quote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest.Ik ga af op beelden uit films waarbij je verliefde stelletjes ziet wandelen door Parijs.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Nouja, heb half jaar in madrid gewoond, en half jaar in kaapstad. naar namibie geweest, botswana, kenya, egypte, maleisie, dubai, sri lanka, australie, florida, los angeles, tijuana, mexico city, heel europa, rusland (vooral st petersburg, erg mooi), oostblok heb ik ook gehad. en nu dus meerdere keren in europa op reis. Dus ik vind dat ik al redelijk wat gezien heb... En ik ben 20![]()
Nergens voor nodig meisquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net eindelijk naar de ub geweest om mijn boete te betalen en nieuwe boeken op te halen, maar ik ben er helemaal depressief weer van teruggekomenIk voelde me net een fossiel dat daar nog rondzwierf
Nououuouo, ik ben op weg om af te studeren ja, maar dat gesprek vandeweek heeft me niet echt hoopvol gemaakt voor een snelle afloopquote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nergens voor nodig meisJe bent al hartstikke goed op weg ja
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Als we gaan opscheppen'Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere'
Ik ben al over de hele wereld geweest
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje algemeen geconditioneerd, mensen denken meteen aan romantiek bij parijs, maar in feite is het een smerige stad met gewoon veel culturele sights.
Amsterdam IS ook gewoon heel mooi.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Nesle het volgende:
In de ogen van de Amerikanen is Parijs echt suuuuuuuuuuupermooi, evenals Amsterdam
Dat merkte ik vorige zomer echt supererg toen ik daar 2 weken bij mijn familie was, waren de buren op vakantie geweest in Duitsland, Frankrijk en Nederland en ze vonden het beautifullllll
Ik vind Amsterdam ook wel mooi, maar snap niet dat de Amerikanen dat ook vinden, ik bedoel, met al die enorme steden in Amerika. Dan zie ik Amsterdam niet in hun top staan, maar ik heb dat dus duidelijk foutquote:Op maandag 9 februari 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Amsterdam IS ook gewoon heel mooi.
Amerikanen vinden Amsterdam mooi omdat het zo oud is en dat is te zien. Er zit geschiedenis achter.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam ook wel mooi, maar snap niet dat de Amerikanen dat ook vinden, ik bedoel, met al die enorme steden in Amerika. Dan zie ik Amsterdam niet in hun top staan, maar ik heb dat dus duidelijk fout
PM-etjequote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee had wel een aanleiding. Mijn moeder was een beetje cranky dus ik vroeg of ze boos op me was. Ze viel toen tegen me uit dat ze zich gewoon niet lekker voelde en ik niet altijd moet denken dat ze dan meteen boos is. Ik schrok daarvan en moest huilen. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat ik vaak niet begrepen word. Voor mij voelt het alsof iemand boos op me is maar ik krijg dan altijd het verwijt dat ik niet alles op mezelf moet betrekken. Maar doe het niet expres ofzo, zo voelt het gewoon
had dat gister bij jou ook een beetjekan gewoon niet omgaan met crankyness en boosheid, betrek dat allemaal op mezelf
Omdat daar grote lelijke wolkenkrabbers staan, en wij in europa hebben oude karakteristieke gebouwen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam ook wel mooi, maar snap niet dat de Amerikanen dat ook vinden, ik bedoel, met al die enorme steden in Amerika. Dan zie ik Amsterdam niet in hun top staan, maar ik heb dat dus duidelijk fout
Een van de main reasons dat Amerikanen wel graag hun geliefde land verlaten geloof ik: in andere landen is wel een culturele geschiedenisquote:Op maandag 9 februari 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Amerikanen vinden Amsterdam mooi omdat het zo oud is en dat is te zien. Er zit geschiedenis achter.
Het gaat in dit geval dus helemaal niet om de grootte van de stad.
Ik zie geen PM?quote:
Ze hebben/hadden de indianenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een van de main reasons dat Amerikanen wel graag hun geliefde land verlaten geloof ik: in andere landen is wel een culturele geschiedenis
Parijs en Amsterdam, daar noem je clichésteden.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Nesle het volgende:
In de ogen van de Amerikanen is Parijs echt suuuuuuuuuuupermooi, evenals Amsterdam
Dat merkte ik vorige zomer echt supererg toen ik daar 2 weken bij mijn familie was, waren de buren op vakantie geweest in Duitsland, Frankrijk en Nederland en ze vonden het beautifullllll
Over dat gesproken: ik zit nog te wachten op de opening van Burj-al-Dubai.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat daar grote lelijke wolkenkrabbers staan, en wij in europa hebben oude karakteristieke gebouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |