Met een bord pannenkoeken op schoot ajax-vitesse gekeken zekerquote:Op zondag 8 februari 2009 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ik heb ff asociaal zitten bunkeren net.
In de snackbar een broodje kroket, satékroket, shoarmarol en een berehap en thuis nog 2 pannenkoeken
met pannenkoeken naar pannenkoeken kijken..quote:Op maandag 9 februari 2009 09:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met een bord pannenkoeken op schoot ajax-vitesse gekeken zeker
Ik ben ook aan het studeren, tweede jaarquote:Op maandag 9 februari 2009 09:40 schreef BenjaminFranklin het volgende:
yup, heb er nu wat tijd voor, want zoveel is er toch niet te doen op het werk haha. Ben nu aant afstuderen. Jij?
International Business and Languages, laatste jaar dus. Daarna moet ik even kijken wat ik ga doen, maar heb nog tijd zat. Jij?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het studeren, tweede jaarWat doe jij voor een studie?
quote:De Top20 No Go Area's van RTL Nieuws
"RTL Nieuws heeft de rangorde van de grootste probleembuurten gepubliceerd, omdat wij vinden dat burgers er recht op hebben te weten in welke wijken de problemen het grootst zijn. Zo kan iedereen zelf beoordelen wat er gebeurt met de besteding van belastinggeld en of dat effect heeft. Niks geen politiek gedoe in achterkamertjes, gewoon mensen zelf laten oordelen." (Hoofdredactioneel RTL Nieuws) Het VROM verdomde het om de ranglijst van de Vogelaarwijken prijs te geven. En dus werd er maar weer even een blik WOB-erwten opengetrokken. Gefeliciteerd Rotterdam! Proficiat Kolenkit-buurt Amsterdam. Hoera Utrecht-Ondiep.
Klinkt interessantquote:Op maandag 9 februari 2009 09:53 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
International Business and Languages, laatste jaar dus. Daarna moet ik even kijken wat ik ga doen, maar heb nog tijd zat. Jij?
Ooooh, dan loop ik minder achter dan jijquote:Op maandag 9 februari 2009 00:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog steeds alleen 2 boterhammen en boerenkool op
net weer private practice gekeken, nu nog 1 aflevering en ik heb heel seizoen 1 gezien![]()
Groningen is safequote:Op maandag 9 februari 2009 09:58 schreef Whiteguy het volgende:
Van GS:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n beetje heel Rotterdam is dus no-go. Wil jij even die schoffies in de gaten houden Nem?
Zou kunnen, daar zijn er geloof ik een stuk of 40 van. Die van jou staat dan alleen niet in de top20quote:Op maandag 9 februari 2009 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Groningen is safe
Alhoewel ik me kan herinneren dat ik ook in een 'k/prachtwijk' woon
Mja, het is jammer dat iemand laatst midden op de dag het voorwiel van mijn fiets heeft kunnen jatten, recht voor mn deur, maar verder ben ik wel blij met mijn buurtjequote:Op maandag 9 februari 2009 10:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou kunnen, daar zijn er geloof ik een stuk of 40 van. Die van jou staat dan alleen niet in de top20
Nou, dat is lang niet heel Rotterdam hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 09:58 schreef Whiteguy het volgende:
Van GS:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n beetje heel Rotterdam is dus no-go. Wil jij even die schoffies in de gaten houden Nem?
ik schrok me een ongeluk, ik las eerst 'de begrafenis van Nemo'quote:Op maandag 9 februari 2009 11:25 schreef MaJo het volgende:
mijn eerste huilbui heb ik er al opzitten dus ik verwacht dat dit weer een lekker labiel dagje wordt
ga helaas niet naar de besnijdenis van Nemo want heb 2 colleges die ik echt niet mag missen
Redenloos en out of the blue, of is er een kenbare aanleiding?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:25 schreef MaJo het volgende:mijn eerste huilbui heb ik er al opzitten dus ik verwacht dat dit weer een lekker labiel dagje wordt
nee johquote:Op maandag 9 februari 2009 11:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik schrok me een ongeluk, ik las eerst 'de begrafenis van Nemo'![]()
succes met je dag vandaag, gewoon proberen rustig te blijven
huilbui? hoezo?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:25 schreef MaJo het volgende:
mijn eerste huilbui heb ik er al opzitten dus ik verwacht dat dit weer een lekker labiel dagje wordt
ga helaas niet naar de besnijdenis van Nemo want heb 2 colleges die ik echt niet mag missen
Nee had wel een aanleiding. Mijn moeder was een beetje cranky dus ik vroeg of ze boos op me was. Ze viel toen tegen me uit dat ze zich gewoon niet lekker voelde en ik niet altijd moet denken dat ze dan meteen boos is. Ik schrok daarvan en moest huilen. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat ik vaak niet begrepen word. Voor mij voelt het alsof iemand boos op me is maar ik krijg dan altijd het verwijt dat ik niet alles op mezelf moet betrekken. Maar doe het niet expres ofzo, zo voelt het gewoonquote:Op maandag 9 februari 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Redenloos en out of the blue, of is er een kenbare aanleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |