Dan heb ik de hele tijd naast je gestaan denk ik tijdens die relletjes bij het hekquote:
Vanaf Amsterdam niet hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 17:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Korte busreis we hebben 45 minuten voor t stadion stilgestaan?
Ohja, hehe, dan heb ik je wel gezien. We zaten voor een duppie op de eerste rang inderdaad, mooi precies voor onze neus op twee plekken het hek proberen te forceren, toen die gewonde steward die afgevoerd werd en inderdaad dat spelletje met die ME'ers.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:05 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dan heb ik de hele tijd naast je gestaan denk ik tijdens die relletjes bij het heklange harry blond haar met bril toen dacht ik of zonder kan ook.
We hadden wel mooi zicht he?!
Die lange me'er die stond te lachen bij elk handschoentje dat ze op het hek legde en waar ie op ging meppen xD
Ik zag de helft inderdaad weglopen. Ben je buiten nog door het hek heen gekomen?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Jasza het volgende:
Wat een teringzooi, voor het eerst in de 80e minuut weggegaan, jammer dat de helft toch in het vak bleef
Ze hebben de boodschap vrijdag niet echt begrepen, slappe mongolen zeg, lekker omreisje op de terugweg naar Heteren erbij
Neuh zat al rustig in de bus, hoorde wel dat er wat gebeurde en ben ff gaan kijken maar toen was het al over.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zag de helft inderdaad weglopen. Ben je buiten nog door het hek heen gekomen?
Oleguer bedoel je, de 5-1 in Heerenveen was hij ook niet bijquote:Op zondag 8 februari 2009 18:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh zat al rustig in de bus, hoorde wel dat er wat gebeurde en ben ff gaan kijken maar toen was het al over.
Volgens mij kunnen we alleen winnen met Enoh?
Tuurlijk niet! Oleguer is de man die alles kan.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we alleen winnen met Enoh?
Nou, kneus, wie zet jij dan wél in de verdediging als je 80% afschrijft?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
En wéér is mijn gelijk bevestigd! Blij dat er eindelijk meer Fok!kers inzien dat Bassie een waardeloze kut coach is.
Las ik net ook iets over Vermaelen. Die is gewoon niet geschikt voor Ajax. Maar ja ... hij moet in de basis hè?Sulejmani niet geschikt als 10. Maar wie dan wel?! Jonges als Schilder en Alderweireld zijn ook niet Ajax waardig!
Eerder deze week was er gelach toen ik zei dat Perez wegdoen een slechte keus is geweest van Bassie. Nou ... die is in zijn eentje 10x beter dan het hele Ajax-middenveld bij elkaar!
Jij bent echt niet goed bij je hoofd he? Alderweireld is een supergroot talent die nog weinig gespeeld heeft. Hoe de fuck kun jij zeggen dat hij niet Ajax-waardig als hij nog vrijwel niet gespeeld heeft? De enkele keren dat hij speelde deed hij het goed, o.a. tegen Inter.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
Alderweireld zijn ook niet Ajax waardig!
Dat ging erg lang door, heerlijk.quote:
Kijk ff terug in topic nummer 1195! Dáár kun je mijn opstelling teruglezen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou, kneus, wie zet jij dan wél in de verdediging als je 80% afschrijft?
Wat een pepernoot ben jij ook zeg. Ga weg ofzo, sensatiezoekerquote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
En wéér is mijn gelijk bevestigd! Blij dat er eindelijk meer Fok!kers inzien dat Bassie een waardeloze kut coach is.
Las ik net ook iets over Vermaelen. Die is gewoon niet geschikt voor Ajax. Maar ja ... hij moet in de basis hè?Sulejmani niet geschikt als 10. Maar wie dan wel?! Jonges als Schilder en Alderweireld zijn ook niet Ajax waardig!
Eerder deze week was er gelach toen ik zei dat Perez wegdoen een slechte keus is geweest van Bassie. Nou ... die is in zijn eentje 10x beter dan het hele Ajax-middenveld bij elkaar!
Nou, wonderdokter, vertel?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
Waarom reageer ik ook nog op je.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:16 schreef Barca het volgende:
Aanvallende middenvelder? Babel, Pranjic, Perez, Levchenko, Arnautovic? Van der Vaart?
Linksback: Braafheid, El Akchaoui
Rechtsback: Melchiot, Zuiverloon, Douglas
Centrumspits:Koevermans, Berg, N'Kufo
Elia lijkt me een goede versterking.
Denk dat een terugkeer van Sjonnie ook welkom is.
Oh, alleen mijn tv en internet geeft een 4 - 1 nederlaag aan? Eigenlijk wonnen we met 0 - 10?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:33 schreef Silaz het volgende:
[..]
Wat een pepernoot ben jij ook zeg. Ga weg ofzo, sensatiezoeker
Dat kan Ajax niet betalen!quote:
Dat weet ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |