak voorbij! Komt natuurlijk omdat jij daar werkt![]()
Nee, hoezo? Ik woon/werk daar.quote:
ik bedoelde kwaak haha.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik? Ikke niet hoor ik kan heel goed zonder dat soort dingen
Maar mocht iemand zich geroepen voelen sta ik er uiteraard voor open
Verdachtquote:Op maandag 9 februari 2009 00:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
truste kwaakie.
dan ga ik ook maar naar bed he
Sweet dreams Kwaak!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:40 schreef kwaakvaak het volgende:
lekkerquote:Op maandag 9 februari 2009 00:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
knuffelen durf ik wel!... zoenen ook wel denk ik
Je qoute mijquote:Op maandag 9 februari 2009 00:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik bedoelde kwaak haha.
dat jij graag wilt neuken dat wisten we allemaal al
Hehequote:Op maandag 9 februari 2009 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Hihihihi.
[..]
Nee, hoezo? Ik woon/werk daar.
Mja, ze horen er wel, alleen maar omdat ze boven de 98% scoren op wat IQ tests.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:40 schreef Tegan het volgende:
Weet ik. Maar die wereldvreemden komen echt niet op Fok, denk ik. Maar daarnaast zijn er (volgens mij) ook een hoop bij Mensa die daar helemaal niet horen...
oh foutje danquote:Op maandag 9 februari 2009 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je qoute mij
Ligt het er zo dik bovenop dan![]()
en daar kom je nu mee.. ik lig te stuiteren in mijn nest ja!...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:44 schreef Ludootje het volgende:
Oh en Kwaak: Die blauwe Mitshubishi's zijn dus geen slaappillen!
Niet? Fuck, ik had er net eentje naar binnen gekiept. :Squote:Op maandag 9 februari 2009 00:44 schreef Ludootje het volgende:
Oh en Kwaak: Die blauwe Mitshubishi's zijn dus geen slaappillen!
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker
gaan we nou een zoendate houden?
blauwe 3hoekige mitsu'squote:Op maandag 9 februari 2009 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet? Fuck, ik had er net eentje naar binnen gekiept. :S
Dat was om de Remlof methode te testen, maar die werkte nietquote:Op maandag 9 februari 2009 00:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh foutje dan
als je iedereen ineens vraagt: neuken? dan valt het wel een beetje op ja.
je bent net niet zo erg als Joey
Snel uitkotsen?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2009 00:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was om de Remlof methode te testen, maar die werkte niet
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en daar kom je nu mee.. ik lig te stuiteren in mijn nest ja!...
En toch kan je er nog best relaxt na slapen.. zo'n hele diepe droomloze slaap. En als je wakker wordt, ben je ook écht in twee minuten helemaal klaar wakkenquote:Op maandag 9 februari 2009 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik hou van praktische oplossingenquote:
Niet Fok! ken maar Fokken!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rrrrr
oh dit loopt uit de hand op fok
ja maar niet dat je je de dag erna nou echt ergens op kunt concentreren... je bent vooral heel hyperquote:Op maandag 9 februari 2009 00:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
En toch kan je er nog best relaxt na slapen.. zo'n hele diepe droomloze slaap. En als je wakker wordt, ben je ook écht in twee minuten helemaal klaar wakken
Ja, ik weet. Zelfs met speed.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:51 schreef Ludootje het volgende:
En toch kan je er nog best relaxt na slapen.. zo'n hele diepe droomloze slaap. En als je wakker wordt, ben je ook écht in twee minuten helemaal klaar wakken
Ik heb alleen twee koude voetenquote:Op maandag 9 februari 2009 00:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Heeft er iemand een koud (levend!!) lichaam voor mij om me af te koelen.. tis warm
Mortuarium?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Heeft er iemand een koud (levend!!) lichaam voor mij om me af te koelen.. tis warm
*kijkt naar voetjes..*quote:Op maandag 9 februari 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen twee koude voeten
* Standaard koude voeten en handen heeft.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar je bent wel de eerste die in huis opstaat na de afterparty en je hebt het hele huis schoon voordat de rest wakker wordt, inclusief stofzuigen, dweilen, alle gesneuvelde glazen en lege drankflessen weggooien, eitjes en brood halen bij de bakker, eieren bakken en sigaretten voor alle slapers in huis halen. En dat in recordtijd.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar niet dat je je de dag erna nou echt ergens op kunt concentreren... je bent vooral heel hyper
Truste meisquote:Op maandag 9 februari 2009 00:53 schreef Murmeli het volgende:
pak een fles koud drinken uit de koelkast. of iets anders uit de koelkast.
oja ik moet naar bed. truste allemaal!!
Oh bahquote:Op maandag 9 februari 2009 00:54 schreef Techno het volgende:
[..]
* Standaard koude voeten en handen heeft.
Zit te twijfelen of dat iets positiefs isquote:Op maandag 9 februari 2009 00:54 schreef Techno het volgende:
* Standaard koude voeten en handen heeft.
Slaap lekker Murmquote:Op maandag 9 februari 2009 00:53 schreef Murmeli het volgende:
oja ik moet naar bed. truste allemaal!!
ikke niet hoor, ik was altijd zo lam als wat na die zooi.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar je bent wel de eerste die in huis opstaat na de afterparty en je hebt het hele huis schoon voordat de rest wakker wordt, inclusief stofzuigen, dweilen, alle gesneuvelde glazen en lege drankflessen weggooien, eitjes en brood halen bij de bakker, eieren bakken en sigaretten voor alle slapers in huis halen. En dat in recordtijd.
Dat komt door mijn zuiderlijke bloed. Nederland is best wel ok, maar te koud, en te slecht eten.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit te twijfelen of dat iets positiefs is
Zie reply aan CG.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:55 schreef automatic_ het volgende:
Oh bah
Ik heb bijna nooit koude voeten en eigenlijk nooit koude handen (ja, dan is het écht koud)
Dat is de leeftijdquote:Op maandag 9 februari 2009 00:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of dat iets positiefs is
Dus jij gaat ooit emigreren?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat komt door mijn zuiderlijke bloed. Nederland is best wel ok, maar te koud, en te slecht eten.
Ik zag het. Zeikerdje met je etenquote:
Van hem of mijquote:
Dan is het goedquote:
Want emigratie staat namelijk niet op mijn korte of lange termijnplanningquote:Op maandag 9 februari 2009 00:59 schreef Techno het volgende:
In de toekomst, wie weet, maar geen plannen op de korte termijn.
Ik mag dat toch wel zeggen?quote:
Oké dan.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Want emigratie staat namelijk niet op mijn korte of lange termijnplanning
Misschien als ik ouder ben of niet meer hoef te werken (lees: met pensioen ga). Voorlopig niet. Trekt mij helemaal niet en mijn beroep kan ik daar ook niet zo gemakkelijk uitoefenen danquote:Op maandag 9 februari 2009 01:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Auto_ .. zou jij ooit willen emigreren?
Daar kan je wel mee leven?quote:
nnquote:Op maandag 9 februari 2009 00:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ikke niet hoor, ik was altijd zo lam als wat na die zooi.
(zonder zooi ook lam trouwens)
nu echt slapies doen
Hij heeft al een dochtertjequote:Op maandag 9 februari 2009 01:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar kan je wel mee leven?
En kinderen dan? Hoe denk je daarover? Je bent immers al wat ouder
Owjaquote:
Techno gaat mij nooit boycottenquote:
Tja, zoals gezegd is Nederland verder best wel ok. Ideaal is het nergens.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Daar kan je wel mee leven?
En kinderen dan? Hoe denk je daarover? Je bent immers al wat ouder
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:04 schreef automatic_ het volgende:
Techno gaat mij nooit boycotten![]()
Haha.
Ik hoor net dat je een dochtertje hebt.. dat gaat niet werkenquote:Op maandag 9 februari 2009 01:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, zoals gezegd is Nederland verder best wel ok. Ideaal is het nergens.
Kinderen? Lopen we niet iets te hard van stapel nu?
Hoewel ik er wel voor opensta.![]()
Ja, maar het tempo is al wel lager hoorquote:
Wbquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik hoor net dat je een dochtertje hebt.. dat gaat niet werken
Haha, doe even normaalquote:
Ik weet dat allemaal al welquote:
Sorry.. niet mijn dingquote:
Ja, maar dat komt fout overquote:
Dat is maar goed ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 01:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? En daar bedoel ik verder niets mee dus!
Jail bait. 14.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:07 schreef Ludootje het volgende:
Hoe oud is ze? En daar bedoel ik verder niets mee dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |