quote:Op maandag 9 februari 2009 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik vind Judas Priest helemaal niets.
Kan nog steeds. Die houd ik nog te goed.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:44 schreef The_Dean het volgende:
Stone Sour
Je had hem kunnen luisteren
Ik zal het nog sterker vertellen, AC/DC vind ik eigenlijk ook niet zo heel erg veel aan.quote:
Leuk gedaan maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:43 schreef KaMo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gitaar én basscover
Eigenlijk oefening op videobewerken (alvast voor clip van mn band)
Solo van nothing else matters ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:52 schreef emokid het volgende:
Ik zoek solo's. Ik kan net de solo van Like a Hurricane uit mijn vingers krijgen, dus ongeveer hetzelfde niveau.
Geluid van meerdere filmpjes samendoen enzo, alles syncen. En dan faden en halfgefade enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leuk gedaan maarWat heb je aan videobewerken gedaan behalve het in en uti faden naar 2 verschillende beelden
een seymour duncan little 59 in de brug, gfs extra hot overwound in de necl en ee fender 57 in de brug. geloof ik... maar ik speel niet meer op de strat sinds ik me les paul heb...quote:Op zondag 8 februari 2009 20:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heerlijk gewoon!
Jorikjet, wat voor pickups heb jij momenteel in je strat?
mja, een 60/70ies geluid heb ik opzich al wel met me twin, maar het mist net dat rauwe/ronde/schelle van een plexi... vrijdag ben ik vrij en ga ik langs gitaarzaak en zal eens kijken of die wat van die pedalen hebbe, en zal die behringer ook maar eens proberen...!quote:Op zondag 8 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk een Plexi Full Stack![]()
Maar dat is wat duur en lastig te vervoeren etc.
Ik ben nu met een Behinger Vintage Tube Monster aan het spelen en je kan er echt een 60-ie's 70-ie's buizengeluid uit krijgen.
Het smerigste geluid krijg je als je dan ook nog over de voortrap van een versterker gaat het zogenaamde master/slave geluid.
Maar dan moet je wel tegen ruis en gruis kunnenEr zit dan erg veel bas in het geluid wollig met een scherp randje en veel bijgeluiden (Of hoe je het ook moet omschrijven).
Maar je gitaar is wel vet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:14 schreef Aresdreams het volgende:
stomme windows... alles is of vet of cursief geworden
gelukkig gebeurd dat niet met een gitaardat die zomaar ineens cursief is ipv recht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Een tip (waar je vast al wel aan hebt gedacht, maar ik zeg hem toch ffquote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef Cynic het volgende:
Binnenkort even samen met de andere gitarist afspreken om even goed naar ons gitaargeluid te luisteren voor de komende opnames. Kijken of we de slaggeluiden een beetje aanvullend en bijpassend kunnen maken.
Geen idee. Ik ken die hele groep niet. Waarom wil je op de setlist wachten? Bang dat ze je favoriete tracks niet spelen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:25 schreef RoW_0 het volgende:
Hey jonges, ik post het ff hier ik denk dat jullie er meer over weten.
20 juni sonisphere, kaartverkoop begint 13 februari. Hoelang kan ik er over doen om kaartjes te kopen?
Ik wil even op de volledige setlist wachten..vandaar. kan ik een maand extra wachten of is het binnen een paar dagen uitverkocht?
Ik bedoel de bandslist. :p typo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken die hele groep niet. Waarom wil je op de setlist wachten? Bang dat ze je favoriete tracks niet spelen?
NEE, learn2spell!quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:23 schreef antestor het volgende:
[..]
NEE, learn2spell!
ik wil ook gaan maar heb volgende maand pas het geld, zou het dan te laat en uitverkocht zijn of kan ik dan nog wel aan kaartjes komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:21 schreef Daantke het volgende:
Alestorm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |