En des' morgens vroeg als je gehoor niet moe is wordt het een factor ergerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef allsystemshalt het volgende:
Met de Di van M box mini 2 opnemen is zoals verwacht niet zaligmakend.
Kuchquote:Met een amp/speakersimulator ervoor wordt het al beter (
Een vriendin van me was er ook geweest en zei ook al dat het helemaal geweldig was geweest. (is overigens geen emomeisje, wel lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:52 schreef Xylon het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, maar volgens de reviews op Harmony-Central is de distortion in ieder geval vele malen beter dan op de GT-8, alleen sommige klagen dat ie een beetje te jaren 70/80 klinkt.
Btw, Staind was FUCKING VET, zo, dat is er uit. Die gitarist was net zo'n stuiterbal, zat maar wat rond te springen en te swingen, op sommige momenten kreeg ik het idee dat die gitaar zo backstage zou kunne vliegen. Niet dat dat 'n probleem is met die 12 gitaren die ze daarachter nog hadden staan. Het werd ook wat lekker afgewisseld, dan weer 'n lekker hard nummer (voor Stainds doen) en dan weer 'n lekker relaxt nummer.
En die drummer van Enjoy Destroy, het voorprogramma, die ging volgens mij door z'n drumstokken heen alsof het sateprikkers waren. De gitarist kreeg ook nog 'n stuk tegen zich aan![]()
Maar de afsluiter van het concert, dat was pas echt fantastisch. Band liep het podium af, iedereen joelen, roepen, schreeuwen 'we want more' etc etc. Paar minuten later komt die zanger van Staind terug met z'n akoestische gitaar. Gaat ie helemaal voorop het podium staan, zegt ie dat _iedereen_ muisstil moet zijn, omdat ze het anders voor de andere zouden verkloten, gaat ie gewoon rustig, vooraan op het podium, unplugged spelen <3 alleen z'n zang en z'n gitaar, verder helemaal niks. De hele zaal was ook muisstil, was echt prachtig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Btw, lekker helemaal vooraan bij die hekken staan en haast weggeblazen worden door de boxen, zo dichtbij![]()
Oh, en emo meiden...![]()
Dat heb ik wel eens gehad met 4 autobandenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Of dat je briefje krijgt dat hij bij de buren geleverd is. (en dat daar dus zo'n fullstack in de gang staat)
standaard FOK! reactie: PICS! or it didn't happenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een vriendin van me was er ook geweest en zei ook al dat het helemaal geweldig was geweest. (is overigens geen emomeisje, wel lekker)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:20 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
standaard FOK! reactie: PICS! or it didn't happen
[b][b]blegh, werken zouden ze af moeten schaffen...[/b][/b] (ja is express..)
Weet ik wel... maar ik weet dus niet zeker meer of het dat nummer is.. en kan hier op mijn stage niet op myspace om te gaan luisteren (geen boxen..)quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef Aresdreams het volgende:
3fm? wasda?
als het een nummer is van I kissed Charles dan klopt dat wel
quote:
Tonika in Groningen heeft er sowieso wel een paar als ik snel even kijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:39 schreef Cynic het volgende:
Die g400's verkopen ze toch zo ongeveer overal?
Maar met Lefty's is het altijd een apart verhaal.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:39 schreef Cynic het volgende:
Die g400's verkopen ze toch zo ongeveer overal?
Ohja, daar had ik voor het gemak even overheen gelezen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Maar met Lefty's is het altijd een apart verhaal.
Er is en België toch zo'n zaak die alleen maar Lefty's verkoopt?
Bedankt voor de tip. Net even gebeld er ze hebben er inderdaad eentje op voorraad ja. Hij is alleen gereserveerdquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:47 schreef Cynic het volgende:
Spanjaard Muziekhandel heeft er 1 geloof ik.
http://www.spanjaardmuzie(...)php?products_id=5808
Maarja moet je maar net zien of ze die op voorraad hebben.
Ik heb ze toen ik een SG wou beiden naast elkaar geprobeerd, die Epiphone en die Vintage en ik moet zeggen dat die Vintage qua elementen (geluid dus) een stuk beter eruit kwam. Qua bespeelbaarheid en hoe het eruitziet ontloopt het elkaar eigenlijk niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:16 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Net even gebeld er ze hebben er inderdaad eentje op voorraad ja. Hij is alleen gereserveerdEven afwachten dus.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:41 schreef guitarist het volgende:
Maar met Lefty's is het altijd een apart verhaal.
Er is en België toch zo'n zaak die alleen maar Lefty's verkoopt?
Ah bedankt voor de info. Vriend van me raadde Epi aan omdat hij vond dat Vintage wat onbetrouwbaarder is (sommige planken goed, sommige slecht) en dat Epi over de hele lijn wat dat betreft een kwalitatief beter product had. Aan de andere kant baseert hij zijn mening denk ik vooral op merknaam en niet op specifiek model. Je maakt het me moeilijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ze toen ik een SG wou beiden naast elkaar geprobeerd, die Epiphone en die Vintage en ik moet zeggen dat die Vintage qua elementen (geluid dus) een stuk beter eruit kwam. Qua bespeelbaarheid en hoe het eruitziet ontloopt het elkaar eigenlijk niet.
Alleen een linkshandige vinden is misschien wel wat lastiger![]()
Ik weet toevallig dat Jan Morien in Delft redelijk wat van die vintage dingen heeft, misschien kan je die eens mailen/bellen met hem valt altijd wel wat te regelen als je wil bestellen en het gaat nog snel ook.
Bedanktquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
www.leftyguitars.be
Bij Peter verspuij hebben ze ook wel het een en ander (2x epi g400 volgens de site) maar die zijn redelijk prijzig.
Bij Groove Factory kun je ook Vintage bestellen. Misschien hebben ze daar ook wel eentje staan.
Ik vind die elementen die in die G400 maar heel dof klinken vond het maar niks. Maar ik was sowieso van plan er andere elementen in te flikkeren dus ik heb toen uiteindelijk wel die gekocht omdat ze die Vintage niet in de kleur hadden die ik wouquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de info. Vriend van me raadde Epi aan omdat hij vond dat Vintage wat onbetrouwbaarder is (sommige planken goed, sommige slecht) en dat Epi over de hele lijn wat dat betreft een kwalitatief beter product had. Aan de andere kant baseert hij zijn mening denk ik vooral op merknaam en niet op specifiek model. Je maakt het me moeilijk
Qua voorraad weet ik zo twee winkels waar ze die Vintage op voorraad hebben, dus vandaar ook dat ik die overweeg te kopen. Nog maar een nachtje over slapen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |