quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:45 schreef FireSea het volgende:Dit is de aankondigingstekst voor aflevering 6 die op de Vuurzee-site staat:
[..]
De dingen in het tekstje, evenals in de preview, kunnen natuurlijk doorelkaar gehusseld zijn, maar toch is ook dit het speculeren waard. Osman kan immers niet de toedracht aan Josje onthullen als ze dood is. Wel is het zo, om maar weer een oud citaat van Deniz aan te halen, dat er na drie branden twee doden zijn. Zou die tweede dan Josje zijn? Aflevering 5 eindigt een paar minuten voor 17:00 uur... Zou het Lido meteen op dat tijdstip in de hens gaan?
edit: Nog iets: in de preview wil Osman aan Peer de toedracht vertellen. Dit gebeurt duidelijk midden op de dag en moet dus op zijn vroegst de volgende dag zijn. Als Josje dood zou zijn, acht ik Osman niet in staat om direct met Peer te gaan praten over een toedracht...
Ik denk ook niet dat Josje dood is. In de promo is te zien dat Jasmine in het ziekenhuis op zoek is naar haar ouders. Ik denk dat het om Josje gaat, alleen dat zinnetje (drie branden, 2 doden) brengt me aan het twijfelen. Ozman,Josje,Jasmine,Deniz en Kim zijn het iig niet, dus misschien is het gewoon een toevallige klant? Ik kan me niet voorstellen dat er nu een personage uit de serie gaat.
Het is dus ook duidelijk dat Peer niet wordt aangevallen. Dat gedoe met Jasmine in de duinen vind ik apart. Het leek mij alsof ze haar zo wilden aanvallen dat het kindje sterft. Ozman kan hier niet achter zitten, aangezien hij ook geen abortus wil. Misschien die vrouw van Peer? (weet haar naam zo niet) Of Peer zelf?