abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2009 @ 16:19:37 #26
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_65852332
ik kwam nog wat tegen in mijn oude hattrick mapje

Ooit was er eens een Hives met een redelijk respectabel team. Die Hives bestaat nog steeds maar is weer terug bij af. Bent u benieuwd hoe dat rare figuur toen was? Vermaak u dan met het volgende.

Men schrijve 12-10-2004:
quote:
Eens in de zoveel weken proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke week mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.

Team van de week (week 42)

Dapp're Strijders
Coach: Hives

Logo:
[img] [url=http://www.xs4all.nl/~dalord/hives.JPG[/img]]http://www.xs4all.nl/~dalord/hives.JPG[/img][/url]

Intro
De Dapp’re Strjiders zijn op 9 april 2004 opgericht. In het nostalgische stadion De Meer II worden alle thuiswedstrijden gespeeld. Het stadion is nog niet groot genoeg voor de komende succes in de beker, maar daar zal zeker aan gewerkt worden. Bij ons geldt het motto (zolang we zwart staan ): liever 10 duizend fanatieke supporters die lid zijn van de supportersvereniging Fortis Militia dan 20 duizend bobo’s.
In ons korte bestaan hebben we een goede jeugdopleiding neergezet. De meeste talenten zijn echter óf meteen doorverkocht óf bleken meer golftalent te hebben dan dat ze konden voetballen. Het stagnerende talent van Rafael van der Vaart is er niets bij, maar we houden hoop.
Toen Manager Hives het team in handen kreeg, was de competitie inmiddels 6 wedstrijden gevorderd waardoor de voorbereiding van de spelers niet ideaal was. Door ook nog 2 weken conditie getraind te hebben zijn we in onze eerste seizoen als vijfde geëindigd.

Het eerste volledige seizoen daarna wilde het ambitieuze team ten koste van alles promoveren. Bij blessures werden direct doktoren ingeschakeld en de psychologen liepen de deur plat. In dat seizoen zijn we ondanks dat we maar 1 wedstrijd verloren hebben met bijna 4 ton schuld als 2e geëindigd. Maar desalniettemin (Goten, weer een woord geleerd vandaag ) was de promotie een feit.

Het komende seizoen in de VII willen wij rond de 3e / 4e plek eindigen zodat een goed team gebouwd kan worden voor de hogere klasses. Het zal een spannende strijd worden, want 6 teams zijn aan elkaar gewaagd.

Vragen

1.-Vertel eens wat over je irl leven...

In het echt heet ik Erwin, volgende week word ik alweer een halve Abraham en woon al mijn hele leven in het mooie West-Friesland.
Ik inmiddels ruim een half jaar bezig met het schrijven van een afstudeerscriptie om mijn economische opleiding af te ronden. Je zou zeggen dat een econoom toch wat harder werkt, maar helaas, ik moet weer het tegendeel bewijzen . Ik heb op school gezeten in Amsterdam, alwaar ik dus mijn bierbuik heb gekweekt
Ik werk in een sportcentrum als barman / kantoorpik en mag een beetje mee-stuntelen om evenementen te organiseren. Ook help ik mijn zwager regelmatig in zijn aardbeienkwekerij .
Verder hang ik zolang mijn scriptie nog niet af is een beetje rond op fok, irc, hattrick, of ga naar ons aller AFC Ajax toe sorry SW, JD, moest het er toch ff ingooien

2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?

Ik heb familie, vrienden, bekenden en collega’s die aan hattrick doen. Dan kom je op een punt dat je niet om het onderwerp heen kan. Na een paar verjaardagen gepushed te zijn, ben ik toch maar lid geworden met het idee dat ik het na 3 weken toch niets meer aan zou vinden. En zie hier, ik ben er niet meer van weg te slaan misschien wordt het toch tijd voor een vriendin

3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?

Het is gelukt . Ik heb er 1 zover gekregen dat hij zich ingeschreven heeft. Maar heb kennende kapt hij er wel snel mee . Andere vrienden zijn bang dat ze er veel te lang mee bezig zijn……

4.-Hoe kom je aan je teamnaam?

Dat is vrij duidelijk lijkt me . Het supporters fanzine van Ajax heet Dapp’re Strijders. Ik = Ajacied. 1 + 1 = 2.

5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?

Trots? Ik? Neuh. Heb nog geen geweldige resultaten geboekt . Als ik wat moet verzinnen is het de verkoop van Good Old Jaap de Groninger voor 5 ton. Maar daar heb ik weinig anders aan gedaan dan 1 stat omhoog trainen, terwijl hij vanaf het begin af aan in mijn team zat.

6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?

Echt grote blunders heb ik ook nog niet gemaakt. Toen ik voor het eerst de transfermarkt opging, bood ik iedere keer op keepers. Vaak op 6 tegelijkertijd, want er werd toch wel overheen geboden en dan kon ik ze tenminste terugvinden. Na een stuk of 6 bidwars verloren te hebben werd ik het zat, en bod ik op 2 redelijke keepers 60k per stuk. En prompt kreeg ik ze beiden. Gelukkig heb ik er weer 1 kunnen verkopen voor 63k .
Verder is mijn verlies geleidelijk opgelopen door voornamelijk te veel assistenten ed, direct vanaf het begin 20k in je jeugopleiding en op het einde werd de rente toch ook een zware last.

7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?

Dan zou ik naar forum.fok.nl gaan, ik zou me laten registreren onder de nick The_Hives, vervolgens zou ik het hattrick-topic zoeken en vragen: Jongens hebben jullie een overzicht van de stappen die een beginnende coach het beste kan nemen?

En waarschijnlijk werd ik er daarna weer uitgekickt .
Als ik het opnieuw mocht doen, zou ik beginnen met een redelijke coach te kopen, kritisch naar mijn team te kijken en een aantal trainees aanschaffen. Bijvoorbeeld 2 keepers om daar snel mee te cashen om vervolgens financieel gezond aan mijn team te bouwen. Nu liep ik in het begin maar wat aan te kutten en heb ik 11/2 seizoenen later pas een redelijke coach en 4 trainees.

8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.

Ik ben nu sinds een week eindelijk trainer geworden. Ik heb een aantal trainees die ik waarschijnlijk de komende 2 weken kan verkopen. Met dat geld koop ik weer nieuwe kortstondige trainees. Dit gaat net zolang door tot ik financieel gezond ben en een groter stadion heb. Daarna ga ik trainees aanschaffen (minimaal goed) die ik minimaal 2 stats laat stijgen.

9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?

Allereerst om op niemand zijn tenen te trappen: iedereen in #fokhattrick, waar iedereen elkaar probeert te helpen en iedereen die op FOK! mede-hattrickers helpt.
Maar toch een speciale vermelding voor Hattrick-database Grumpey, die vooral in mijn begin periode heel vaak met de gevraagde antwoorden /oplossingen kwam. En vanwege de uitgebreide kennis die hij anderen biedt.

Daarnaast Goeroe qyn die mij aan mijn hand meeneemt in de donkere wereld van de transfermarkt, en die verder ook nooit te beroerd is om voor iedereen die altijd bij hem komt even een spelertje te bekijken en te beoordelen.

En voor iedereen die verbaasd is dat ik hem of het niet noem sorry toch hou ik van jullie :’)
-aanvulling-

ik zou bijna Johan-Derksen nog vergeten met zijn vele hoeden, en sir_dalord met de OP en pekel en TimmyASD voor de toto en Refused voor het all-starteam en hulp aan de site en GotenSSJ voor het zijn van de mascotte en en en…..

Maarja, dan zou ik iedereen wel op kunnen noemen

10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door te klikken die je al duizenden keren gezien hebt?

Steeds vaker nu ik eindelijk begonnen ben met trainees zoeken. En nu er steeds meer hattrickers bijkomen en ik praat met ze of lees iets van ze, ga ik steeds vaker naar hun team toe om te kijken hoe alles ook al weer in elkaar stak. Verder ben ik veel geïnteresseerder transfers aan het volgen.

11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?

Nummer 14: aanvallend voetbal

12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?

nou ik besteed er redelijk wat tijd aan, zeker omdat ik alle dagen thuiszit vanwege mijn scriptie. Als ik een baan zou hebben, weet ik zeker dat ik vrijwel elke avond even zou kijken hoe alles er voor staat. Ook zorg ik er toch wel voor dat ik met een belangrijke wedstrijd thuis ben op zondag, tenzij ik al iets van te voren geplaned had. En hattrick moet ook even wachten als ik plots gebeld wordt om naar de kroeg te gaan, maar verder
hebben jullie wat te lezen op deze saaie zondag middag
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_65852701
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef The_Hives het volgende:
ik kwam nog wat tegen in mijn oude hattrick mapje

Ooit was er eens een Hives met een redelijk respectabel team. Die Hives bestaat nog steeds maar is weer terug bij af. Bent u benieuwd hoe dat rare figuur toen was? Vermaak u dan met het volgende.

Men schrijve 12-10-2004:
[..]

hebben jullie wat te lezen op deze saaie zondag middag
Ik heb het gelezen, verveel me dood man

Heb zelfs die Jaap de Groninger getracht op te zoeken maar hij bestaat niet meer.
  zondag 8 februari 2009 @ 16:35:25 #28
50936 The_Hives
pi_65852971
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:28 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen, verveel me dood man
er staat toch ook bij dat het voor tijdverdrijf is . Ik zei ook niet dat het onderhoudend was
quote:
Heb zelfs die Jaap de Groninger getracht op te zoeken maar hij bestaat niet meer.
dat is dan wel weer een tegenvaller
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_65853103
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:35 schreef The_Hives het volgende:

[..]

er staat toch ook bij dat het voor tijdverdrijf is . Ik zei ook niet dat het onderhoudend was

Ik bedoelde dat ik het heb gelezen omdát ik me dood verveelde
pi_65853326
even een tvptje
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_65853366
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef MrMoon het volgende:
even een tvptje
AFCA!
  zondag 8 februari 2009 @ 16:54:14 #32
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_65853628
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef MrMoon het volgende:
even een tvptje
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 8 februari 2009 @ 17:01:01 #33
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_65853864
Team van de Maand Februari

Naam team: JHMWMJZMN
Coach: rompompom

Logo:

Intro: Viereneenhalf jaar spelend. Na flink wat geklungel in de VIII opgeklommen tot de V, waaruit ik afgelopen seizoen degradeerde. Het plan is nu om me helemaal te laten afzakken naar de X met een aantal miljoen op de bank, om dan keihard toe te slaan en in één keer weer door te stoten naar de V en hopelijk nog hoger.

Vragen:

1.-Vertel eens wat over je irl leven...
Ik ben 27, geen vriendin, alleen wonend alsmede lease auto rijdend. Werkende in Rotterdam op een detacheringbureau voor offshoretechneuten. En dan gaat het om mensen die meetwerk verrichten zoals het zoeken naar olie, helpen bij offshore constructie werkzaamheden, inmeten van olie- en gasleidingen op de zeebodem en nog veel meer. Ik heb dat zelf na een studie hydrografie vier jaar gedaan met heel veel plezier, maar het trok een behoorlijke wissel op m’n sociale leven. Toen kreeg ik de kans om op kantoor aan de slag te gaan en ik heb toen besloten dat een hele beste oplossing was.
Verder voetbal ik ook en wel bij Foreholte 5, mijn positie is achterin in de mandekking.

2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Ik ben door een aantal vrienden die het ook nog spelen op het spoor gezet. De verslaving is iets minder geworden, maar ik vind het nog steeds heel tof.

3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Nope. De vrienden die dit leuk zouden vinden spelen het al, de rest zijn geen “internetters”.

4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Hehe, ja, da’s een goeie. Ik moest wat verzinnen natuurlijk. Waarom ik de afkorting van Je Hoort Me Wel Maar Je Ziet Me Niet heb gekozen weet ik niet meer zo goed eigenlijk. Dat geldt trouwens ook voor m’n nick op FOK!. Geen flauw idee hoe ik eraan/erop ben gekomen.

5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Dat ik een speler voor 3000 heb gekocht een hele poos terug en die onlangs wist te verkopen voor ruim 4 miljoen. Maar goed, die heeft dan ook 8 seizoenen bij me gezeten…

En het winnen van de Fortis-award natuurlijk. .

6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Tsja, de standaard beginnersfouten: stadion uitbreiden (Wat nou geen zitplaatsen? L), een dure speler kopen (gelukkig was het wel een FC, waardoor ik me van m’n faillissement kon redden door ‘m weer te verkopen). Daarnaast heb ik afgelopen seizoen vier keer vergeten een opstelling te maken voor een friendly, waardoor ik voor een aantal mensen bijna een niveau passen ben misgelopen. Dat heeft me volledig terecht de Fortis-award opgeleverd.

7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Zie boven. Maar goed, doordat ik me ga laten afzakken, krijg ik een soort van herkansing. Ik denk trouwens dat iedereen er wel eens aan heeft gedacht “wat als”.

8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden voor zover nog mogelijk enz.
Tot nu toe ben ik een lange termijn trainer. Ik vind het echt mooi om te zien hoe spelers beter kunnen worden. Day- en skilltraden hebben me nooit aangesproken.

9. -Wat train je en waarom?
Momenteel korte pass. Passen is de meest gewilde bijstat en het traint lekker snel en veel spelers. Dat betekent dat er bijna geen week zonder popper voorbij gaat (en geef toe, een popper op vrijdag is naa een overwinning in de competitie of beker het mooiste van het spel) en het is gauw rendabel.
Tijdens het Grote Afzakken Naar De X ga ik vleugelaanval trainen. Dat geeft me de mogelijkheid om zonder middenveld te spelen (523) met de grootste kans op nederlagen en toch vol te trainen. Ik zal dan waarschijnlijk ook een wat hoger verloop gaan krijgen, want ook m’n aanval moet niet te goed worden natuurlijk.

10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Outpost en MrMoon, het organiseren van de FOK!-cup zal dit jaar meer voeten in aarde hebben dan ooit, wat een deelnemersveld!

11.-Hoe veel uur zit je gemiddeld privé achter je pc (en dus Hattrick) per week?
Dat is wel minder geworden, maar nog steeds schat ik zo’n uur of 10-15

12.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
Wat een pruts-vraag. :’). Werkelijk geen flauw idee wat ik hierbij moet verzinnen. Doe maar 80, da’s in cijfers het hoogste subniveau; goddelijk heel hoog. Dat is iets waar ik naar op zoek ben.

13.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Ik zou graag willen zeggen niet zo groot, maar ik ben bang dat dat niet opgaat. Het zijn vooral kleine dingetjes trouwens, bijvoorbeeld als je iemand uitmuntend hoort zeggen (niet eens met betrekking tot HT, noodzakelijkerwijs) dat je dan meteen denkt “Há, mijn speler is lekker al reusachtig!”. Maar aan de andere kant zijn er ook vrijdagen dat ik pas tegen de middag bedenk “Oja, training!”

14. Verzin een eigen vraag die je van de volgende geïnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de vorige geïnterviewde.

De vraag van de vorige keer was:

Heb je er al vaak aan gedacht om met HT te stoppen?
Ja, maar nooit echt serieus. En dat zou dan sowieso eerder zijn om opnieuw te beginnen dan echt helemaal kappen met HT

Nu mijn vraag:
Wie is in je huidige team je held en waarom?

15. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
Doe die n00b van een Proud2beDiepfries maar. .
pi_65853897
Even een tvpsvtje.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:12:39 #35
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_65854232
  zondag 8 februari 2009 @ 17:16:13 #36
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_65854342
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:01 schreef Outpost76 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:28:58 #37
50936 The_Hives
pi_65854756
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:01 schreef Outpost76 het volgende:
Team van de Maand Februari

leuk

al 4 jaar dezelfde vragen
Fok! Federatie
  zondag 8 februari 2009 @ 17:36:41 #38
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_65854995
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef The_Hives het volgende:

[..]

leuk

al 4 jaar dezelfde vragen
Er waren wat nieuwe vragen maar ik zie nu net pas dat die er niet in staan

Ik heb ook geen idee meer wat die vragen waren.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:41:23 #39
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_65855141
quote:
Bel Yannick Waasdorp
| Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Fredje Stalling is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.

Dit type speler is nuttig, hij is erg snel, nu moet hij alleen nog net zo goed leren voetballen.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Wat denkt die scout nou?
quote:
Bel Sebastian Bouwmans
| Hallo baas, goed je weer te spreken.

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Christiaan Brocks.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Positiespel wordt!

Dit type speler is nuttig, hij is erg snel, nu moet hij alleen nog net zo goed leren voetballen.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Weer zo een wereld talent
quote:
Pol van de Koppel heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Deze speler is slecht in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.

Deze speler is technisch, dat zie je al van een afstand. Hou daar rekening mee bij de opbouw van het team.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Dan maar even testen of ie wel verdedigen kan. Anders ontsla ik m wel weer.

Perfecte TT dus
pi_65855363
quote:
Gegroet ArcturusMengsk! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Mike Kaanis en hij is 15 jaar.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer slecht zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij zwak. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.

Geven we hem een contract, baas?
quote:
Gegroet ArcturusMengsk! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Marius Gersonius en hij is 16 jaar.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.

Nog pas een jochie, maar zijn bouw is krachtig. We zouden zijn moeder eens moeten vragen wat ze hem te eten geeft...

quote:
Ja? Oh, hallo ArcturusMengsk!

Silvester Milde heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Keepen. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Keepen wordt!

tsja bij gebrek aan beter dan maar..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_65855883
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:16 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Waarom in een spoiler quoten? .
pi_65855909
bah...
  zondag 8 februari 2009 @ 18:28:38 #43
50936 The_Hives
pi_65856411
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:06 schreef rompompom het volgende:

[..]

Waarom in een spoiler quoten? .
anders moet je zoveel scrollen
Fok! Federatie
  zondag 8 februari 2009 @ 18:32:30 #44
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_65856511
Geen talent hier, en een thuiswedstrijd in de regen. Lekker
Ik ben van pindavlees
  zondag 8 februari 2009 @ 18:34:30 #45
50936 The_Hives
pi_65856564
wat is een redelijke leeftijd voor mij om trainees überhaupt te kunnen kopen met redelijk positiespel en matig passen?
Fok! Federatie
  zondag 8 februari 2009 @ 18:39:11 #46
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_65856711
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:34 schreef The_Hives het volgende:
wat is een redelijke leeftijd voor mij om trainees überhaupt te kunnen kopen met redelijk positiespel en matig passen?
Het liefst 17 natuurlijk! Maar 18 is ook mooi, om te beginnen
Ik ben van pindavlees
pi_65856855
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:34 schreef The_Hives het volgende:
Ik doe het dus de laatste tijd vaak andersom
17j en +-20 dagen
matig positiespel en redelijk passen. Train ik hem zelf in het (de) tussenseizoen(en) nog naar goed passen ook.
  zondag 8 februari 2009 @ 18:43:23 #48
50936 The_Hives
pi_65856860
ja, zie net dat ik jonger niet eens kan selecteren (ivm jeugd enzo ) Mn eerste spelert is binnen
Fok! Federatie
pi_65856861
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef The_Hives het volgende:

[..]

anders moet je zoveel scrollen
Ik gebruik die pruts lay-out niet, dus ik moet 't alsnog. .

Heeft iemand anders ook problemen om de jeugdtraining te bekijken of ben ik de enige die er last van heeft?
  zondag 8 februari 2009 @ 18:47:26 #50
50936 The_Hives
pi_65857002
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:43 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik doe het dus de laatste tijd vaak andersom
17j en +-20 dagen
matig positiespel en redelijk passen. Train ik hem zelf in het (de) tussenseizoen(en) nog naar goed passen ook.
dat is ook wel wat inderdaad. En waarschijnlijk lekker goedkoop
quote:
Santo Manzato

18 jaar en 38 dagen, TSI = 580
redelijk in vorm, conditie zwak [Onvoorspelbaar]
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 6/20 redelijk
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Fok! Federatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')