Ja, ik zat ooit in een rondvaartboot met een vriend uit Amerika. Toen kwamen we langs een grachtenpand dat dus op zichzelf al veel en veel ouder is dan de gehele VS bij elkaar en dat vond 'ie absurd.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een van de main reasons dat Amerikanen wel graag hun geliefde land verlaten geloof ik: in andere landen is wel een culturele geschiedenis
Een gemiddelde kerk hier is bijna 3x zo oud als het oudste gebouw daar.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik zat ooit in een rondvaartboot met een vriend uit Amerika. Toen kwamen we langs een grachtenpand dat dus op zichzelf al veel en veel ouder is dan de gehele VS bij elkaar en dat vond 'ie absurd.
$50 000 per maand. Dat is 10,8 mln in totaal. Waar zal dat kind zoveel geld voor nodig hebbenquote:Former Spice Girl Melanie Brown and her baby daddy, Eddie Murphy, have apparently settled their 15-month child support battle.
Eddie has agreed to shell out $50K/month for the upkeep of Angel, the daughter he denied was his ’til DNA results came in, from now to her 18th birthday.
Eddie has also FINALLY agreed to see little Angel.
Iedereen weet dat dat geld naar de moeder gaat.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
$50 000 per maand. Dat is 10,8 mln in totaal. Waar zal dat kind zoveel geld voor nodig hebben
Ik heb hier wel een griesmeeltoetje dat ik nu ga oppeuzelen.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef Soempie het volgende:
Er stond/ staat (nog niet opgegeten hoor) een chocoladepaashaas op m'n bureau.
![]()
Zulke bedragen sterken mij in mijn hoop dat de zeepbel Hollywood barst.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
$50 000 per maand. Dat is 10,8 mln in totaal. Waar zal dat kind zoveel geld voor nodig hebben
Ook lekker.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een griesmeeltoetje dat ik nu ga oppeuzelen.
Ja, ik heb ook liever een paashaasquote:
Mijn vader had een pizza voor me gehaald. Maar dat was precies die éne waarvan ik van de week nog had gezegd dat die zo vies wasquote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef MaJo het volgende:
Pizza was lekker
ondertussen de season finale van private practice gekeken. Nu deed ie het welik wil meer zien!
maar eerst maar eens aan mijn opdracht
Selectief luisteren.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn vader had een pizza voor me gehaald. Maar dat was precies die éne waarvan ik van de week nog had gezegd dat die zo vies was
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:52 schreef Soempie het volgende:
Dit briefje op m'n bureau:
De groenten waren op, dus ik heb tartaar, maar ook stokbrood voor als je soep wilt. En er zijn eitjes.
![]()
Ik heb geen trek in soep en alleen een tartaartje lijkt me ook niet lekker.
Wat heeft hij gehaald? Vertel, vertel!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:51 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft boodschappen gedaan en allemaal ingredienten gekocht waar ik niet zo heel veel mee kan.![]()
Stokbrood met chocopasta wordt het denk ik.
Ik kan er inderdaad ook een HT-combinatie van maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heeft hij gehaald? Vertel, vertel!
Ik geloof echt niet dat álle groente op wasquote:Op maandag 9 februari 2009 19:52 schreef Soempie het volgende:
Dit briefje op m'n bureau:
De groenten waren op, dus ik heb tartaar, maar ook stokbrood voor als je soep wilt. En er zijn eitjes.
![]()
Ik heb geen trek in soep en alleen een tartaartje lijkt me ook niet lekker.
Nee, alleen de voorverpakte groenten waar ik om gevraagd had. Maar hij had ook gewoon los al die dingen kunnen kopen natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat álle groente op was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |