tsktsk 1 vrouw, we zijn met meer hoor, en ik tel al voor 2quote:Op zondag 8 februari 2009 11:33 schreef Toon_Tetten het volgende:
wtf, is dat altijd hier zo? Dat er één vrouw aanwezig is, meerdere mannen. En dan gaan de mannen om haar vechten?
Doe je cam maar aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ain't gonna happen! Live of niet!
Teleurstellendquote:
ah je snoopy shirt was ook geen probleemquote:
Wat een eerquote:Op zondag 8 februari 2009 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:\
sorry, maar cam gaat gewoon niet aan.. Kom maar naar utrecht, mag je nog voelen ook
jij gaat mij toch al in pyjamabroek zien!quote:Op zondag 8 februari 2009 11:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah je snoopy shirt was ook geen probleem
foto van een strak kontje kan dat toch ook wel
anders show je even je ruitjesbroek van achteren
Wanneer gaat duim jou zien?quote:Op zondag 8 februari 2009 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij gaat mij toch al in pyjamabroek zien!ook dan kan je het beter zien (in 3d) dan op een platte foto!
als jullie in dit tempo door slowchatten, kun je binnen 5 minuten een nieuwe TT plaatsenquote:Op zondag 8 februari 2009 11:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk 1 vrouw, we zijn met meer hoor, en ik tel al voor 2
trouwens TT is waardeloos, IK wilde de TT plaatsen
ik wil t NU zienquote:Op zondag 8 februari 2009 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij gaat mij toch al in pyjamabroek zien!ook dan kan je het beter zien (in 3d) dan op een platte foto!
wilde ik net mijn kont pm-en.. nou ja, later dan maar!quote:Op zondag 8 februari 2009 11:53 schreef Duimelot het volgende:
mensen ik ga eens even wat doen hier
tot later
Sorry niet gezien..quote:Op zondag 8 februari 2009 11:54 schreef kwaakvaak het volgende:
ik herhaal mezelf even :
cue, was het die docu van holland doc toevallig
Ik val er heel laat in, maar bedoel je die docu van Louis Theroux? Ging vooral over deathrow in de VSquote:Op zondag 8 februari 2009 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry niet gezien..
Maar nee, hhet ging over een gevangenis. En was volgens mij zeker op ned 3
Er zijn leukere plannen gekomen?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik hoor net dat ik niet op je verjaardag langs kan komen Cue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |