Kun je op hattrick zelf niets vinden van de tijden?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:37 schreef One_conundrum het volgende:
ook nog een groot land, dat laat speelt? Iedereen zit daar nog in de beker
Dan moet je even een land selecteren, en dan even aan de rechterkant op het goede linkje klikken...quote:Op maandag 9 februari 2009 15:47 schreef One_conundrum het volgende:
Dankje was al aant zoeken, maar der zijn zoveel opties.
edit; daar ook niets over aanvangstijden
Daarom ben ik ook zo'n ht prutser...
vandaar dat je 3 miljoen kunt bieden op talentjes.. maar dat haal je er toch nooit uit?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef One_conundrum het volgende:
even een JD'tje
Kapitaal: 16 993 992 ¤ (16 200 265 ¤)
moet alleen wel beetje inschikken nu
Had alleen wel gewild dat ik dit bedacht had voor de wilde uitverkoop, dan had mijn uitstekend coach ook goedkoper geweest...quote:Bla¸ Botonjič
24 jaar en 23 dagen, TSI = 58 220
redelijk in vorm, conditie uitstekend [Snel]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: bovennatuurlijk
Positiespel: slecht
Vleugelspel: zwak
Passen: uitstekend
Freek-Jan van Sonnen
21 jaar en 2 dagen, TSI = 28 880
goed in vorm, conditie uitstekend [Snel]
Verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: slecht
Spelhervatting: redelijk
Olivier Bijleveld
21 jaar en 26 dagen, TSI = 27 920
redelijk in vorm, conditie uitstekend [Technisch]
Verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: zwak
Vleugelspel: redelijk
Passen: uitstekend
Cálico Ansede
18 jaar en 60 dagen, TSI = 7 350
matig in vorm, conditie goed [Krachtig]
Verdedigen: uitmuntend
Vleugelspel: redelijk
Passen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: matig
Ştefan Buciuman
18 jaar en 35 dagen, TSI = 5 500
redelijk in vorm, conditie goed [Koppen]
Verdedigen: formidabel
Vleugelspel: matig
Passen: redelijk
Dit had dus wel ervarener en goedkoper gekund, maarjaa impulsen somsquote:Trainer: Ernesto Andino
Een uitstekend trainer die verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Heeft formidabel ervaring en is een slecht leider
en hebben die vleugelspelers dan ook positiespel nodig?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef Flappekz het volgende:
Je middenvelders zijn niet zo gek belangrijk om te kunnen counteren...als jouw mid maar net onder dat van de tegenstander zit. Ideaal is 2 sterke vleugels en een hele sterke aanval.
Dit gecombineerd met veel nuttige specialiteiten en een hoog spelhervattingsniveau, en je bent een topcounteraar![]()
Hoe meer positiespel je vleugelspelers hebben, hoe sterker ook je middenveld wordt...ik weet niet precies hoeveel invloed positiespel van de vleugelspeler heeft op de vleugelaanval, maar daar zijn vast ergens tabellen voor (HAG?)quote:Op maandag 9 februari 2009 16:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en hebben die vleugelspelers dan ook positiespel nodig?
Hangt ook van de orders af (WTM, AW, DW of normaal). Normaal is 50% geloof ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe meer positiespel je vleugelspelers hebben, hoe sterker ook je middenveld wordt...ik weet niet precies hoeveel invloed positiespel van de vleugelspeler heeft op de vleugelaanval, maar daar zijn vast ergens tabellen voor (HAG?)
ja precies.. maar goed als je met 2 vleugelspelers en 1 centrale middenvelder speelt is het bijna niet te doen om je middenveld vlak onder dat van je tegenstander te hebben..quote:Op maandag 9 februari 2009 16:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe meer positiespel je vleugelspelers hebben, hoe sterker ook je middenveld wordt...ik weet niet precies hoeveel invloed positiespel van de vleugelspeler heeft op de vleugelaanval, maar daar zijn vast ergens tabellen voor (HAG?)
Klopt, en daarom ben ik ook van mening dat je van alle markten thuis moet kunnen zijn. Je moet behoorlijk kunnen counteren tegen de hele sterke mids, en je moet een behoorlijk mid op kunnen zetten tegen de matige en slechtere mids.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja precies.. maar goed als je met 2 vleugelspelers en 1 centrale middenvelder speelt is het bijna niet te doen om je middenveld vlak onder dat van je tegenstander te hebben..
HO hequote:Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef rompompom het volgende:
Ik zou het bijzonder knap vinden als je 7/10 ster weet te halen..
ja precies.. ik zal je wedstrijden er eens op nakijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt, en daarom ben ik ook van mening dat je van alle markten thuis moet kunnen zijn. Je moet behoorlijk kunnen counteren tegen de hele sterke mids, en je moet een behoorlijk mid op kunnen zetten tegen de matige en slechtere mids.
Ik ga niet meer uit van puur op 1 tactiek spelen, ook om het lekker onvoorspelbaar te houden.
Hehe, dat wil niet zeggen dat ik nu zelf al zo ver ben hequote:Op maandag 9 februari 2009 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja precies.. ik zal je wedstrijden er eens op nakijken
Dan traint ie sneller verdedigen...quote:Op maandag 9 februari 2009 17:10 schreef One_conundrum het volgende:
Vet! net bericht van Roemië gehad over of ik mijn toekomstige aankoop ook wil trainen. Dat scheelt me in bidwar shite.
Hij zegt alleen dat ik met 5% stamina moet trainen. Waarom si dat?
dus je kunt em wel opzoeken, maar even quoten zit er niet in. Nu moet ik klikkenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hattrick #309: Met luie scout en talenloze talenten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |