hij komt ookquote:Op zondag 8 februari 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Komt toyboy ook naar Cue !?En vind hij jou wel leuk om op schoot te hebben dan ?
Je zei daarstraks nog dat je niet zo snel knuffeltquote:Op zondag 8 februari 2009 15:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha dat mag ook hoor. gezellig!!! gaan wij gezellig knuffelen
Je hebt nog een paar dagen om een date te regelen. Volgens Duim moet je nu je kans grijpen want het zit in de lucht.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die date is er nog lange niet volgen mij. En de jongens die komen zijn gewoon vrienden van me, dat wordt niet meer dan dat
Zullen we effe mijn naam erbuiten latenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij komt ook
en eigenlijk heeft ie gezegd dat ie tussen 2 andere dames in wilde gaan zitten, maar Cue heeft platsgebrek dus ik laat m geen keus gheghe
Jij bent exclusief! met mij knuffelt ze niet zo snel, met jou wel!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zei daarstraks nog dat je niet zo snel knuffelt
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Een compleet topic gemist! En misschien blijft het in dit topic ook wel bij deze ene post
*verder poetst*
Dat is het nadeel aan alleen wonen.. niemand meer die het doet voor je
Maar ik knuffel dan ook heel lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent exclusief! met mij knuffelt ze niet zo snel, met jou wel!
Hoiquote:Op zondag 8 februari 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Een compleet topic gemist! En misschien blijft het in dit topic ook wel bij deze ene post
*verder poetst*
Hulp nodig?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
*verder poetst*
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt he! dit komt zo hard onder de gordel aan!
ja dat is waar... maar meisjes is makkelijker dan jongensquote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zei daarstraks nog dat je niet zo snel knuffelt
Dat zeg ik ook altijd, en het is nieteens gelogen, maar toch....quote:Op zondag 8 februari 2009 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ik knuffel dan ook heel lekker
Wordt kwaak dan niet jaloers?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat is waar... maar meisjes is makkelijker dan jongens
Mhh en dat vind jij ook niet erg dat hij heeft aangegeven liever naast andere te zitten ?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij komt ook
en eigenlijk heeft ie gezegd dat ie tussen 2 andere dames in wilde gaan zitten, maar cue heeft platsgebrek dus ik laat m geen keus gheghe
Heb ik toch een streepje voor op jequote:Op zondag 8 februari 2009 15:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat zeg ik ook altijd, en het is nieteens gelogen, maar toch....
zolang ie met mij mee terug gaatquote:Op zondag 8 februari 2009 15:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhh en dat vind jij ook niet erg dat hij heeft aangegeven liever naast andere te zitten ?
Weten we ook gelijk weer hoe je geschoren bent...quote:Op zondag 8 februari 2009 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb ik toch een streepje voor op je
De vraag is eerder.. waarom!!?? hij dat wil.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhh en dat vind jij ook niet erg dat hij heeft aangegeven liever naast andere te zitten ?
Jij weer blijquote:Op zondag 8 februari 2009 16:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk weer hoe je geschoren bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |