heb wel collega's maar in het weekend zitten we alleen in de nachtdienst omdat het over het algemeen goed te doen is.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
alleen op de afdeling? heb je helemaal geen collega's? Dat is lekker stil
Weet ik, hoe denk je dat ik in de dagcijfers kom, u bitch!quote:Op maandag 9 februari 2009 02:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb je al eens gevraagd dommie!!![]()
Wel opletten anders
dus geen doden?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb wel collega's maar in het weekend zitten we alleen in de nachtdienst omdat het over het algemeen goed te doen is.
Maar de rust is weer terug gekeerd heb nu wel 19 patienten onder mijn hoede.![]()
Wat een verantwoording zeg
Dan heb ik een tip voor je: de serie United states of Tara.quote:Op maandag 9 februari 2009 07:22 schreef Gellarboy het volgende:
Toni Collette is mijn all-time favourite actrice. Ik zag haar gisteren nog (alhoewel kort) voorbij komen in The Hours..
.
.
En van Diablo Cody, schrijfster van de film Juno.quote:Op maandag 9 februari 2009 07:51 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, wat cool.
en een topic report aangemaakt.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef hierissieweer het volgende:
je bedoelt deze?
Alleen vanwege deze foto?quote:
het ontbijt is blijven zitten ?quote:Op maandag 9 februari 2009 08:33 schreef Ang3l het volgende:
iew, blote bipsen!!!
Ik ben net iets beter ja!
Met moeite. Het wil nog steeds naar buiten.quote:
een bordje met eenrichtingsverkeer ophangen ?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met moeite. Het wil nog steeds naar buiten.
neuh, maar als ik eerst het verzoek plaats of die foto niet meer geplaatst word, en hij met opzet de foto opnieuw post... dan is het zijn eigen schuld als ik een topic report aanmaak.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar krijg je een goed gevoel van ?
Ja tijd voor nieuw rukmateriaalquote:Op maandag 9 februari 2009 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Ach iedereen heeft die foto inmiddels gesaved dus geen nut meer om hem te plaatsen toch?
dat doe ik tochquote:Op maandag 9 februari 2009 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Wil je wel ff oppassen met mijn maag?
Ik eet nu mijn eerste boterham sinds 1,5 dag.
er wordt dus gecensureerd met 2 matenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef Bartjebart het volgende:
Wat dan wel weer komisch is, is dat ze de foto uit HIW's post van gister weg gehaald hebben maar dat ze de link van vandaag laten staan. EN dat ze de foto in Cahir's post ook hebben laten staan
stuur jij die even door, dan post ik hem wel, want ik heb die toen niet opgeslagenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom post niemand die andere foto van Cairon eigenlijk? Die hij in de afgelopen maand geplaatst heeft...
mijn andere/betaalde werkzaamheden laten op dit moment zulke speurtochten niet toequote:Op maandag 9 februari 2009 11:21 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb em nie
ik weet dat ie em in een nieuw topic plaatste, ik dat volgens mij gequote heb net voordat hij z'n post aanpaste... Maar geen idee wanneer... dus zoekze
heb ik ooit andermans foto gepost zonder toestemming daarvoor te hebben?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
Je hebt absoluut gelijk!
Maar respect moet toch wederzijds zijn?!
al is het natuurlijk wel heel kinderachtig om "kwaad" met "kwaad" te vergelden...
oh dus dit geeft me carte blanche wil je zeggen? Nu mag ik doen wat ik wil ter vergelding?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:06 schreef Stroekie het volgende:
Hoe gaat dat gezegde over ballen en kaatsen ook al weer ?
ik heb geen fries bloed door de anderen stromen, dus ben onbekend met de kaatssport
![]()
![]()
alsof je dat zonder die carte blanche zou nalatenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
oh dus dit geeft me carte blanche wil je zeggen? Nu mag ik doen wat ik wil ter vergelding?
Wat ben jij panisch over foto's?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
heb ik ooit andermans foto gepost zonder toestemming daarvoor te hebben?
Nopes.
Heb ik ooit een foto geplaatst van iemand die aangaf dat die foto liever niet geplaatst werd?
Nopes
Hoe was je feessie?quote:
Die met die tepel? O die heb ik thuis nog wel ergens.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom post niemand die andere foto van Cairon eigenlijk? Die hij in de afgelopen maand geplaatst heeft...
Het is geen RPG!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:06 schreef Cairon het volgende:
als jij denkt dat ik me niet heb ingehouden, dan heb je het goed mis. In tegenstelling tot wat sommige mensen willen geloven, speel ik wel volgend bepaalde regels.
Ik denk dat je eens een subterfuge rol moet makenquote:Zo zie je me nooit leugens verspreiden zoals Hierissieweer deed. Zo zie je me nooit foto's posten van mensen die dat niet willen.
als je zo blijft happen kan je beter in een boterham bijtenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:06 schreef Cairon het volgende:
als jij denkt dat ik me niet heb ingehouden, dan heb je het goed mis. In tegenstelling tot wat sommige mensen willen geloven, speel ik wel volgend bepaalde regels.
Zo zie je me nooit leugens verspreiden zoals Hierissieweer deed. Zo zie je me nooit foto's posten van mensen die dat niet willen.
Nou door Gerards schuld hadden we dus een dikke vieze baardaap!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef Cairon het volgende:
Lyn-Z is zwanger van Gerard Way... en die schrijft de extreem relaxte comic: The Umbrella Academy
Bokito 2 ?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou door Gerards schuld hadden we dus een dikke vieze baardaap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |