Reken maar nergens opquote:Op zondag 8 februari 2009 18:49 schreef Spougle het volgende:
Het zou wel echt typisch Ajax zijn als het tegen Fiorentina opeens wel goed loopt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:49 schreef Spougle het volgende:
Het zou wel echt typisch Ajax zijn als het tegen de kakkies opeens wel goed loopt.
Zo, ik dacht daar inderdaad WTF doen hun nouquote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef kevin6188 het volgende:
Dieptepunt was nog wel die bal die Van der Wiel alleen in de zestien recht naar een Vitesse-speler schoot terwijl Stekelenburg 'los' riep.!
Ja even kijken wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Samenvatting van Vitesse-ajax nu op Nederland 1
Toen was ik nog niet op het vak geloof ik. Maar het wordt er langzaam wel tijd voor.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zo, ik dacht daar inderdaad WTF doen hun nou
Wat ook wel heel erg was, op het begin toen stekelenburg en vermeer gingen warmlopen dat ze gingen zingen, kenneth vermeer kenneth kenneth kenneth vermeer
Het word gewoon te erg, bij die 1-0 ook weer tering.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet op het vak geloof ik. Maar het wordt er langzaam wel tijd voor.
Was de fout van de keeper. Hij moest naar de bal lopen als hij hem wild ehebben. Hij stond maar af te wachten. Kan je wel los roepen maar dan moet je vaart maken en hem op halen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef kevin6188 het volgende:
Dieptepunt was nog wel die bal die Van der Wiel alleen in de zestien recht naar een Vitesse-speler schoot terwijl Stekelenburg 'los' riep.!
Wordt been gehaald om prijzen te halen? dat zal hij nooit doen..quote:Op zondag 8 februari 2009 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is Wielaert gehaald om te appeleren ofzo? Meer zie ik hem nooit doen.
Feit is dat sinds zijn komst slechts 1x gewonnen is in 5 wedstrijdenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is Wielaert gehaald om te appeleren ofzo? Meer zie ik hem nooit doen.
Kan me niet schelen wie z'n fout het is, makkelijk gezegd. Ik wil dat dit soort dingen niet meer gebeuren.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Was de fout van de keeper. Hij moest naar de bal lopen als hij hem wild ehebben. Hij stond maar af te wachten. Kan je wel los roepen maar dan moet je vaart maken en hem op halen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feit is dat sinds zijn komst slechts 1x gewonnen is in 5 wedstrijden
Waarom was Hofland ook alweer gehaald?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feit is dat jij pas 1 boeiende post hebt gehad op Fok! in 5 jaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Luister even naar je held: "een collectief falen"quote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Barca het volgende:
Fout van Wielaert, Sarpong ook slecht ... maar jullie held Vermaelen speelde een foutloze wedstrijd!
Die twee belgen speelden bagger hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Barca het volgende:
Fout van Wielaert, Sarpong ook slecht ... maar jullie held Vermaelen speelde een foutloze wedstrijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |