Zie Nem, ik ben niet de enige met vunzige gedachten.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Had ie ook zo'n mooie strik om z'n eitjes?
Duh, Michaėlquote:
Ik ookquote:
Jawel, TM en ik hadden het gewoon over een liedje van de Heideroosjes. Waar had jij het over?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie Nem, ik ben niet de enige met vunzige gedachten.
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, TM en ik hadden het gewoon over een liedje van de Heideroosjes. Waar had jij het over?
Dat magquote:
Nicequote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat blijkbaar niet echt tof in de georganiseerde misdaad
Huh? Ik ken gewoon een broertje van iemand met die naamquote:Op maandag 9 februari 2009 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ken er ook al eentje met die naam... Wat dat betreft ga ik er vanuit dat Red's versie de naam terug naar het positieve gaat trekken
Ik ken een schoolgenootje van mijn broertje met die naamquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Ik ken gewoon een broertje van iemand met die naam
Ik ken wel Maple Town.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Kent iemand van jullie MapleStory? Gratis RPG in 2Dben benieuwd
Kom bij de club!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik weet de naam ook nog niet
Ja maar ik ga dus niet. Ga zondag een week naar Engeland. Dus ik moet mijn kaartjes kwijtquote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ken een schoolgenootje van mijn broertje met die naam
k zag trouwens de affiche voor Emiliana Torrini hangen aan Paradiso en vroeg me nog af of je zou gaan
Dat was vast de auto van Willem Endstra. De vastgoedmagnaat verkocht deze auto te vroeg, met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat blijkbaar niet echt tof in de georganiseerde misdaad
Ik, v.w.b. de terminologie dan...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
Server A - Partij 1
Server B - Partij 2
Partij 1: site
Partij 2: andere site
Partij 3: CMS installateur
Partij 4: Andere CMS installateur
Partij 5: de host van partij 2
Partij 1 en 2 willen van Partij 4 weten hoe het met de verhuizing van een zooi sites met content staat.
Partij 4 zegt dat Partij 5 bezig is met de verhuizing.
Partij 2 zegt niets op de server te zien.
Na een hoop gezeik komen we erachter dat Partij 4 een fuck-up heeft gemaakt en dacht dat Partij 2 dezelfde was als Partij 5.
Oftewel: niets verhuisd.
Partij 2 is nu aan de gang met verhuizen maar krijg halverwege van Partij 4 te horen dat de content ergens anders heen moet
Wie snapt het nog?
Joh, ik was daarnet de douche en toilet aan het schoonmaken, en toen ging ik per ongeluk zomaar verder met de afwas en de vloer! Nu is alles hier opgeruimd. Ik schrok er een beetje van.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:
Ik vind een opgeruimd huis zo fijn. Ik heb het hele weekend opgeruimd en schoongemaakt en nu hoop ik dat het zo blijft.![]()
Mag ik nu, Nem? Mag ik nu huilen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Nouja, heb half jaar in madrid gewoond, en half jaar in kaapstad. naar namibie geweest, botswana, kenya, egypte, maleisie, dubai, sri lanka, australie, florida, los angeles, tijuana, mexico city, heel europa, rusland (vooral st petersburg, erg mooi), oostblok heb ik ook gehad. en nu dus meerdere keren in europa op reis. Dus ik vind dat ik al redelijk wat gezien heb... En ik ben 20![]()
Die heb ik wel eens gepost en ik heb het er mij met Sheep over gehad. Je luistert niet naar ons.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden niet opgelet, toen is dit liedje uitgebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |