Ha-haquote:Op zondag 8 februari 2009 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Deze is tenminste lifesize voor jou..
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als jij me 400 euro geeft. Mag je de nadruk leggen waar je zelf wil.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dan word je nooit 'echt goedpfff duh snap dat
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef KaMo het volgende:
Goedendag, wat staat mijn telecaster er weer mooi bij vandaag tvp:9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Nou maar hopen dat er nog wat fatsoenlijks uit komt...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Blink is weer bij elkaar
WHAaaaaaaaaaaaa bitches
Dat album boeit me niet als ze maar gaan tourenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat er nog wat fatsoenlijks uit komt...
Dan moeten ze wel wat festivals aandoen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat album boeit me niet als ze maar gaan touren
Enige probleem is dat Travis neit meer wil vliegen dus hoop echt dat ze een grote neger met een waterfiets huren om hem hierheen te brengenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel wat festivals aandoen.
Bij the A-team zat ook iemand die niet wilde vliegen en toch zaten ze regelmatig in een vliegtuig. Dat moet bij Travis dan ook wel lukken.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Enige probleem is dat Travis neit meer wil vliegen dus hoop echt dat ze een grote neger met een waterfiets huren om hem hierheen te brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |