abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65848203
Omdat ik er te weinig gebruik van maak verkoop ik mijn ligfiets.
Het is een handgebouwde (door een fabriekje, geen bouwpakket) ligfiets met 21 versnellingen. De versnellingen zijn op basis van een 3 versnellingsnaaf met een 7 vits tandwiel, geen lastige voorderailleur dus.
Achterderailleur is een Shimano STX en naaf is een Sachs. Draaiverstellers aan het stuur en remmen zijn V-Brake types van Tektro die voldoende remkracht kunnen opwekken om snel en veilig tot stilstand te komen.

Met deze fiets is niets mis, ik heb alleen te weinig tijd om erop te rijden.
Je krijgt er een Axa ringslot bij en een koffer op de bagagedrager om spulletjes in te doen. Fietscomputer zit er op en blijft erbij zitten.
Pedalen zijn Shimano sportpedalen (1 kant SPD klikpedaal, andere kant gewoon plat voor elk type schoen).

Vraagprijs: ¤ 475,-. Te testen in Maastricht en kan in overleg bezorgd worden. Over de prijs valt te onderhandelen. Op dit moment moet de fiets een onderhoudsbeurtje hebben, een nieuwe voorband en gepoetst worden tot in showroomstaat. Als je dit niet belangrijk vindt of leuk vindt om zelf te doen, dan is er zeker nog ruimte om over de prijs te onderhandelen.

Paar plaatjes, betere foto's op aanvraag (Camera helaas in reparatie, is dus even moeilijk).

Dit is de originele uitvoering van jaren geleden, hier zit nog een hele lelijke zijstandaard op met een poot van 1 meter. Mijne heeft een korte standaard, staat stabiel genoeg.

[ Bericht 8% gewijzigd door Osramp op 08-02-2009 14:53:41 ]
pi_65849679
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:04 schreef Thijster het volgende:
http://www.ligfietswinkel.nl/Prijslijst.htm

ik bied 150 euro
Dezelfde fiets staat daar te koop voor 20 euro méér. Ik begrijp dus niet goed waarom je dan minder als 1/3 komt bieden
Er is zeker ruimte voor onderhandeling, in de huidige staat dus zelf beurtje doen, voorbandje vervangen en naar huis transporteren wil ik best iets zakken. Voor 150 euro staat hij echter totaal niet in de weg.

Ik noteer 150 euro als openingsbod, maar gaat daar zeker niet voor weg.

Onderhoudsbeurt is niet meer dan ketting schoonmaken en remmen afstellen, dus daar heb je weinig werk aan. Een poetsbeurt is alleen voor het oog, kun je evt wel zonder.
pi_65849713
Nevermind, foutje.
pi_65885523
Prijs verlaagd naar €425,-
pi_65967132
Even opnieuw onder de aandacht brengen.....

Evt. ruil met een redelijk recente laptop of navigatiesysteem (voor tweede auto) is mogelijk.
pi_65983381
Bod van € 200,- ontvangen.
pi_93875114
behoorlijk oud topic...
nog beschikbaar?
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
pi_93896961
TS is niet meer actief op FOK! :N
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')