En dat is nou net de meest interessante band die er bij zit.quote:
Beter ga je dan naar Testament - Megadeth - Judas Priest.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat is nou net de meest interessante band die er bij zit.
Inderdaad, die is nog wel aardig te pruimen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat is nou net de meest interessante band die er bij zit.
Over grote negers gesproken bedoel je?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij the A-team zat ook iemand die niet wilde vliegen en toch zaten ze regelmatig in een vliegtuig. Dat moet bij Travis dan ook wel lukken.
Is ook gaafquote:Op maandag 9 februari 2009 15:59 schreef Gitaarmat het volgende:
dat pedaal van behringer lijkt mij wel dope allsystemhalt
Samples Samples!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Is ook gaaf![]()
Ben net met enkelspoel master/slave geluid aan het freubelen geweest![]()
Echt gaaf
quote:
Ow, ik dacht dat zo'n ding usb hadquote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Is een beetje laat om op vol volume op te nemen he
![]()
Ik zal wel eens wat opnemen wordt wel het weekend denk ik.
*Ik ben al 3 keer gebeld ik ben on call
Ow, ik dacht Nederlands opleidingquote:
Dán is het nog wel zo relax er een speakersimulatie over te gooien als je het digitaal gaat doen anders vind ik eht altijd zo muwoa muwoa klinken.quote:
Maar ik vind Judas Priest helemaal niets.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:42 schreef Witchfynder het volgende:
Beter ga je dan naar Testament - Megadeth - Judas Priest..
Stone Sourquote:Op maandag 9 februari 2009 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik vind Judas Priest helemaal niets.
Net zo als met een tijdje geleden me Children of Bodom, Machinehead en Slipknot.
CoB is wel aardig en Machinehead is super maar Slipknot doet me helemaal niets. Al schijnt hun laatste cd wat meer te lijken op wat het andere bandje van de zanger doet. En dat is wel redelijk.
Altijd beroerd.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef allsystemshalt het volgende:
*Ik ben al 3 keer gebeld ik ben on call
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik vind Judas Priest helemaal niets.
Kan nog steeds. Die houd ik nog te goed.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:44 schreef The_Dean het volgende:
Stone Sour
Je had hem kunnen luisteren
Ik zal het nog sterker vertellen, AC/DC vind ik eigenlijk ook niet zo heel erg veel aan.quote:
Leuk gedaan maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:43 schreef KaMo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gitaar én basscover
Eigenlijk oefening op videobewerken (alvast voor clip van mn band)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |