zielig hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam is ook al te horen in Utrecht
Zou zomaar kunnen. Gebeurt wel vaker hoor, niets mis mee.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag het ook maar met een kwart oog, vandaar mijn vraag. Ik zag een camera inzoomen op het uitvak en zag iets of iemand over wat stoelen heen vallen en toen stonden er opeens veel gele hesjes in het uitvak.
Ik kan er ook 100% naast zitten hoor
Ja maar daar moet ik voor betalen, en dat is nou net ff niet de bedoeling....quote:
Waarom maak jij je steeds druk over Ajax? Het lijkt wel alsof je je verbonden voelt met de club.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoeveel jaar is ajax alweer geen kampioen?
5. Wij hadden toen al gewoon een kleurentelevisie enzo. Ik weet niet hoe het in Ridderkerk is?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2004/2005.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Do we care?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet hoe het voelt, lijkt me?
2003/2004 hoor?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2004/2005.
En Feyenoord is alweer wat langer geleden, dus stfu bitte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |