abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2009 @ 14:14:58 #76
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65879973
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

-knip-
wat studeer jij en waar?
pi_65879988
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wel goed, gisteren heftig opgeruimd omdat ik bezoek kreeg. Ik zie hier zelden zoveel vloer
Vaker bezoek regelen dan.

Ik vind een opgeruimd huis zo fijn. Ik heb het hele weekend opgeruimd en schoongemaakt en nu hoop ik dat het zo blijft.
quote:
Ik heb besloten een werkcollege te skippen (begint over vijf minuten), moest daarvoor een vacature in het Engels hebben gevonden en presenteren (op zich niet zo'n probleem), maar dat moest ook met passende kleding. En daar ben ik in dit geval tegen, dus ik ga niet . Betekent wel dat ik het niet nog een keer kan overslaan, omdat ik dan te weinig participatie haal en het vak moet overdoen... Dat was nog wel even een twijfelpunt.
Hoezo was je er op tegen?
quote:
Voor woensdag moet ik iets af hebben, maar ik heb geen zin daarin. Dat stel ik dus uit tot morgen Dan moet ik wel eerder op school zijn, maar ach. En misschien verveel ik me vanavond en ga ik er dan mee bezig
Zelfde hier.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_65880074
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

een keer of 6, heb alles al gezien, zij ook dacht ik.. maar stiekem gaan we denk ik wel even de eiffeltoren in, en zeker naar mont martre (als je het zo schrijft)
En dan nog een keer naar Parijs. Wel de romantische stad bij uitstek natuurlijk..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 9 februari 2009 @ 14:18:35 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_65880087
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

een keer of 6, heb alles al gezien, zij ook dacht ik.. maar stiekem gaan we denk ik wel even de eiffeltoren in, en zeker naar mont martre (als je het zo schrijft)
Weet niet of je van musea houdt, maar als je het Louvre niet wilt of al hebt gezien: Musée d'Orsay
  maandag 9 februari 2009 @ 14:18:59 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_65880108
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Soempie het volgende:

[..]

En dan nog een keer naar Parijs. Wel de romantische stad bij uitstek natuurlijk..
Brugge is ook heel romantisch
pi_65880135
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Brugge is ook heel romantisch
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 14:21:11 #82
39237 crew  H_T
2733
pi_65880175
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:

[..]

Vaker bezoek regelen dan.

Ik vind een opgeruimd huis zo fijn. Ik heb het hele weekend opgeruimd en schoongemaakt en nu hoop ik dat het zo blijft.
Dat is het plan, en omdat het nu is opgeruimd gaat dat misschien ook wel lukken. De drempel is dan een stuk lager voordat je mensen bij je thuis uitnodigt
quote:
[..]

Hoezo was je er op tegen?
Ik vond het een beetje onzinnig voor een verhaaltje van 2 a 3 minuten. En het werd vorige week verteld, ik heb hier geen nette kleding dus die zou ik of moeten ophalen (enkele reis is circa 3 uur) of kopen. Als het langer van te voren was verteld had ik het waarschijnlijk wel gedaan.
quote:
[..]

Zelfde hier.
Uitstellen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:21:45 #83
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65880196
quote:

[..]

dat vind ik een beetje algemeen geconditioneerd, mensen denken meteen aan romantiek bij parijs, maar in feite is het een smerige stad met gewoon veel culturele sights. Madrid is bijvoorbeeld veel mooier. Maar goed, we gaan er toch heen, kunnen we er beter het beste van maken.
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Weet niet of je van musea houdt, maar als je het Louvre niet wilt of al hebt gezien: Musée d'Orsay
Heb ik ook al gezien, de eerste twee keer ga je naar alle normale shit, daarna ben ik naar wijken etc gegaan en wat meer local plaatsjes, en toen de 2e-graads sightseeing stuff. Nu wordt het moeilijk wat we gaan doen haha
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 14:22:41 #84
39237 crew  H_T
2733
pi_65880226
quote:

[..]

Wel de romantische stad bij uitstek natuurlijk..
Ik snap niet echt waarom. Zo aardig zijn die Fransen niet, Parijs is ook niet echt een mooie stad en het stinkt er.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:23:21 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_65880246
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

dat vind ik een beetje algemeen geconditioneerd, mensen denken meteen aan romantiek bij parijs, maar in feite is het een smerige stad met gewoon veel culturele sights. Madrid is bijvoorbeeld veel mooier. Maar goed, we gaan er toch heen, kunnen we er beter het beste van maken.
[..]

Heb ik ook al gezien, de eerste twee keer ga je naar alle normale shit, daarna ben ik naar wijken etc gegaan en wat meer local plaatsjes, en toen de 2e-graads sightseeing stuff. Nu wordt het moeilijk wat we gaan doen haha
Op zoek gaan naar de perfecte, ultieme Parijse croissant?
pi_65880363
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik snap niet echt waarom. Zo aardig zijn die Fransen niet, Parijs is ook niet echt een mooie stad en het stinkt er.
Ik ben er nog nooit geweest. Ik ga af op beelden uit films waarbij je verliefde stelletjes ziet wandelen door Parijs.
pi_65880375
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

[..]

Waarom hebben jullie nu dan voor Parijs gekozen?
pi_65880404
quote:
Maar goed, we gaan er toch heen, kunnen we er beter het beste van maken.
Klinkt echt romantisch.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:30:42 #89
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65880511
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef Soempie het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie nu dan voor Parijs gekozen?
dat lag mooi binnen ons budget, en zij wou er graag heen, dus dan vind ik dat wel prima.
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:27 schreef Soempie het volgende:

[..]

Klinkt echt romantisch.
Nee zo was het niet bedoeld haha, maar ik bedoel dat dit ook leuk is, het maakt me eigenlijk niet uit waar we heengaan als het maar met zn 2-en is. En dat klinkt weer te committed, wat ik ook weer niet wil. Tis nooit goed
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 14:32:26 #90
39237 crew  H_T
2733
pi_65880572
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik ben er nog nooit geweest. Ik ga af op beelden uit films waarbij je verliefde stelletjes ziet wandelen door Parijs.
Voor Amerikanen zal Parijs ook best leuk zijn, allemaal wat oudere gebouwtjes en zo. Maar wat dat betreft bestaan Rome, Londen, Barcelona en nog wat andere steden ook
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_65880629
't Klinkt wel liever.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:36:14 #92
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65880701
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Voor Amerikanen zal Parijs ook best leuk zijn, allemaal wat oudere gebouwtjes en zo. Maar wat dat betreft bestaan Rome, Londen, Barcelona en nog wat andere steden ook
Londen is ook maar een saaie stad, rome is al een stuk beter, en barcelona, daar moeten ze maar een keer wat afbouwen XD

Iedereen weet wel wat de Champs-Élysées is en waar het ligt en voornamelijk, hoe je het uitspreekt. Er vroeg de vorige keer een amerikaan aan me waar het lag, hij sprak het zo uit: (texaans accent) Excuse me, do you know where the Tsjeaaamp-selaaaaisis is?
pi_65880785
Auto is verkocht.

Helaas moet Wiebel vanavond nu met onze 'nieuwe' auto naar een garage in Zeeland, dus ben ik vanavond weer alleen. Ik overweeg nu het college te skippen en mee te gaan.

Zeg even iets verstandigs tegen me.
pi_65880826
Ik vond Londen zo tof en Barcelona ook al! Vooral het uitgaansleven in Barcelona en natuurlijk al die mooie bouwwerken van Gaudi.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:41:49 #95
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65880894
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef Soempie het volgende:
Auto is verkocht.

Helaas moet Wiebel vanavond nu met onze 'nieuwe' auto naar een garage in Zeeland, dus ben ik vanavond weer alleen. Ik overweeg nu het college te skippen en mee te gaan.

Zeg even iets verstandigs tegen me.
meegaan!
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vond Londen zo tof en Barcelona ook al! Vooral het uitgaansleven in Barcelona en natuurlijk al die mooie bouwwerken van Gaudi.
is opzich wel super, maar reizen is echt een passie van me, en er zijn zoveel dingen zoveel mooier... dat je een beetje verwend raakt op een gegeven moment. Maar ik kan me er nog steeds goed vermaken.
pi_65880898
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:36 schreef BenjaminFranklin het volgende:

hij sprak het zo uit: (texaans accent) Excuse me, do you know where the Tsjeaaamp-selaaaaisis is?
pi_65880970
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:41 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

meegaan!

Dan zeg ik het zelf wel: Soemp, je verveelt je toch dood in een garage! Daarbij is het het eerste college van de reeks en is het handig om dat college te volgen. Als je nu afhaakt ga je volgende week weer niet, dat weet je zelf ook wel. En nu kun je de avond mooi besteden aan je studie.

maandag 9 februari 2009 @ 14:44:47 #98
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65880997
whehe
pi_65881013
jamaar...
  maandag 9 februari 2009 @ 14:47:31 #100
30252 Soempie
Procreating
pi_65881096
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:41 schreef BenjaminFranklin het volgende:

is opzich wel super, maar reizen is echt een passie van me, en er zijn zoveel dingen zoveel mooier... dat je een beetje verwend raakt op een gegeven moment. Maar ik kan me er nog steeds goed vermaken.
heb je al zo veel gezien? Zo veel dat je meerdere keren naar dezelfde steden gaat?

Ik word bijna jaloers. Ik heb nog zo ontzettend veel niet gezien, maar misschien is dat juist ook wel leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')