abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2009 @ 14:48:39 #102
30252 Soempie
Procreating
pi_65881132
Ik ga even een grote kop koffie kopen en broodjes opeten. Helaas mag dat niet in de computerruimte.

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 9 februari 2009 @ 14:51:21 #103
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65881238
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

heb je al zo veel gezien? Zo veel dat je meerdere keren naar dezelfde steden gaat?

Ik word bijna jaloers. Ik heb nog zo ontzettend veel niet gezien, maar misschien is dat juist ook wel leuk.
Nouja, heb half jaar in madrid gewoond, en half jaar in kaapstad. naar namibie geweest, botswana, kenya, egypte, maleisie, dubai, sri lanka, australie, florida, los angeles, tijuana, mexico city, heel europa, rusland (vooral st petersburg, erg mooi), oostblok heb ik ook gehad. en nu dus meerdere keren in europa op reis. Dus ik vind dat ik al redelijk wat gezien heb... En ik ben 20
  maandag 9 februari 2009 @ 14:51:55 #104
30252 Soempie
Procreating
pi_65881255
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Welke is de nieuwe? De BMW of de Ford?
De BMW. De Ford was ook nog vrij nieuw, maar Wiebel had zo'n spijt dat hij z'n oude BMW weg had gedaan en er een Ford voor in de plaats had gekocht...Nu dus weer een BMW.

quote:
Soemp, je moet naar het college gaan want anders haal je het vak niet en dan heb je volgend jaar weer veel minder tijd om met Wiebel door te brengen! Ga naar het college en gebruik de tijd alleen om iets leuks voor Wiebel klaar te zetten. Bak bijvoorbeeld een boterkoek!

Hij is op dieet. Maar ik bedenk wel iets anders leuks.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_65881272
In de ogen van de Amerikanen is Parijs echt suuuuuuuuuuupermooi, evenals Amsterdam
Dat merkte ik vorige zomer echt supererg toen ik daar 2 weken bij mijn familie was, waren de buren op vakantie geweest in Duitsland, Frankrijk en Nederland en ze vonden het beautifullllll
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 9 februari 2009 @ 14:52:59 #106
30252 Soempie
Procreating
pi_65881311
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

Nouja, heb half jaar in madrid gewoond, en half jaar in kaapstad. naar namibie geweest, botswana, kenya, egypte, maleisie, dubai, sri lanka, australie, florida, los angeles, tijuana, mexico city, heel europa, rusland (vooral st petersburg, erg mooi), oostblok heb ik ook gehad. en nu dus meerdere keren in europa op reis. Dus ik vind dat ik al redelijk wat gezien heb... En ik ben 20
Wrijf het maar in.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:53:41 #107
30252 Soempie
Procreating
pi_65881337
En nu een aso-bak koffie!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 14:54:05 #108
39237 crew  H_T
2733
pi_65881356
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef Soempie het volgende:

[..]

De BMW. De Ford was ook nog vrij nieuw, maar Wiebel had zo'n spijt dat hij z'n oude BMW weg had gedaan en er een Ford voor in de plaats had gekocht...Nu dus weer een BMW.
Ik heb rijles gehad in een BMW. Reed prima, maar die auto was echt niet geschikt voor meer dan 2 personen. En er zat wel een achterbank in
quote:
[ afbeelding ]
[..]

Hij is op dieet. Maar ik bedenk wel iets anders leuks.
Als je maar niet gezond wil gaan doen door de boter te vervangen door van dat margarinespul
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_65881391
quote:

[..]

Zo, doe je goed! Ik wil ook erg veel gaan reizen, tenminste, ik wil veel zien van de wereld Maar dit doe je allemaal in je vrije tijd of ook met je studie?
  maandag 9 februari 2009 @ 14:54:54 #110
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65881392
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wrijf het maar in.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:57:23 #111
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65881481
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:54 schreef Nesle het volgende:

[..]

Zo, doe je goed! Ik wil ook erg veel gaan reizen, tenminste, ik wil veel zien van de wereld Maar dit doe je allemaal in je vrije tijd of ook met je studie?
half jaar spanje was vanwege stage, en half jaar kaapstad was vanwege studie. Je kon kiezen tussen half jaar stage buitenland en/of half jaar studie buitenland, dus heb ik het er lekker van genomen. de rest is in vrije tijd. Nu staat dus parijs op de agenda en dan in de zomervakantie met vrienden weg, en zelf naar vietnam, daar wil ik nog eens heen!

Maar reizen is altijd super, daar leer je echt veel van, zeker als je op jezelf in een vreemde stad zit. En het maakt gelukkiger, omdat je er ervaring mee wint, geld is namelijk terug te verdienen en ervaring kun je niet kopen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 15:01:00 #112
39237 crew  H_T
2733
pi_65881594
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:57 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

half jaar spanje was vanwege stage, en half jaar kaapstad was vanwege studie. Je kon kiezen tussen half jaar stage buitenland en/of half jaar studie buitenland, dus heb ik het er lekker van genomen. de rest is in vrije tijd. Nu staat dus parijs op de agenda en dan in de zomervakantie met vrienden weg, en zelf naar vietnam, daar wil ik nog eens heen!

Maar reizen is altijd super, daar leer je echt veel van, zeker als je op jezelf in een vreemde stad zit. En het maakt gelukkiger, omdat je er ervaring mee wint, geld is namelijk terug te verdienen en ervaring kun je niet kopen.
Wat doe je dan door het ticket te kopen, wijsneus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_65881616
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:57 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

Leuk hoor, nu heb ik daar nog geen tijd voor omdat ik in mn examenjaar van het VWO zit maar ik ga daarna een studie doen die erg internationaal is en veel mogelijkheden om naar het buitenland te gaan, ga ik ook zeker weten doen Dit jaar ook al redelijk veel op het programma, volgende week dan New York, na de examens 2 weken Turkije, In de zomervakantie Frankrijk en Spanje en in December naar het Caraibisch gebied.
Erg leuk allemaal, maar ook erg duur! Maar daar werk ik dan ook voor
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 15:02:17 #114
39237 crew  H_T
2733
pi_65881630
Hm, volgens de site van het voedingscentrum moet ik iets vandaag opeten, maar bij het voedingscentrum zijn het wel watjes. Morgen zou misschien ook nog kunnen, maar ik weet niet of ik er dan aan toe kom
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 15:03:45 #115
39237 crew  H_T
2733
pi_65881675
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:01 schreef Nesle het volgende:

[..]

Leuk hoor, nu heb ik daar nog geen tijd voor omdat ik in mn examenjaar van het VWO zit maar ik ga daarna een studie doen die erg internationaal is en veel mogelijkheden om naar het buitenland te gaan, ga ik ook zeker weten doen Dit jaar ook al redelijk veel op het programma, volgende week dan New York, na de examens 2 weken Turkije, In de zomervakantie Frankrijk en Spanje en in December naar het Caraibisch gebied.
Erg leuk allemaal, maar ook erg duur! Maar daar werk ik dan ook voor
Ben je al op kamerjacht Nes? Het kan ook geen kwaad om je alvast in te schrijven bij een woningbouwclub, voor het geval je toekomstige huisgenoten niet bevallen
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 15:04:21 #116
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65881694
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wat doe je dan door het ticket te kopen, wijsneus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik wel zeggen dat ik een rijke opa en oma heb. maar maakt dat iets uit? Ik werk er ook voor hoor.
pi_65881742
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ben je al op kamerjacht Nes? Het kan ook geen kwaad om je alvast in te schrijven bij een woningbouwclub, voor het geval je toekomstige huisgenoten niet bevallen
Nee nog niet, ga in de loop van het eerste jaar op jacht! Moet alles zelf betalen dan en wil dat dus nog even uitstellen. Treinen is op zich nog wel te doen en een vriendin van mij gaat daar meteen al op kamers, kan ik ook als het nodig is blijven slapen als ik wil. Maar woningbouwclub? Tell me more
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 15:06:24 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_65881757
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:04 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

moet ik wel zeggen dat ik een rijke opa en oma heb. maar maakt dat iets uit? Ik werk er ook voor hoor.
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik misgun het je niet hoor
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 15:07:18 #119
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65881779
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef Nesle het volgende:

[..]

Nee nog niet, ga in de loop van het eerste jaar op jacht! Moet alles zelf betalen dan en wil dat dus nog even uitstellen. Treinen is op zich nog wel te doen en een vriendin van mij gaat daar meteen al op kamers, kan ik ook als het nodig is blijven slapen als ik wil. Maar woningbouwclub? Tell me more
via de woningbouw zijn er vaak na een tijd redelijk goede woningen voor redelijke prijzen te strikken. Het enige nadeel (had ik dan), was dat ik er lang op moest wachten in een wachtlijst. Maar zeker handig om te verhuizen binnen de stad na je je eerste kamer een jaar oid hebt gehad.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:09:35 #120
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65881850
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik misgun het je niet hoor
oooh, ik las voor ipv door haha. idd. wanneer je het ticket koopt is dat slechts de materiėle aankoop. wanneer je het uiteindelijk ten uitvoer brengt verkrijg je ervaring, en maak je geheugenkapitaal aan. dit geheugenkapitaal is uiteindelijk het resultaat van het kopen van het ticket en het investeren van het geld, de tijd en de moeite. Zo zie ik het althans. Je neemt het voor altijd met je mee.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 15:10:18 #121
39237 crew  H_T
2733
pi_65881876
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:07 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

via de woningbouw zijn er vaak na een tijd redelijk goede woningen voor redelijke prijzen te strikken. Het enige nadeel (had ik dan), was dat ik er lang op moest wachten in een wachtlijst. Maar zeker handig om te verhuizen binnen de stad na je je eerste kamer een jaar oid hebt gehad.
Bij mij was het ongeveer 7 maanden na het inschrijven. Vervolgens duurde het nog ruim een maand voor ik de sleutel had vanwege wat gezeur met de sleutel en zo, maar nu woon ik er en het bevalt
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 15:12:04 #122
39237 crew  H_T
2733
pi_65881947
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:09 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

oooh, ik las voor ipv door haha. idd. wanneer je het ticket koopt is dat slechts de materiėle aankoop. wanneer je het uiteindelijk ten uitvoer brengt verkrijg je ervaring, en maak je geheugenkapitaal aan. dit geheugenkapitaal is uiteindelijk het resultaat van het kopen van het ticket en het investeren van het geld, de tijd en de moeite. Zo zie ik het althans. Je neemt het voor altijd met je mee.
Klopt, zie ook mijn tekst in de spoiler
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 15:14:34 #123
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_65882034
Parijs vind ik ook een kut stad

Als je dan toch een 'mooie' stad wil zien, ga dan naar Praag ofzo.

En BJ: mooie lijst
Over twee maandjes ga ik ook richting st-Petersburg.. ik ben benieuwd
  maandag 9 februari 2009 @ 15:16:09 #124
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65882074
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:14 schreef Whiteguy het volgende:
Parijs vind ik ook een kut stad

Als je dan toch een 'mooie' stad wil zien, ga dan naar Praag ofzo.

En BJ: mooie lijst
Over twee maandjes ga ik ook richting st-Petersburg.. ik ben benieuwd

thx!
Ik moet je wel zeggen dat het grafduur is daar, en dat je met je ass, mocht je over een van de bruggen moeten om iets te zien, weer voor 11 uur 's avonds terug moet, want daarna zijn de bruggen gesloten en zit je vast aan de ene kant vd stad haha
  maandag 9 februari 2009 @ 15:22:27 #125
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65882276
ik ga ervandoor, tot morgen
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 16:22:26 #126
39237 crew  H_T
2733
pi_65884240
Ik ga Guitar Hero spelen
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 16:28:36 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_65884452
Ik ben net eindelijk naar de ub geweest om mijn boete te betalen en nieuwe boeken op te halen, maar ik ben er helemaal depressief weer van teruggekomen Ik voelde me net een fossiel dat daar nog rondzwierf
  maandag 9 februari 2009 @ 16:33:47 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_65884644
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik ben er nog nooit geweest. Ik ga af op beelden uit films waarbij je verliefde stelletjes ziet wandelen door Parijs.
je woont er nu helemaal niet zover vandaan, en je hebt een auto........ wat let je ?????
  Redactie Frontpage maandag 9 februari 2009 @ 16:37:34 #129
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65884785
quote:

[..]

*jaloers Ik ben naar Londen en Parijs geweest. Londen Wil ook nog een keer naar New York

Bezig geweest met de foto opdracht voor school, samen met een vriend (die heeft een digitale spiegelreflex ) maar het wou niet echt lukken
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage maandag 9 februari 2009 @ 16:38:22 #130
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65884821
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net eindelijk naar de ub geweest om mijn boete te betalen en nieuwe boeken op te halen, maar ik ben er helemaal depressief weer van teruggekomen Ik voelde me net een fossiel dat daar nog rondzwierf
Nergens voor nodig meis Je bent al hartstikke goed op weg ja
With four other people
And aliens
  maandag 9 februari 2009 @ 16:41:30 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_65884941
Wat wel hielp was dat ik een leuk verjaardagscadeautje heb gevonden voor een vriendin die morgen jarig is:

lekker vrolijk dekbed
  maandag 9 februari 2009 @ 16:48:11 #132
171422 LadyBlack
paint it black
pi_65885177
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Nergens voor nodig meis Je bent al hartstikke goed op weg ja
Nououuouo, ik ben op weg om af te studeren ja, maar dat gesprek vandeweek heeft me niet echt hoopvol gemaakt voor een snelle afloop
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 17:04:34 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65885786
Oeh gaan we pochen?

ik heb in londen gewoond, ben in new york en Ohio geweest, so cuba, op curacao, singapore, australie, paar keer in marokko en verder vrijwel ieder land in europa
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 17:10:12 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65885954
Goed dagje achter de rug trouwens

college had ik echt niet kunnen missen, werd veel uitgelegd wat ik voor de opdracht kan gebruiken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 9 februari 2009 @ 17:13:28 #135
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65886066
Goedemiddag. Even bijlezen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Redactie Frontpage maandag 9 februari 2009 @ 17:14:55 #136
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65886106
Als we gaan opscheppen 'Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere'

Ik ben al over de hele wereld geweest
With four other people
And aliens
  maandag 9 februari 2009 @ 17:16:46 #137
171422 LadyBlack
paint it black
pi_65886143
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Als we gaan opscheppen 'Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere'

Ik ben al over de hele wereld geweest
  maandag 9 februari 2009 @ 17:26:25 #138
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65886415
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef BenjaminFranklin het volgende:

[..]

dat vind ik een beetje algemeen geconditioneerd, mensen denken meteen aan romantiek bij parijs, maar in feite is het een smerige stad met gewoon veel culturele sights.
Ik vind geen fuck aan Parijs an sich.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:29:25 #139
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65886519
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Nesle het volgende:
In de ogen van de Amerikanen is Parijs echt suuuuuuuuuuupermooi, evenals Amsterdam
Dat merkte ik vorige zomer echt supererg toen ik daar 2 weken bij mijn familie was, waren de buren op vakantie geweest in Duitsland, Frankrijk en Nederland en ze vonden het beautifullllll
Amsterdam IS ook gewoon heel mooi.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:32:22 #140
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65886611
Ik wil ook pochen maar dat heeft zo te zien geen zin
pi_65886637
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Amsterdam IS ook gewoon heel mooi.
Ik vind Amsterdam ook wel mooi, maar snap niet dat de Amerikanen dat ook vinden, ik bedoel, met al die enorme steden in Amerika. Dan zie ik Amsterdam niet in hun top staan, maar ik heb dat dus duidelijk fout
  maandag 9 februari 2009 @ 17:34:54 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_65886694
Ik heb 2 jaar geleden niet opgelet, toen is dit liedje uitgebracht

maandag 9 februari 2009 @ 17:35:14 #143
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65886703
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef Nesle het volgende:

[..]

Ik vind Amsterdam ook wel mooi, maar snap niet dat de Amerikanen dat ook vinden, ik bedoel, met al die enorme steden in Amerika. Dan zie ik Amsterdam niet in hun top staan, maar ik heb dat dus duidelijk fout
Amerikanen vinden Amsterdam mooi omdat het zo oud is en dat is te zien. Er zit geschiedenis achter.
Het gaat in dit geval dus helemaal niet om de grootte van de stad.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:36:03 #144
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65886724
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee had wel een aanleiding. Mijn moeder was een beetje cranky dus ik vroeg of ze boos op me was. Ze viel toen tegen me uit dat ze zich gewoon niet lekker voelde en ik niet altijd moet denken dat ze dan meteen boos is. Ik schrok daarvan en moest huilen. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat ik vaak niet begrepen word. Voor mij voelt het alsof iemand boos op me is maar ik krijg dan altijd het verwijt dat ik niet alles op mezelf moet betrekken. Maar doe het niet expres ofzo, zo voelt het gewoon

had dat gister bij jou ook een beetje kan gewoon niet omgaan met crankyness en boosheid, betrek dat allemaal op mezelf
PM-etje
  maandag 9 februari 2009 @ 17:36:16 #145
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_65886728
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef Nesle het volgende:

[..]

Omdat daar grote lelijke wolkenkrabbers staan, en wij in europa hebben oude karakteristieke gebouwen.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:39:00 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_65886825
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Amerikanen vinden Amsterdam mooi omdat het zo oud is en dat is te zien. Er zit geschiedenis achter.
Het gaat in dit geval dus helemaal niet om de grootte van de stad.
Een van de main reasons dat Amerikanen wel graag hun geliefde land verlaten geloof ik: in andere landen is wel een culturele geschiedenis
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 17:53:29 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65887213
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:36 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

PM-etje
Ik zie geen PM?

ik ga pizza halen want moet zo hard aan een opdracht werken die ik vandaag had moeten inleveren heb mijn docent gezegd dat er een probleem was met het doormailen van mijn opdracht dus ik mocht het morgen inleveren nu als de wiederweerga het hoofdstuk lezen en de opdracht tikken
  maandag 9 februari 2009 @ 17:53:34 #148
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_65887217
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Een van de main reasons dat Amerikanen wel graag hun geliefde land verlaten geloof ik: in andere landen is wel een culturele geschiedenis
Ze hebben/hadden de indianen
  maandag 9 februari 2009 @ 18:13:50 #149
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65887704
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Nesle het volgende:
Parijs en Amsterdam, daar noem je clichésteden.

Ik heb liever Berlijn, Praag of Stockholm.
  maandag 9 februari 2009 @ 18:19:10 #150
111382 Ofyles2
pi_65887861
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:36 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Omdat daar grote lelijke wolkenkrabbers staan, en wij in europa hebben oude karakteristieke gebouwen.
Over dat gesproken: ik zit nog te wachten op de opening van Burj-al-Dubai.
  maandag 9 februari 2009 @ 18:30:45 #151
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65888253
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, ik zat ooit in een rondvaartboot met een vriend uit Amerika. Toen kwamen we langs een grachtenpand dat dus op zichzelf al veel en veel ouder is dan de gehele VS bij elkaar en dat vond 'ie absurd.
  maandag 9 februari 2009 @ 18:43:09 #152
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_65888544
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:30 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja, ik zat ooit in een rondvaartboot met een vriend uit Amerika. Toen kwamen we langs een grachtenpand dat dus op zichzelf al veel en veel ouder is dan de gehele VS bij elkaar en dat vond 'ie absurd.
Een gemiddelde kerk hier is bijna 3x zo oud als het oudste gebouw daar.
  maandag 9 februari 2009 @ 18:50:31 #153
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_65888737
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  maandag 9 februari 2009 @ 19:34:39 #154
30252 Soempie
Procreating
pi_65890128
Ik had allemaal reacties getikt vliegt internet er hier uit.

HTTP Server Error 503
No available server to handle this request

En dit! M'n cijfer staat op internet, maar ik kan er niet bij. En ik ben echt enorm nieuwsgierig of ik het gehaald heb of niet.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:35:41 #155
30252 Soempie
Procreating
pi_65890162
Eerst maar eens wat te eten maken.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:36:33 #156
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65890201
Dat is ruk
Ik wilde net de openingstijden van de winkel hier weten en die deed het ook niet. En dat terwijl ik door de regen moest om te kijken of ze open waren.

Maar dat van jou is veeel irritanter
  maandag 9 februari 2009 @ 19:38:29 #157
30252 Soempie
Procreating
pi_65890271
Nouja, ik kan lekker binnen blijven.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:39:21 #158
30252 Soempie
Procreating
pi_65890304
Er stond/ staat (nog niet opgegeten hoor ) een chocoladepaashaas op m'n bureau.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:39:22 #159
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_65890306
quote:
Former Spice Girl Melanie Brown and her baby daddy, Eddie Murphy, have apparently settled their 15-month child support battle.

Eddie has agreed to shell out $50K/month for the upkeep of Angel, the daughter he denied was his ’til DNA results came in, from now to her 18th birthday.

Eddie has also FINALLY agreed to see little Angel.
$50 000 per maand. Dat is 10,8 mln in totaal. Waar zal dat kind zoveel geld voor nodig hebben
  maandag 9 februari 2009 @ 19:42:30 #160
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65890430
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

$50 000 per maand. Dat is 10,8 mln in totaal. Waar zal dat kind zoveel geld voor nodig hebben
Iedereen weet dat dat geld naar de moeder gaat.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:42:47 #161
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65890434
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef Soempie het volgende:
Er stond/ staat (nog niet opgegeten hoor ) een chocoladepaashaas op m'n bureau.
Ik heb hier wel een griesmeeltoetje dat ik nu ga oppeuzelen.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:43:26 #162
111382 Ofyles2
pi_65890459
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Zulke bedragen sterken mij in mijn hoop dat de zeepbel Hollywood barst.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:44:42 #163
30252 Soempie
Procreating
pi_65890498
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:42 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik heb hier wel een griesmeeltoetje dat ik nu ga oppeuzelen.
Ook lekker.
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 19:48:17 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65890625
Pizza was lekker

ondertussen de season finale van private practice gekeken. Nu deed ie het wel ik wil meer zien!

maar eerst maar eens aan mijn opdracht
  maandag 9 februari 2009 @ 19:48:29 #165
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65890631
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:44 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ook lekker.
Ja, ik heb ook liever een paashaas
  maandag 9 februari 2009 @ 19:51:43 #166
30252 Soempie
Procreating
pi_65890764
Wiebel heeft boodschappen gedaan en allemaal ingredienten gekocht waar ik niet zo heel veel mee kan.

Stokbrood met chocopasta wordt het denk ik.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:52:58 #167
30252 Soempie
Procreating
pi_65890822
Dit briefje op m'n bureau:

De groenten waren op, dus ik heb tartaar, maar ook stokbrood voor als je soep wilt. En er zijn eitjes.

Ik heb geen trek in soep en alleen een tartaartje lijkt me ook niet lekker.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:53:35 #168
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65890841
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef MaJo het volgende:
Pizza was lekker

ondertussen de season finale van private practice gekeken. Nu deed ie het wel ik wil meer zien!

maar eerst maar eens aan mijn opdracht
Mijn vader had een pizza voor me gehaald. Maar dat was precies die éne waarvan ik van de week nog had gezegd dat die zo vies was
  maandag 9 februari 2009 @ 19:54:07 #169
30252 Soempie
Procreating
pi_65890859
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Mijn vader had een pizza voor me gehaald. Maar dat was precies die éne waarvan ik van de week nog had gezegd dat die zo vies was
Selectief luisteren.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:54:09 #170
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65890860
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:52 schreef Soempie het volgende:

De groenten waren op, dus ik heb tartaar, maar ook stokbrood voor als je soep wilt. En er zijn eitjes.

De groenten-tartaarlink is geweldig.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:54:19 #171
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65890867
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef Soempie het volgende:

[..]

Selectief luisteren.
Ja echt
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 19:54:30 #172
39237 crew  H_T
2733
pi_65890877
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:51 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft boodschappen gedaan en allemaal ingredienten gekocht waar ik niet zo heel veel mee kan.

Stokbrood met chocopasta wordt het denk ik.
Wat heeft hij gehaald? Vertel, vertel!
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 19:57:06 #173
30252 Soempie
Procreating
pi_65890976
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wat heeft hij gehaald? Vertel, vertel!
Ik kan er inderdaad ook een HT-combinatie van maken.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 19:57:13 #174
39237 crew  H_T
2733
pi_65890984
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:52 schreef Soempie het volgende:

Ik geloof echt niet dat įlle groente op was
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 19:59:14 #175
30252 Soempie
Procreating
pi_65891067
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik geloof echt niet dat įlle groente op was
Nee, alleen de voorverpakte groenten waar ik om gevraagd had. Maar hij had ook gewoon los al die dingen kunnen kopen natuurlijk.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 20:00:00 #176
39237 crew  H_T
2733
pi_65891097
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nee, alleen de voorverpakte groenten waar ik om gevraagd had. Maar hij had ook gewoon los al die dingen kunnen kopen natuurlijk.
Of iets anders... Enniewee, wat heb je wel in huis?
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 20:00:46 #177
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65891128
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dan snap ik zijn probleem wel. Want als 'ie dan alle losse onderdelen meeneemt, begin jij natuurlijk weer met de deegroller te zwaaien dat je daar niet om gevraagd hebt
  maandag 9 februari 2009 @ 20:03:11 #178
30252 Soempie
Procreating
pi_65891209
Wat ik al noemde en pasta, rijst, brinta, kruiden, jam, hagelslag, uien, soepspullen, fruitstukjes in blik en popcorn. Dat zijn de meest noemenswaardige dingen.
  Redactie Frontpage maandag 9 februari 2009 @ 20:03:29 #179
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65891223
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dan snap ik zijn probleem wel. Want als 'ie dan alle losse onderdelen meeneemt, begin jij natuurlijk weer met de deegroller te zwaaien dat je daar niet om gevraagd hebt
Soempie is veel te liev om dat te doen
With four other people
And aliens
  maandag 9 februari 2009 @ 20:04:18 #180
30252 Soempie
Procreating
pi_65891247
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Zo'n kenau ben ik toch niet?

In elk geval doe ik al een paar dagen m'n best niet te zeiken.
  maandag 9 februari 2009 @ 20:04:24 #181
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65891251
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze nog geen deegroller heeft. Maar die heb ik al beloofd voor haar verjaardag
  maandag 9 februari 2009 @ 20:05:05 #182
30252 Soempie
Procreating
pi_65891283
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Nem kent ook andere verhalen.
  maandag 9 februari 2009 @ 20:07:21 #183
30252 Soempie
Procreating
pi_65891369
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze nog geen deegroller heeft. Maar die heb ik al beloofd voor haar verjaardag
  Redactie Frontpage maandag 9 februari 2009 @ 20:07:47 #184
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65891383
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nem kent ook andere verhalen.

Succes met je eten Ik ga eens kijken of ik nog een marinier kan uithangen CoD4 Oorah!
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 20:07:59 #185
39237 crew  H_T
2733
pi_65891390
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Soempie het volgende:
Wat ik al noemde en pasta, rijst, brinta, kruiden, jam, hagelslag, uien, soepspullen, fruitstukjes in blik en popcorn. Dat zijn de meest noemenswaardige dingen.
Rijst + ui + fruitstukjes (hangt er van af wat) + chilisaus, ketjap of iets in die geest met de tartaar er los bij
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 20:08:19 #186
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65891399
Ik ga koffie zetten.
  maandag 9 februari 2009 @ 20:09:15 #187
30252 Soempie
Procreating
pi_65891446
Dat lijkt me best te eten.
  Redactie Frontpage maandag 9 februari 2009 @ 20:10:43 #188
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65891504
En zo, op een kille maandagavond, kwamen de eetgewoonten van Hawaii_Tim, eindelijk van pas voor overige AKQ SC leden
With four other people
And aliens
  maandag 9 februari 2009 @ 20:12:12 #189
30252 Soempie
Procreating
pi_65891551
  Redactie Frontpage maandag 9 februari 2009 @ 20:15:09 #190
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65891677
Ik vind dat dat best genoemd mag worden
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 20:23:26 #191
39237 crew  H_T
2733
pi_65892005
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef Etcetera het volgende:
En zo, op een kille maandagavond, kwamen de eetgewoonten van Hawaii_Tim, eindelijk van pas voor overige AKQ SC leden
Zo, dat moest gequote worden
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 20:23:56 #192
39237 crew  H_T
2733
pi_65892031
Overigens gedraag ik me lang niet altijd als een idioot in de keuken, dat is gewoon minder leuk om te posten
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 21:10:19 #193
39237 crew  H_T
2733
pi_65893760
Soemp? Leef je nog?
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 21:11:24 #194
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65893803
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soemp? Leef je nog?
Dat zal je leren recepten op Fok te plaatsen
  maandag 9 februari 2009 @ 21:21:40 #195
30252 Soempie
Procreating
pi_65894239

Ik heb m'n paashaas opgegeten.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:31:37 #196
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_65894683
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:21 schreef Soempie het volgende:

Ik heb m'n paashaas opgegeten.
Had ie ook zo'n mooie strik om z'n eitjes?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 februari 2009 @ 21:33:33 #197
39237 crew  H_T
2733
pi_65894766
Mooie nicks hebben sommige internetters toch. Ik las net
quote:
Met dank aan Frambozenpudding voor de submit"
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 9 februari 2009 @ 21:33:33 #198
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65894768
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Smelten!
  maandag 9 februari 2009 @ 21:33:52 #199
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65894783
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mooie nicks hebben sommige internetters toch. Ik las net

[quote]Met dank aan Frambozenpudding voor de submit"
Frambozenvla, dįt is pas lekker
  maandag 9 februari 2009 @ 21:34:13 #200
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_65894801
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Smelten!
  maandag 9 februari 2009 @ 21:36:29 #201
30252 Soempie
Procreating
pi_65894890
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Zie Nem, ik ben niet de enige met vunzige gedachten.
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 21:41:26 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65895102
Ik weet de naam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')