Waar wil hij heen lopen met zijn pedaal danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat voor loop pedaal heb jij dan ?
Oh geen
Loser ^^
Ik had een keer een paard geslagen met m'n loperquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar wil hij heen lopen met zijn pedaal dan
veel tijd om geld te sparenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga 2 Mei naar die Flohmarkt bij Musik-Produktiv duurt nog een poosje maar ach
Loop naar de pompquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had een keer een paard geslagen met m'n loper
ik gebruik het nu een beetje voor ondersteuning onder de solo's, maar ben dan ook de eenige gitarist in de band...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:59 schreef Cynic het volgende:
Heb je wel echt iets aan een looper als je in een 'echte' band speelt?
Lijkt me een leuk speeltje als je alleen bent of in een tweemansorkestje speelt, maar als je 2 gitaristen en een toetsenist hebt (ik noem maar wat) wat wil je dan nog met die looper doen?
Ben blij dat je geen looppedaal in je auto hebtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef brother52 het volgende:
Ik heb liever een pedaal wat een beetje rustig op z'n plek blijft liggen.
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:13 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik gebruik het nu een beetje voor ondersteuning onder de solo's, maar ben dan ook de eenige gitarist in de band...
Het is voor thuisgebruik only niet voor in de band wat dus een instrumentale band is met maarliefst drie gitaristen en een toetsenist, plus bas + drums/percussie. Dus die heb ik daar niet nodig. Ik wil thuis aan slag gaan met goeie muzikale funky creaties maken. De kunst om zoveel mogelijk partijen te spelen bijvoorbeeld zonder dat ze elkaar in de weg zitten(ik weet niet hoe ik dat verwoorden moet)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:59 schreef Cynic het volgende:
Heb je wel echt iets aan een looper als je in een 'echte' band speelt?
Lijkt me een leuk speeltje als je alleen bent of in een tweemansorkestje speelt, maar als je 2 gitaristen en een toetsenist hebt (ik noem maar wat) wat wil je dan nog met die looper doen?
bij wake up bleeding is de partij tijdens de solo hetzelfde als tijdens het refrein wat er voor zit, dus in het tweede gedeelte van het refrein neem ik de slag op, vervolgens na dat stukje speel ik de solo over het daarvoor opgenomen stukje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?![]()
Kan me bij een beetje triphop achtige dingen nog wel zoiets voorstellen, maar bij metal lijkt me dat lastig. Speel je midden in het nummer eerst de riff in en dan ga je ineens over op een solo ofzo?
Geaard stopcontact? Veel huizen hebben dat niet buiten de keuken. Dit huis (jaren 70) iig niet. Heel irritant.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef KaMo het volgende:
Hey, als ik gitaar speel met distortion heb ik altijd (ook als ik niks speel) enorme ruis (clean ook beetje maar verwaarloosbaar.
Wat kan ik hier aan doen?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ben blij dat je geen looppedaal in je auto hebt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:20 schreef Daantke het volgende:
Hey brother jij wilde toch een keer naar een gig van Conorach? Mag ik meerijden als ik die datum ook kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |