Noem het maar gewoon in deze tijden.quote:
Had je nou uiteindelijk die kaart van 52 euro gekocht?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef RayMania het volgende:
Ik schijt echt vierkant in m'n broek voor Ajax tegen Gilardino / Mutu.
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een kutwedstrijd. Gelukkig een korte busreis. Iedereen ging weg in de 82e minuutKansloos volk in Arnhem. Zelfs met een dicht dak en goede weersomstandigheden lukt het niet..
Samenvatting van mijn middag
We verliezen nietquote:Op zondag 8 februari 2009 17:55 schreef M0NTANA het volgende:
Als we zondag verliezen, dan wordt het onrustig!
Daarnaast kan nietquote:Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
He ik zat wel in bus 12, naast de gasten 'achter de wc'.
En daarna drie kwartier gereden over vijf kilometer.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Korte busreis we hebben 45 minuten voor t stadion stilgestaan?
Verbeek is ontslagen.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Je mag toch hopen dat Marco voor de koninklijke weg kiest en net als de heren Verbeek en Stevens zelf opstapt ipv zich met behoud van salaris laat ontslaan.
Dat had Silenus nog niet verteld. Klopt wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Daarnaast kan nietDaar zaten 2 wijffies, daarachter zat ik waar zat jij?
Italianen verspillen nooit meer energie dan nodig is dus wees maar niet bang voor een afstraffing.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef RayMania het volgende:
Ik schijt echt vierkant in m'n broek voor Ajax tegen Gilardino / Mutu.
Is silenus een dame?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat had Silenus nog niet verteld. Klopt wel.
Laat maar.quote:
Was een (poging tot) grap, maar als je die moet uitleggen zijn ze niet meer leuk. Niks aan de hand verder.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niks van blijkbaar nu wil ik het weten ook xD
oh zo haha, nou omdat ik zo slap bezig ben vind ik hem alsnog best wel grappigquote:Op zondag 8 februari 2009 18:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Was een (poging tot) grap, maar als je die moet uitleggen zijn ze niet meer leuk. Niks aan de hand verder.
Nee, 413. Iets van 28 euro. Ik ga samen met die dwerg van FOK!.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Had je nou uiteindelijk die kaart van 52 euro gekocht?
Ja, ik zat precies voor die rooie.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Daarnaast kan nietDaar zaten 2 wijffies, daarachter zat ik waar zat jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |