Troep, gehad, niet nodig gehadquote:Op zondag 8 februari 2009 21:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, duidelijk dat je het nog nooit gebruikt hebt
Haha okequote:Op zondag 8 februari 2009 21:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik lees alles welOf ik d'r op reageer is een tweede
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is toch wel heeeel erg leuk hoor..
quote:Sedan95 : Dan doe je toch iets verkeerd
Ahhh goed dit... ik hoef er niet eens zelf op in te gaan !quote:Op zondag 8 februari 2009 21:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, duidelijk dat je het nog nooit gebruikt hebt
Ja, even wennen vond ikquote:Op zondag 8 februari 2009 21:47 schreef MaJo het volgende:
Iemand toevallig Banasplit met Frans Bauer gezien? Vond het maar lauw
je gaat toch geen programma met Frans Bauer kijken? Ik zal me wel weer snobistisch gedragen maar Frans Bauer...quote:Op zondag 8 februari 2009 21:47 schreef MaJo het volgende:
Dat programma was vroeger wel leukquote:Op zondag 8 februari 2009 21:47 schreef MaJo het volgende:
En nou is het genoeg! Installeer dit: http://downloads.sourceforge.net/pidgin/pidgin-2.5.4.exequote:Op zondag 8 februari 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
Laat maar zitten dat MSN ik krijg het niet geïnstalleerd.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:43 schreef automatic_ het volgende:
Doe eens niet zo verbaasd..
Oké, maar verwacht niet veel Nederlands voer.quote:Met jou kan ik wel trouwen
Valt wel mee hoor, maargoed.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is toch wel heeeel erg leuk hoor..
Nee niet alleen daarvoor automatic , meer als je langer dan een uur bezig bent .quote:Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
*plopquote:Op zondag 8 februari 2009 21:48 schreef Murmeli het volgende:
goeie TT inderdaad
maar wie zei hier nou iets over bier? doe mij er ook maar 1
haha jij ben grappigquote:Op zondag 8 februari 2009 21:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En nou is het genoeg! Installeer dit: http://downloads.sourceforge.net/pidgin/pidgin-2.5.4.exe
Geen probleem! Ik ben geen groente fan...quote:Op zondag 8 februari 2009 21:48 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Oké, maar verwacht niet veel Nederlands voer.
Ik heb het echt nooit nodig hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nee niet alleen daarvoor automatic , meer als je langer dan een uur bezig bent .
Neuh, en dat geldt ook voor Bananensplit.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
je gaat toch geen programma met Frans Bauer kijken? Ik zal me wel weer snobistisch gedragen maar Frans Bauer...
Bah, bierquote:Op zondag 8 februari 2009 21:48 schreef Murmeli het volgende:
goeie TT inderdaad
maar wie zei hier nou iets over bier? doe mij er ook maar 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |