Nee want hij doet niet meequote:
Zucht ... hoe vaak moet ik nog zeggen dat die kut kolere clown er gewoon geen verstand van heeft?!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef Spougle het volgende:
Ik snap niet dat bassie steeds de zelfde fouten blijft maken met Anita, Sarpong en Sulejmani op 10. Het heeft nooit gewerkt alsof het dan opeens tegen Vitesse wel zou werken. En dan die wissels elke wedstrijd.
Ik heb eerdere trainers van Ajax bijvoorbeeld Henk ten Cate niet zoveel rare opstellingen en wissels zien maken.
Zo'n speler zoeken we allemaalquote:Op zondag 8 februari 2009 18:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Een type Modric die fysiek ook sterk is hebben we nodig, roep ik al weken. In de zomer moet zo'n speler prioriteit hebben.
Ja jullie weer een puntje weggelopen van Volendamquote:Op zondag 8 februari 2009 18:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog maar 1 puntje los van PSV
MvB kan niet worden ontslagen. Hij heeft in alles de leiding binnen Ajax. Als hij weg valt dan stort alles als een kaartenhuis in elkaar. De hele structuur binnen Ajax is helemaal op hem afgesteld.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:42 schreef peaceman het volgende:
MvB moet ontslagen worden. We nemen ipv hem een nieuwe ster aan het trainersfront. Hij is ook wel bekend van Fok! en zijn bijnaam is Barca.
Hulde voor deze onontdekte toptrainer!![]()
Alderweireld afschrijven voor ie ook maar serieus in het eerste heeft gespeeld.![]()
Maar we kunnen ze niet allemaal betalen. Jouw degradatieclubje in ieder geval nietquote:Op zondag 8 februari 2009 18:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zo'n speler zoeken we allemaal
Vraag dat maar aan vd Wielquote:
quote:
Kijk uit hoor! Perez is niet welkom bij veel fans. Als je in dit topic aangeeft dat Perez had moeten blijven dan vloek je in de synagoge!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een paar maanden, je mist iemand bij wie je de bal kwijt kan en die er dan iets mee kan.
Het is nu zo ideeloos, hopen op Suarez en meer niet.
Net zo lang totdat je hier oprot en andere mensen gaat lastig vallen met je zinloze geneuzel.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Zucht ... hoe vaak moet ik nog zeggen dat die kut kolere clown er gewoon geen verstand van heeft?!
Yep die ging best hard!quote:
Hofland maakt het verschilquote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wehe!
Als Hofland vandaag die onterechte gele kaart niet had gekregen dan had ik ons nog wel zien winnen in de ArenA.
Weet je wat het is, de meesten hier hadden weinig verwachtingen aan het begin van dit seizoen, maar toen het onverwachts toch wel vrij goed ging hielden de meesten toch wel rekening met een mogelijke titel. Nu die weer ver uit zicht is is er gewoon veel teleurstelling.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:45 schreef Black-Death het volgende:
Het domste wat nu kan gebeuren is Van Basten ontslaan, maar ik denk dat het bestuur dat ook wel begrijpt.
Tuurlijk ... Bassie is een geweldige coach en we draaien een beregoed seizoen. Volgende week feestje op het Leidseplein!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Net zo lang totdat je hier oprot en andere mensen gaat lastig vallen met je zinloze geneuzel.
Sinds wanneer doel ik op Perez debiel.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:45 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Kijk uit hoor! Perez is niet welkom bij veel fans. Als je in dit topic aangeeft dat Perez had moeten blijven dan vloek je in de synagoge!
Vorige week zondag ook inderdaadquote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Woensdag ook. En daarvoor ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |