abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66629910
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:45 schreef FireSea het volgende:
Dit is de aankondigingstekst voor aflevering 6 die op de Vuurzee-site staat:
[..]

De dingen in het tekstje, evenals in de preview, kunnen natuurlijk doorelkaar gehusseld zijn, maar toch is ook dit het speculeren waard. Osman kan immers niet de toedracht aan Josje onthullen als ze dood is. Wel is het zo, om maar weer een oud citaat van Deniz aan te halen, dat er na drie branden twee doden zijn. Zou die tweede dan Josje zijn? Aflevering 5 eindigt een paar minuten voor 17:00 uur... Zou het Lido meteen op dat tijdstip in de hens gaan?

edit: Nog iets: in de preview wil Osman aan Peer de toedracht vertellen. Dit gebeurt duidelijk midden op de dag en moet dus op zijn vroegst de volgende dag zijn. Als Josje dood zou zijn, acht ik Osman niet in staat om direct met Peer te gaan praten over een toedracht...
Ik denk ook niet dat Josje dood is. In de promo is te zien dat Jasmine in het ziekenhuis op zoek is naar haar ouders. Ik denk dat het om Josje gaat, alleen dat zinnetje (drie branden, 2 doden) brengt me aan het twijfelen. Ozman,Josje,Jasmine,Deniz en Kim zijn het iig niet, dus misschien is het gewoon een toevallige klant? Ik kan me niet voorstellen dat er nu een personage uit de serie gaat.

Het is dus ook duidelijk dat Peer niet wordt aangevallen. Dat gedoe met Jasmine in de duinen vind ik apart. Het leek mij alsof ze haar zo wilden aanvallen dat het kindje sterft. Ozman kan hier niet achter zitten, aangezien hij ook geen abortus wil. Misschien die vrouw van Peer? (weet haar naam zo niet) Of Peer zelf?
  maandag 2 maart 2009 @ 20:52:50 #202
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_66630704
Dat Deniz zegt "drie branden, twee dooien" komt niet per se uit de komende aflevering toch, maar is een stukje uit de seizoenstrailer. Het is dus niet gezegd dat die tweede dode valt bij deze derde brand. Sterker nog: ik denk dat dit die derde dode is:

pi_66630753
Er gebeurde inderdaad niet bijster veel deze aflevering, maar wat ik wel spannend vond: de benen van koblenko....
  † In Memoriam † maandag 2 maart 2009 @ 20:58:05 #204
128220 Peter6000
pi_66630934
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:33 schreef savaan76 het volgende:
Misschien gaat Kim wel dood bij de brand in het Lido ?
Kim is een sleutelfiguur in de serie, die laten ze niet doodgaan.
pi_66633774
Letterlijk een sleutelfiguur ja.

Ik heb nog even de langere trailer van het seizoen bestudeerd en heb weer wat vragen:

Wie is dit? Sonja?

Seconde 0:51. Dit is duidelijk Osman... Wat gebeurt hier?

Lijkt op Sander die de buik van Yasmin kust. Dat is iets wat hij tot nu toe nooit gedaan zou hebben, gezien zijn mening over het kind.
pi_66641905
Die eerste foto lijkt me inderdaad Sonja te zijn.

Sonja die toch meer lijkt te voelen voor Dennis / Deniz dan ik aanvankelijk aan het begin van het seizoen dacht. Met name de webcam scene van de afgelopen week. Op t moment dat hij zegt verliefd denkt te zijn dacht ze volgens mij dat ze haar zou bedoelen (maar eigenlijk dus kim).

Overigens wel vreemd dat Sonja Kim meteen herkend aan een halve foto in de studio. Zo vaak hebben die elkaar nog niet gezien.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:39:06 #207
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_66650470
En de tweede duidelijk Osman.. en Sander onderste foto.
pi_66703286
Kan iemand mij even kort vertellen wat de verklaring voor Merel haar dood ook weer was? Heb het 1ste seizoen 2 jaar geleden gezien, maar kan dit nergens meer terug vinden.. Bedankt!
pi_66711474
Nou het was zelfmoord maar waarom precies is/was volgens mij niet echt duidelijk ?
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.
pi_66714619
Merel had last van borderlinen(in alle emoties extreem), net als haar favoriete tante, die een groot voorbeeld van haar was. Die tante had zelfmoord gepleegd en zo ook merel.

(net seizoen 1 en 2 gekeken )
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:42:57 #211
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_66722701
[quote]Op maandag 2 maart 2009 22:06 schreef FireSea het volgende:

Wie is dit? Sonja?

Sonja met eencokeneus...
Het is de gekte van de verslaving.
pi_66723369
Wikipedia heeft een Vuurzee pagina
Het is voornamelijk info over seizoen 1

Hier een Weblog over Vuurzee

En hier de officiële Vara site
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66723638
waauw, die lange trailer van de vara site is wel heftig zeg.. Er zit idd nog van alles aan te komen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66723867
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:01 schreef Vlindur het volgende:
Wikipedia heeft een Vuurzee pagina
Het is voornamelijk info over seizoen 1
Klopt, die pagina heb ik ooit aangemaakt en het beginnetje en de personages van geschreven.

Maare... Die onderste foto, waar Sander Yasmins buik kust, ik zat te denken, maar volgens mij is dat gewoon van die herinnering in de eerste aflevering dat ze lagen te vrijen in het boothuis.
pi_66725149
lol is dat jasmine die zo zit te schreeuwen? isse aan het bevallen aan het einde van die trailer? wtf!!!
pi_66727594
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:55 schreef resque het volgende:
lol is dat jasmine die zo zit te schreeuwen? isse aan het bevallen aan het einde van die trailer? wtf!!!
Het leek net of die mannen even een abortus bij haar gingen doen, alleen dan op hun manier
pi_66728529
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:55 schreef resque het volgende:
In de trailer ziet het er inderdaad naar uit dat ze aan het bevallen is. Ze ligt in een bed met witte kussens. Andere scene dan uit de preview van volgende week.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:53:19 #218
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_66728633
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:10 schreef Vlindur het volgende:
waauw, die lange trailer van de vara site is wel heftig zeg.. Er zit idd nog van alles aan te komen
Ik heb zojuist gekeken, heftig hoor!
pi_66731142
haha! zit soms wel zo van: donder op man! er gebeurd wel heel veel, fucking veel mensen dood, verbrand, verkracht etc... niet echt realistisch... maar ja het is juist het leuke aan een serie!

vuurzee
pi_66739632
Ik reken op een veel te vroege bevalling, een dood kindje ofzoiets. Tot nu toe gaat alles wat er gebeurt heel snel. Is het je wel eens opgevallen dat deze 5 afleveringen bij elkaar maar enkele dagen kunnen zijn? Lijkt me sterk dat we na aflevering 12 ineens 4½ maand verder zijn (de tijd dat het kindje geboren zou moeten worden)! Ja, het kan, maar dan gaan de dingen die in Boedzand gebeuren ineens ook een stuk trager.
pi_66773406
Toch zit ik nog er nog steeds op te kijken dat Osman over de belastingaangifte begint....
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:10:18 #222
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_66773892
In de extra lange trailer zag ik Tygo Gernandt nog even voorbij komen, als een soort crimineel ofzo?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_66797059
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:51 schreef bloodymary het volgende:
Toch zit ik nog er nog steeds op te kijken dat Osman over de belastingaangifte begint....
ik ook!
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:17:47 #224
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_66802013
Ik ben benieuwd naar vanavond.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_66804114
Dat belooft een spannende aflevering vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')