abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 14:47:41 #101
39237 crew  H_T
2733
pi_65881102
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef Soempie het volgende:
Auto is verkocht.

Helaas moet Wiebel vanavond nu met onze 'nieuwe' auto naar een garage in Zeeland, dus ben ik vanavond weer alleen. Ik overweeg nu het college te skippen en mee te gaan.

Zeg even iets verstandigs tegen me.
Welke is de nieuwe? De BMW of de Ford?

Soemp, je moet naar het college gaan want anders haal je het vak niet en dan heb je volgend jaar weer veel minder tijd om met Wiebel door te brengen! Ga naar het college en gebruik de tijd alleen om iets leuks voor Wiebel klaar te zetten. Bak bijvoorbeeld een boterkoek!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:48:39 #102
30252 Soempie
Procreating
pi_65881132
Ik ga even een grote kop koffie kopen en broodjes opeten. Helaas mag dat niet in de computerruimte.

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 9 februari 2009 @ 14:51:21 #103
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65881238
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

heb je al zo veel gezien? Zo veel dat je meerdere keren naar dezelfde steden gaat?

Ik word bijna jaloers. Ik heb nog zo ontzettend veel niet gezien, maar misschien is dat juist ook wel leuk.
Nouja, heb half jaar in madrid gewoond, en half jaar in kaapstad. naar namibie geweest, botswana, kenya, egypte, maleisie, dubai, sri lanka, australie, florida, los angeles, tijuana, mexico city, heel europa, rusland (vooral st petersburg, erg mooi), oostblok heb ik ook gehad. en nu dus meerdere keren in europa op reis. Dus ik vind dat ik al redelijk wat gezien heb... En ik ben 20
  maandag 9 februari 2009 @ 14:51:55 #104
30252 Soempie
Procreating
pi_65881255
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Welke is de nieuwe? De BMW of de Ford?
De BMW. De Ford was ook nog vrij nieuw, maar Wiebel had zo'n spijt dat hij z'n oude BMW weg had gedaan en er een Ford voor in de plaats had gekocht...Nu dus weer een BMW.

quote:
Soemp, je moet naar het college gaan want anders haal je het vak niet en dan heb je volgend jaar weer veel minder tijd om met Wiebel door te brengen! Ga naar het college en gebruik de tijd alleen om iets leuks voor Wiebel klaar te zetten. Bak bijvoorbeeld een boterkoek!

Hij is op dieet. Maar ik bedenk wel iets anders leuks.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_65881272
In de ogen van de Amerikanen is Parijs echt suuuuuuuuuuupermooi, evenals Amsterdam
Dat merkte ik vorige zomer echt supererg toen ik daar 2 weken bij mijn familie was, waren de buren op vakantie geweest in Duitsland, Frankrijk en Nederland en ze vonden het beautifullllll
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 9 februari 2009 @ 14:52:59 #106
30252 Soempie
Procreating
pi_65881311
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

Nouja, heb half jaar in madrid gewoond, en half jaar in kaapstad. naar namibie geweest, botswana, kenya, egypte, maleisie, dubai, sri lanka, australie, florida, los angeles, tijuana, mexico city, heel europa, rusland (vooral st petersburg, erg mooi), oostblok heb ik ook gehad. en nu dus meerdere keren in europa op reis. Dus ik vind dat ik al redelijk wat gezien heb... En ik ben 20
Wrijf het maar in.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:53:41 #107
30252 Soempie
Procreating
pi_65881337
En nu een aso-bak koffie!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 14:54:05 #108
39237 crew  H_T
2733
pi_65881356
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef Soempie het volgende:

[..]

De BMW. De Ford was ook nog vrij nieuw, maar Wiebel had zo'n spijt dat hij z'n oude BMW weg had gedaan en er een Ford voor in de plaats had gekocht...Nu dus weer een BMW.
Ik heb rijles gehad in een BMW. Reed prima, maar die auto was echt niet geschikt voor meer dan 2 personen. En er zat wel een achterbank in
quote:
[ afbeelding ]
[..]

Hij is op dieet. Maar ik bedenk wel iets anders leuks.
Als je maar niet gezond wil gaan doen door de boter te vervangen door van dat margarinespul
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_65881391
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

Zo, doe je goed! Ik wil ook erg veel gaan reizen, tenminste, ik wil veel zien van de wereld Maar dit doe je allemaal in je vrije tijd of ook met je studie?
  maandag 9 februari 2009 @ 14:54:54 #110
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65881392
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wrijf het maar in.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:57:23 #111
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65881481
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:54 schreef Nesle het volgende:

[..]

Zo, doe je goed! Ik wil ook erg veel gaan reizen, tenminste, ik wil veel zien van de wereld Maar dit doe je allemaal in je vrije tijd of ook met je studie?
half jaar spanje was vanwege stage, en half jaar kaapstad was vanwege studie. Je kon kiezen tussen half jaar stage buitenland en/of half jaar studie buitenland, dus heb ik het er lekker van genomen. de rest is in vrije tijd. Nu staat dus parijs op de agenda en dan in de zomervakantie met vrienden weg, en zelf naar vietnam, daar wil ik nog eens heen!

Maar reizen is altijd super, daar leer je echt veel van, zeker als je op jezelf in een vreemde stad zit. En het maakt gelukkiger, omdat je er ervaring mee wint, geld is namelijk terug te verdienen en ervaring kun je niet kopen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 15:01:00 #112
39237 crew  H_T
2733
pi_65881594
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:57 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

half jaar spanje was vanwege stage, en half jaar kaapstad was vanwege studie. Je kon kiezen tussen half jaar stage buitenland en/of half jaar studie buitenland, dus heb ik het er lekker van genomen. de rest is in vrije tijd. Nu staat dus parijs op de agenda en dan in de zomervakantie met vrienden weg, en zelf naar vietnam, daar wil ik nog eens heen!

Maar reizen is altijd super, daar leer je echt veel van, zeker als je op jezelf in een vreemde stad zit. En het maakt gelukkiger, omdat je er ervaring mee wint, geld is namelijk terug te verdienen en ervaring kun je niet kopen.
Wat doe je dan door het ticket te kopen, wijsneus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_65881616
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:57 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

Leuk hoor, nu heb ik daar nog geen tijd voor omdat ik in mn examenjaar van het VWO zit maar ik ga daarna een studie doen die erg internationaal is en veel mogelijkheden om naar het buitenland te gaan, ga ik ook zeker weten doen Dit jaar ook al redelijk veel op het programma, volgende week dan New York, na de examens 2 weken Turkije, In de zomervakantie Frankrijk en Spanje en in December naar het Caraibisch gebied.
Erg leuk allemaal, maar ook erg duur! Maar daar werk ik dan ook voor
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 15:02:17 #114
39237 crew  H_T
2733
pi_65881630
Hm, volgens de site van het voedingscentrum moet ik iets vandaag opeten, maar bij het voedingscentrum zijn het wel watjes. Morgen zou misschien ook nog kunnen, maar ik weet niet of ik er dan aan toe kom
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 15:03:45 #115
39237 crew  H_T
2733
pi_65881675
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:01 schreef Nesle het volgende:

[..]

Leuk hoor, nu heb ik daar nog geen tijd voor omdat ik in mn examenjaar van het VWO zit maar ik ga daarna een studie doen die erg internationaal is en veel mogelijkheden om naar het buitenland te gaan, ga ik ook zeker weten doen Dit jaar ook al redelijk veel op het programma, volgende week dan New York, na de examens 2 weken Turkije, In de zomervakantie Frankrijk en Spanje en in December naar het Caraibisch gebied.
Erg leuk allemaal, maar ook erg duur! Maar daar werk ik dan ook voor
Ben je al op kamerjacht Nes? Het kan ook geen kwaad om je alvast in te schrijven bij een woningbouwclub, voor het geval je toekomstige huisgenoten niet bevallen
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 15:04:21 #116
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65881694
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wat doe je dan door het ticket te kopen, wijsneus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik wel zeggen dat ik een rijke opa en oma heb. maar maakt dat iets uit? Ik werk er ook voor hoor.
pi_65881742
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ben je al op kamerjacht Nes? Het kan ook geen kwaad om je alvast in te schrijven bij een woningbouwclub, voor het geval je toekomstige huisgenoten niet bevallen
Nee nog niet, ga in de loop van het eerste jaar op jacht! Moet alles zelf betalen dan en wil dat dus nog even uitstellen. Treinen is op zich nog wel te doen en een vriendin van mij gaat daar meteen al op kamers, kan ik ook als het nodig is blijven slapen als ik wil. Maar woningbouwclub? Tell me more
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 15:06:24 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_65881757
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:04 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

moet ik wel zeggen dat ik een rijke opa en oma heb. maar maakt dat iets uit? Ik werk er ook voor hoor.
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik misgun het je niet hoor
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 15:07:18 #119
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65881779
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef Nesle het volgende:

[..]

Nee nog niet, ga in de loop van het eerste jaar op jacht! Moet alles zelf betalen dan en wil dat dus nog even uitstellen. Treinen is op zich nog wel te doen en een vriendin van mij gaat daar meteen al op kamers, kan ik ook als het nodig is blijven slapen als ik wil. Maar woningbouwclub? Tell me more
via de woningbouw zijn er vaak na een tijd redelijk goede woningen voor redelijke prijzen te strikken. Het enige nadeel (had ik dan), was dat ik er lang op moest wachten in een wachtlijst. Maar zeker handig om te verhuizen binnen de stad na je je eerste kamer een jaar oid hebt gehad.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:09:35 #120
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65881850
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik misgun het je niet hoor
oooh, ik las voor ipv door haha. idd. wanneer je het ticket koopt is dat slechts de materiële aankoop. wanneer je het uiteindelijk ten uitvoer brengt verkrijg je ervaring, en maak je geheugenkapitaal aan. dit geheugenkapitaal is uiteindelijk het resultaat van het kopen van het ticket en het investeren van het geld, de tijd en de moeite. Zo zie ik het althans. Je neemt het voor altijd met je mee.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 15:10:18 #121
39237 crew  H_T
2733
pi_65881876
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:07 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

via de woningbouw zijn er vaak na een tijd redelijk goede woningen voor redelijke prijzen te strikken. Het enige nadeel (had ik dan), was dat ik er lang op moest wachten in een wachtlijst. Maar zeker handig om te verhuizen binnen de stad na je je eerste kamer een jaar oid hebt gehad.
Bij mij was het ongeveer 7 maanden na het inschrijven. Vervolgens duurde het nog ruim een maand voor ik de sleutel had vanwege wat gezeur met de sleutel en zo, maar nu woon ik er en het bevalt
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 15:12:04 #122
39237 crew  H_T
2733
pi_65881947
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:09 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

oooh, ik las voor ipv door haha. idd. wanneer je het ticket koopt is dat slechts de materiële aankoop. wanneer je het uiteindelijk ten uitvoer brengt verkrijg je ervaring, en maak je geheugenkapitaal aan. dit geheugenkapitaal is uiteindelijk het resultaat van het kopen van het ticket en het investeren van het geld, de tijd en de moeite. Zo zie ik het althans. Je neemt het voor altijd met je mee.
Klopt, zie ook mijn tekst in de spoiler
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 15:14:34 #123
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_65882034
Parijs vind ik ook een kut stad

Als je dan toch een 'mooie' stad wil zien, ga dan naar Praag ofzo.

En BJ: mooie lijst
Over twee maandjes ga ik ook richting st-Petersburg.. ik ben benieuwd
  maandag 9 februari 2009 @ 15:16:09 #124
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65882074
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:14 schreef Whiteguy het volgende:
Parijs vind ik ook een kut stad

Als je dan toch een 'mooie' stad wil zien, ga dan naar Praag ofzo.

En BJ: mooie lijst
Over twee maandjes ga ik ook richting st-Petersburg.. ik ben benieuwd

thx!
Ik moet je wel zeggen dat het grafduur is daar, en dat je met je ass, mocht je over een van de bruggen moeten om iets te zien, weer voor 11 uur 's avonds terug moet, want daarna zijn de bruggen gesloten en zit je vast aan de ene kant vd stad haha
  maandag 9 februari 2009 @ 15:22:27 #125
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65882276
ik ga ervandoor, tot morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')