ooo van de zomer it isquote:Op maandag 9 februari 2009 00:00 schreef Pieter. het volgende:
Egypte is in April 2 weken.
Welterusten allemaal!
kerel... stiekem geniet je best van de aandacht die het genereert.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:58 schreef Cairon het volgende:
Cahir, bij deze het verzoek om die foto niet meer te plaatsen.
daarom al post ik geen foto's in het homo-topic.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
kerel... stiekem geniet je best van de aandacht die het genereert.
Waarom post je anders die foto's?
Dat is hetzelfde als die andere foto die je ff in een topic plaatste en toen weer snel weghaalde...
Naja je kunt het ook overdrijven...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
daarom al post ik geen foto's in het homo-topic.
Tuurlijk begreep ik je wel. I was just f*cking with ur mindquote:Op maandag 9 februari 2009 00:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja je kunt het ook overdrijven...
Als je nou alleen maar van dat soort foto's hebt dan kan ik het nog begrijpen...
maar je snapt het punt trouwens niet. Cairon post foto's om ze later weg te halen, wanneer een aantal ze al gezien hebbem. Om vervolgens te balen van de aandacht die het genereert. Dat vind ie blijkbaar leuk of zo...
Nee kom zeg... ben geen handtasquote:Op maandag 9 februari 2009 00:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk begreep ik je wel. I was just f*cking with ur mind![]()
Ging jij nou ook naar PCD morgen? Ik onthoud het allemaal niet meer haha
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee kom zeg... ben geen handtas![]()
Dat zeg jij...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
maar ik ben ook geen handtas![]()
Wat doe jij nog zo laat op? Moet je niet werken?
Je hebt absoluut gelijk!quote:Op maandag 9 februari 2009 01:17 schreef wonderer het volgende:
Als Cairon niet wil dat die foto geplaatst wordt, kan dat toch wel gewoon netjes gerespecteerd worden? Sheesh.
aan het werk?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:39 schreef keizerpinguin het volgende:
pfff het regent spoedjes..........
tss... belachelijk! en hebben ze dat helemaal niet van te voren aangemeld? straks moet je ook nog echt aan het werk vannachtquote:Op maandag 9 februari 2009 01:39 schreef keizerpinguin het volgende:
pfff het regent spoedjes..........
probleem is dat ik alleen ben op de afdeling en alle spoedjes die via de SEH en verloskamers komen komen allemaal naar mij.......quote:Op maandag 9 februari 2009 01:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
tss... belachelijk! en hebben ze dat helemaal niet van te voren aangemeld? straks moet je ook nog echt aan het werk vannacht
werk je wisseldiensten?quote:
alleen op de afdeling? heb je helemaal geen collega's? Dat is lekker stilquote:Op maandag 9 februari 2009 01:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
probleem is dat ik alleen ben op de afdeling en alle spoedjes die via de SEH en verloskamers komen komen allemaal naar mij.......![]()
Dus ja dat word werken ....
oow oke... puik geregeld...quote:Op maandag 9 februari 2009 01:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
probleem is dat ik alleen ben op de afdeling en alle spoedjes die via de SEH en verloskamers komen komen allemaal naar mij.......![]()
Dus ja dat word werken ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |