Of iets anders... Enniewee, wat heb je wel in huis?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, alleen de voorverpakte groenten waar ik om gevraagd had. Maar hij had ook gewoon los al die dingen kunnen kopen natuurlijk.
Dan snap ik zijn probleem wel. Want als 'ie dan alle losse onderdelen meeneemt, begin jij natuurlijk weer met de deegroller te zwaaien dat je daar niet om gevraagd hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, alleen de voorverpakte groenten waar ik om gevraagd had. Maar hij had ook gewoon los al die dingen kunnen kopen natuurlijk.
Soempie is veel te liev om dat te doenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan snap ik zijn probleem wel. Want als 'ie dan alle losse onderdelen meeneemt, begin jij natuurlijk weer met de deegroller te zwaaien dat je daar niet om gevraagd hebt
Zo'n kenau ben ik toch niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan snap ik zijn probleem wel. Want als 'ie dan alle losse onderdelen meeneemt, begin jij natuurlijk weer met de deegroller te zwaaien dat je daar niet om gevraagd hebt
Dat komt omdat ze nog geen deegroller heeft. Maar die heb ik al beloofd voor haar verjaardagquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soempie is veel te liev om dat te doen
Nem kent ook andere verhalen.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soempie is veel te liev om dat te doen
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nog geen deegroller heeft. Maar die heb ik al beloofd voor haar verjaardag
quote:
Rijst + ui + fruitstukjes (hangt er van af wat) + chilisaus, ketjap of iets in die geest met de tartaar er los bijquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Soempie het volgende:
Wat ik al noemde en pasta, rijst, brinta, kruiden, jam, hagelslag, uien, soepspullen, fruitstukjes in blik en popcorn. Dat zijn de meest noemenswaardige dingen.
Zo, dat moest gequote wordenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef Etcetera het volgende:
En zo, op een kille maandagavond, kwamen de eetgewoonten van Hawaii_Tim, eindelijk van pas voor overige AKQ SC leden
Dat zal je leren recepten op Fok te plaatsenquote:
Had ie ook zo'n mooie strik om z'n eitjes?quote:
quote:Met dank aan Frambozenpudding voor de submit"
Smelten!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Had ie ook zo'n mooie strik om z'n eitjes?
Frambozenvla, dįt is pas lekkerquote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mooie nicks hebben sommige internetters toch. Ik las net
[quote]Met dank aan Frambozenpudding voor de submit"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |