Vaker bezoek regelen dan.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel goed, gisteren heftig opgeruimd omdat ik bezoek kreeg. Ik zie hier zelden zoveel vloer![]()
Hoezo was je er op tegen?quote:Ik heb besloten een werkcollege te skippen (begint over vijf minuten), moest daarvoor een vacature in het Engels hebben gevonden en presenteren (op zich niet zo'n probleem), maar dat moest ook met passende kleding. En daar ben ik in dit geval tegen, dus ik ga niet. Betekent wel dat ik het niet nog een keer kan overslaan, omdat ik dan te weinig participatie haal en het vak moet overdoen... Dat was nog wel even een twijfelpunt.
Zelfde hier.quote:Voor woensdag moet ik iets af hebben, maar ik heb geen zin daarin. Dat stel ik dus uit tot morgenDan moet ik wel eerder op school zijn, maar ach. En misschien verveel ik me vanavond en ga ik er dan mee bezig
En dan nog een keer naar Parijs.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
een keer of 6, heb alles al gezien, zij ook dacht ik.. maar stiekem gaan we denk ik wel even de eiffeltoren in, en zeker naar mont martre (als je het zo schrijft)
Weet niet of je van musea houdt, maar als je het Louvre niet wilt of al hebt gezien: Musée d'Orsayquote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
een keer of 6, heb alles al gezien, zij ook dacht ik.. maar stiekem gaan we denk ik wel even de eiffeltoren in, en zeker naar mont martre (als je het zo schrijft)
Brugge is ook heel romantischquote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan nog een keer naar Parijs.Wel de romantische stad bij uitstek natuurlijk..
quote:
Dat is het plan, en omdat het nu is opgeruimd gaat dat misschien ook wel lukken. De drempel is dan een stuk lager voordat je mensen bij je thuis uitnodigtquote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vaker bezoek regelen dan.
Ik vind een opgeruimd huis zo fijn. Ik heb het hele weekend opgeruimd en schoongemaakt en nu hoop ik dat het zo blijft.![]()
Ik vond het een beetje onzinnig voor een verhaaltje van 2 a 3 minuten. En het werd vorige week verteld, ik heb hier geen nette kleding dus die zou ik of moeten ophalen (enkele reis is circa 3 uur) of kopen. Als het langer van te voren was verteld had ik het waarschijnlijk wel gedaan.quote:[..]
Hoezo was je er op tegen?![]()
Uitstellenquote:[..]
Zelfde hier.
dat vind ik een beetje algemeen geconditioneerd, mensen denken meteen aan romantiek bij parijs, maar in feite is het een smerige stad met gewoon veel culturele sights. Madrid is bijvoorbeeld veel mooier. Maar goed, we gaan er toch heen, kunnen we er beter het beste van maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan nog een keer naar Parijs.Wel de romantische stad bij uitstek natuurlijk..
Heb ik ook al gezien, de eerste twee keer ga je naar alle normale shit, daarna ben ik naar wijken etc gegaan en wat meer local plaatsjes, en toen de 2e-graads sightseeing stuff. Nu wordt het moeilijk wat we gaan doen hahaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weet niet of je van musea houdt, maar als je het Louvre niet wilt of al hebt gezien: Musée d'Orsay
Ik snap niet echt waarom. Zo aardig zijn die Fransen niet, Parijs is ook niet echt een mooie stad en het stinkt er.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel de romantische stad bij uitstek natuurlijk..
Op zoek gaan naar de perfecte, ultieme Parijse croissant?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje algemeen geconditioneerd, mensen denken meteen aan romantiek bij parijs, maar in feite is het een smerige stad met gewoon veel culturele sights. Madrid is bijvoorbeeld veel mooier. Maar goed, we gaan er toch heen, kunnen we er beter het beste van maken.![]()
[..]
Heb ik ook al gezien, de eerste twee keer ga je naar alle normale shit, daarna ben ik naar wijken etc gegaan en wat meer local plaatsjes, en toen de 2e-graads sightseeing stuff. Nu wordt het moeilijk wat we gaan doen haha
Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom. Zo aardig zijn die Fransen niet, Parijs is ook niet echt een mooie stad en het stinkt er.
Waarom hebben jullie nu dan voor Parijs gekozen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje algemeen geconditioneerd, mensen denken meteen aan romantiek bij parijs, maar in feite is het een smerige stad met gewoon veel culturele sights. Madrid is bijvoorbeeld veel mooier. Maar goed, we gaan er toch heen, kunnen we er beter het beste van maken.![]()
[..]
Heb ik ook al gezien, de eerste twee keer ga je naar alle normale shit, daarna ben ik naar wijken etc gegaan en wat meer local plaatsjes, en toen de 2e-graads sightseeing stuff. Nu wordt het moeilijk wat we gaan doen haha
Klinkt echt romantisch.quote:Maar goed, we gaan er toch heen, kunnen we er beter het beste van maken.
dat lag mooi binnen ons budget, en zij wou er graag heen, dus dan vind ik dat wel prima.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie nu dan voor Parijs gekozen?
Nee zo was het niet bedoeld haha, maar ik bedoel dat dit ook leuk is, het maakt me eigenlijk niet uit waar we heengaan als het maar met zn 2-en is. En dat klinkt weer te committed, wat ik ook weer niet wil. Tis nooit goedquote:
Voor Amerikanen zal Parijs ook best leuk zijn, allemaal wat oudere gebouwtjes en zo. Maar wat dat betreft bestaan Rome, Londen, Barcelona en nog wat andere steden ookquote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest.Ik ga af op beelden uit films waarbij je verliefde stelletjes ziet wandelen door Parijs.
Londen is ook maar een saaie stad, rome is al een stuk beter, en barcelona, daar moeten ze maar een keer wat afbouwen XDquote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor Amerikanen zal Parijs ook best leuk zijn, allemaal wat oudere gebouwtjes en zo. Maar wat dat betreft bestaan Rome, Londen, Barcelona en nog wat andere steden ook
meegaan!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef Soempie het volgende:
Auto is verkocht.![]()
Helaas moet Wiebel vanavond nu met onze 'nieuwe' auto naar een garage in Zeeland, dus ben ik vanavond weer alleen.Ik overweeg nu het college te skippen en mee te gaan.
![]()
Zeg even iets verstandigs tegen me.
is opzich wel super, maar reizen is echt een passie van me, en er zijn zoveel dingen zoveel mooier... dat je een beetje verwend raakt op een gegeven moment. Maar ik kan me er nog steeds goed vermaken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vond Londen zo tof en Barcelona ook al! Vooral het uitgaansleven in Barcelona en natuurlijk al die mooie bouwwerken van Gaudi.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:36 schreef BenjaminFranklin het volgende:
hij sprak het zo uit: (texaans accent) Excuse me, do you know where the Tsjeaaamp-selaaaaisis is?
Dan zeg ik het zelf wel: Soemp, je verveelt je toch dood in een garage! Daarbij is het het eerste college van de reeks en is het handig om dat college te volgen. Als je nu afhaakt ga je volgende week weer niet, dat weet je zelf ook wel.quote:
heb je al zo veel gezien? Zo veel dat je meerdere keren naar dezelfde steden gaat?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:41 schreef BenjaminFranklin het volgende:
is opzich wel super, maar reizen is echt een passie van me, en er zijn zoveel dingen zoveel mooier... dat je een beetje verwend raakt op een gegeven moment. Maar ik kan me er nog steeds goed vermaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |