Ja,serieus. Hebben nog nooit iets goeds laten zien. Zal ook nooit gebeuren.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Gast neem je jezelf nou serieus?
Ze waren in het begin van het seizoen de beste spelers, meest constante spelers..
En nu gaat het met het hele team om de een of andere reden minder en dus ook met hun..
Cruijff schijnt nu ook niet zo goed te zijn, is hij dan meteen nooit iets geweest?
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom ze jou nog niet als trainer gehaald hebben.
Wat dat betreft doen ze dat soort dingen in Rotterdam veel beter he?!quote:Op zondag 8 februari 2009 19:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel. Heb ik ook al eerder geroepen van de week. Zo maak je het alleen maar erger voor je eigen spelers.
Eerst de bus tegen willen houden en als er dan een steward daar wat van zegt is iedereen opeens hartstikke braaf.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ga er niet op in joh. Held Dirkje had de ruiten er al meteen uitgegooid. Respect voor hem
Ik neem je bij deze nooit meer serieus.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja,serieus. Hebben nog nooit iets goeds laten zien. Zal ook nooit gebeuren.
Dat heeft nog lang geduurd bij jouquote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik neem je bij deze nooit meer serieus.
Het zijn combigangers dirkje. Dus niet zulke stoere jongens als jij.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Eerst de bus tegen willen houden en als er dan een steward daar wat van zegt is iedereen opeens hartstikke braaf.
Hey toptrainer... ik denk dat je toch eens langs Hans Anders moet.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Barca het volgende:
[..]
één steward?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Eerst de bus tegen willen houden en als er dan een steward daar wat van zegt is iedereen opeens hartstikke braaf.
Zo slecht zijn ze niet. Het is geen wereldtop maar zeker eredivisie waardig.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Ok, mooi. Respect voor Theo.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Iedereen even op z'n plaats zetten en zorgen dat de bus er langs kon!
Nee. Er gaan al andere jongens.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Noshiba het volgende:
Kan ik me verkiesbaar stellen om morgen te mogen gaan praten?
Ik wil wel ff heen eigenlijk. Neem jij krakelingen mee?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Noshiba het volgende:
Hij doet écht veel bij Ajax, supportersraad staat ook onder zijn leidingquote:Op zondag 8 februari 2009 19:14 schreef Silenus het volgende:
Zo, het moment of glory van H.V. net bij Studio Sport
Zooo DE steward. Dus als hij wat zegt is jullie mening opeens anders? Hebben jullie geen eigen mening?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef Noshiba het volgende:
[..]
één steward?
Dat is toevallig wel DE steward hoor, maarja jij komt nooit bij ajax![]()
Vandaar ook dat iedereen erg veel respect voor hem heeft.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij doet écht veel bij Ajax, supportersraad staat ook onder zijn leiding
Ik eet alleen gesuikerde krakelingen, tevens mijn lievelings koekjes.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik wil wel ff heen eigenlijk. Neem jij krakelingen mee?
Ze wilde je vragen, maar het meisje heeft aangifte gedaan...quote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Noshiba het volgende:
Als theo boos is, dan is het goed fout en passen we ons wel aan hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zooo DE steward. Dus als hij wat zegt is jullie mening opeens anders? Hebben jullie geen eigen mening?
Het lijkt het communisme wel.
En serieus, je zegt net dat je Heitinga terug zou willen..quote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |