Nu al oordelen over Alderweireldquote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
En wéér is mijn gelijk bevestigd! Blij dat er eindelijk meer Fok!kers inzien dat Bassie een waardeloze kut coach is.
Las ik net ook iets over Vermaelen. Die is gewoon niet geschikt voor Ajax. Maar ja ... hij moet in de basis hè?Sulejmani niet geschikt als 10. Maar wie dan wel?! Jonges als Schilder en Alderweireld zijn ook niet Ajax waardig!
Eerder deze week was er gelach toen ik zei dat Perez wegdoen een slechte keus is geweest van Bassie. Nou ... die is in zijn eentje 10x beter dan het hele Ajax-middenveld bij elkaar!
Omdat die gast zo knetterirritant is en maar door blijft gaan onder de naam Barca of zijn pseudoniem Borga.quote:
Hoflandquote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wehe!
Als Hofland vandaag die onterechte gele kaart niet had gekregen dan had ik ons nog wel zien winnen in de ArenA.
Hofland staat prima te verdedigen de laatste paar weken.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hofland![]()
Jammer dat ie niet speelt, kon ik mooi me woede weer op die aap gebruiken
Als de scheids gewoon de TERECHTE 2e kaart aan slory gaf, was die er ook niet bijquote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wehe!
Als Hofland vandaag die onterechte gele kaart niet had gekregen dan had ik ons nog wel zien winnen in de ArenA.
Vandaag alleenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hofland staat prima te verdedigen de laatste paar weken.
Borga is niet mijn pseudoniem hoor! Ik heb geen pseudoniem!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Omdat die gast zo knetterirritant is en maar door blijft gaan onder de naam Barca of zijn pseudoniem Borga.
Dat zeg ik al een paar maanden, je mist iemand bij wie je de bal kwijt kan en die er dan iets mee kan.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef Oente het volgende:
Een type Perez missen we anders wel.
Woensdag ook. En daarvoor ook.quote:
Aan Slory mis je niksquote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef Angelob het volgende:
[..]
Als de scheids gewoon de TERECHTE 2e kaart aan slory gaf, was die er ook niet bij
Tja, dat jij het niet eens bent met mijn argumenten ... Of ze gewoon niet begrijpt!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef finsdefis het volgende:
HW kon ik altijd nog wel begrijpen met enigszins gefundeerde kritiek, maar Barca
Maar HOE DE FUCK krijg je deze resultaten voor elkaar zeghet is echt een tijd geleden dat Ajax zo lang achter elkaar verbaggerd speelt. Vaak was het 1/2 wedstrijden kut, en daarna werd er tenminste (al dan niet gelukkig) gewonnen. Een keertje van Groningen verliezen, ok. Een keertje van Heerenveen verliezen, kan gebeuren. Gelijkspelen tegen Heracles, thuis, nee.. Op deze manier verliezen van Vitesse
![]()
. En dat allemaal in 2,5 week. Bah.
Ik word er niet bang van.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hofland staat prima te verdedigen de laatste paar weken.
En Biseswarquote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef Oente het volgende:
Een type Perez missen we anders wel.
Een type Modric die fysiek ook sterk is hebben we nodig, roep ik al weken. In de zomer moet zo'n speler prioriteit hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een paar maanden, je mist iemand bij wie je de bal kwijt kan en die er dan iets mee kan.
Het is nu zo ideeloos, hopen op Suarez en meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |