Achter de spits komt ie veel meer tot zijn recht is maar weer eens geblekenquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:20 schreef Tallie1982 het volgende:
Toch maar een schopje na zijn prachtig doelpunt
El Hamdaoui is Marokkaan en Suarez is afkomstig uit Uruguay. Maar voor de rest ben ik het met je eens dat zij er inderdaad 50 zullen inschieten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 07:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lekker hoor. Ga voor minimaal 50 goals voor ons dynamisch Zweeds duo
50 lijkt me een beetje veel, denk eerder 40. Maar ook dat is een mooi aantalquote:Op zondag 8 augustus 2010 07:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:23 schreef pieter_R het volgende:
[..]
El Hamdaoui is Marokkaan en Suarez is afkomstig uit Uruguay. Maar voor de rest ben ik het met je eens dat zij er inderdaad 50 zullen inschieten.
Dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij er niet bij is zie je pas hoe erg hij gemist wordt
Als hij zich weet te gedragen had PSV hem niet hoeven missen.. hij heeft 8 duels aan de kant gezeten voor domme ellebogen op domme plekken.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij er niet bij is zie je pas hoe erg hij gemist wordt
Voor vanavond en zondag geblesseerd, daarna kan hij als het goed is weer mee doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef Saekerhett het volgende:
Is toiboy nou geblesseerd voor de komende wedstrijd tegen Heracles?
Heb hem effe gefixt voor jequote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Voor vanavond en zondag geblesseerd, daarna kan hij als het goed is weer mee doen tot het eind van het seizoen niet meer spelen!
Yippie, kan Berg weer mee doenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Voor vanavond en zondag geblesseerd, daarna kan hij als het goed is weer mee doen!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 07:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach al zijn het er dertig en staan we zoals gewoonlijk te zuipen op het stadhuisplein dan maakt me dat vrij weinig uitquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach al zijn het er dertig en staan we zoals gewoonlijk te zuipen op het stadhuisplein dan maakt me dat vrij weinig uit
Hopelijk zet Rutten hem erin voor Engelaar, alleen gaat dat helaas niet gebeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |