Mijn GAS-lijst was net leeg...quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt het haar er in ieder geval wel voor
haha ja, instant jimmy page!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:55 schreef Cynic het volgende:
Zo'n Epiphone doubleneck lijkt me stiekem best nog wel geinig.
Ik was net bij Peter Verspuy om een OLP te testen (en mezelf GAS te geven op een Ibanez SR-500, damn it). Daar zag ik een linkshandige Vintage LP hangen. Ik heb er niet op gespeeld, maar wel ff nauwkeurig bekeken en ze zijn zeer netjes afgewerkt. Ik kijk zelf dan ook met grooooooooote interesse naar een Vintage Precision (en ja, ik ben ook linkshandig).quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:46 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Die belgische winkel had ik al gezien ja, maar daar hebben ze de G-400 niet op voorraad. Bij Verspuij ook niet (gebeld). Wat betreft de Vintage: Daar ga ik nog even over nadenken.
Waarom moet ik ook weer zonodig lefty zijn
Bij Tom Morello staat het ook wel aardig.quote:
Neem deze dan:quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Bij Tom Morello staat het ook wel aardig.
Ik vermoed dat het bij de meeste mensen er alleen nogal kneuzig uitziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Holy shit, dat ding staat op het punt om op te stijgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
*Niet fappen Dean
De volgende keer er wel op spelen!!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik was net bij Peter Verspuy om een OLP te testen (en mezelf GAS te geven op een Ibanez SR-500, damn it). Daar zag ik een linkshandige Vintage LP hangen. Ik heb er niet op gespeeld, maar wel ff nauwkeurig bekeken en ze zijn zeer netjes afgewerkt. Ik kijk zelf dan ook met grooooooooote interesse naar een Vintage Precision (en ja, ik ben ook linkshandig).
Ach, wat MAB doet moet hij weten, ik hoef het nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
*Niet fappen Dean
Had ik geen tijd voor. Ik was daar ff aan het hangen terwijl mijn moeder in het ziekenhuis om de hoek een ingreep onderging. Plus, ik wilde bassen testen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
De volgende keer er wel op spelen!!!!!
Doormidden zagen en beiden een helft?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
*Niet fappen Dean
Mwah, waarschijnlijk valt de helft van het bedrag nog buiten mijn budget....quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doormidden zagen en beiden een helft?.
nitroquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
*Niet fappen Dean
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |