Jajaja, ik ben weer boven water!quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja die mening deel ik behoorlijk ja!
je bent weer boven water!
Dat lek is er gewoon hoor. Bijna overal wel te downloaden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:06 schreef DrowningMan het volgende:
nu al niet meer...
anderhalve week geduld dus nog,
of wachten op de volgende lek
Maar die staat er niet op? Kon het niet weerstaan om het album te "previewen".. Leek mij nou een interessante track.quote:"Every Breaking Wave"
A swelling soul-pop song, with bright synth sounds influenced by OMD and, Bono says, "early electronica." "You don't hear indie bands doing blue-eyed soul [like this]," he adds.
Die staat ook niet op de officiele tracklisting. Er wordt hier en daar wel gesproken dat het eventueel een bonustrack zou worden..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef steve-urkel het volgende:
ik was benieuwd naar
[..]
Maar die staat er niet op? Kon het niet weerstaan om het album te "previewen".. Leek mij nou een interessante track.
he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik verwacht niet meer dan een Atomic Bomb (een album die het luisteren niet waard is). Ik wacht gerust op de reviews. Ik ben bang dat dit album ook te luid wordt. Mocht het blijken dat het een top album is, maar wel te luid is, doe ik geen moeite.
Ja, dat heeft inderdaad niet lang geduurd. Maar ik had 'em al besteld voor 23 euro.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef Flugel83 het volgende:
Ben wel benieuwd wie welke versie van het nieuwe album aanschaft.
Bij FRS zijn er dus 4 versies of wat in omloop en de boxset kost even ¤ 59,95. Op de vorige pagina sprak iemand van 25 pond bij Amazon.co.uk, dat is al bijgesteld naar 41 pond.
Bomb was al veel eerder gelekt toch?quote:AMSTERDAM - De nieuwe plaat van U2, No Line On The Horizon, is uitgelekt. Het album ligt pas over een week in de winkels.
Het is zeer uitzonderlijk dat een plaat van de Ierse supergroep voortijdig uitlekt. Eerder lekten al wel opnamen uit van een fan, die bij de villa van zanger Bono in Zuid-Frankrijk geluidsfragmenten had vastgelegd. En in 1991 doken studiosessies van Achtung Baby op. Verder wisten de Ieren, ongebruikelijk in de muziekindustrie, hun releases altijd goed te beschermen.
Of het uitlekken van No Line On The Horizon per ongeluk gebeurde, is dan ook de vraag. Op Get Music, het officiële downloadplatform van platenlabel Universal in Australië, was het album dinsdag korte tijd te downloaden. Fans benutten het buitenkansje en verspreidden de plaat meteen.
Overigens was No Line On The Horizon, de twaalfde studioplaat van U2, volgens een nieuwssite al enkele dagen te krijgen op Napster Mobiel maar had vrijwel niemand dat in de gaten.
Veel koortjes, valt me op. En sommige nummers klinken érg gospel. Ik luister hem eerst nog een keer of vijf voor ik echt oordeel. Dat kán ik nu namelijk...quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind de eerste twee nummers heel vet, maar daarna... Ik weet het nog niet
Heb um ook binnen, die staat nu ook op, en dat vind ik nu al magnificentquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef Murray het volgende:
Na 1 keer luisteren weet ik in ieder geval al wel dat ik Magnificent echt een fantastisch nummer vind.
Sfeer is inderdaad het juiste woord, dat dacht ik ook toen ink de nummers hoorde, tis niet echt steviger ofzo, maar sferistisch, (is dat een goed Nederlands woord, ja tochquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef Murray het volgende:
Na 1 keer luisteren weet ik in ieder geval al wel dat ik Magnificent echt een fantastisch nummer vind.
Klinkt totaal anders dan voorgaande albums.. zit erg veel sfeer in.. volgens mij ga ik dit wel een leuk album vinden...
Eérst dansen op Magnificent en uit ons dak gaan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef Luni het volgende:
Zullen we Chiel allemaal effe een mailtje sturen dat we hem al binnen hebben
Haha ja...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef Luni het volgende:
Zullen we Chiel allemaal effe een mailtje sturen dat we hem al binnen hebben
Heb her en der al wat meer uitspraken van de heren gelezen die er op hinten dat dat 2e album al zo'n beetje af is..quote:The future is another question for another interview. How long can U2 stay meaningful? Where will rock's greatest adventure end? For now, there is enough material left over from the sessions for an album that, Bono says, will be released before the end of the year. It will be "a more meditative album on the theme of pilgrimage".
Dan hadden ze wel een paar van die nummers op deze cd mogen zetten. Een minuut of 53 op een CD vind ik voor een band als U2 wel wat magertjes. Kan me er anno 2009 nog altijd boos over maken dat artiesten nog altijd denken dat ze 2 vinyl-kanten van 25 minuten vol moeten maken en dan klaar zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef Murray het volgende:
Oh, het lijkt er trouwens ook op dat ze binnen een jaar nog een album uit gaan brengen..
[..]
Heb her en der al wat meer uitspraken van de heren gelezen die er op hinten dat dat 2e album al zo'n beetje af is..
Ik vraag het mij af. Dit hoorde ik ook na HTDAAB en daar is het ook nooit van gekomen, tenzij dit album ook materiaal bevat uit die tijd. . . . .quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef Murray het volgende:
Oh, het lijkt er trouwens ook op dat ze binnen een jaar nog een album uit gaan brengen..
[..]
Heb her en der al wat meer uitspraken van de heren gelezen die er op hinten dat dat 2e album al zo'n beetje af is..
Ja, op de single van Get On Your Boots staat een remix van No Line On The Horizon, die remix is een weekje geleden al uitgelekt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef eriksd het volgende:
Kan het kloppen dat er verschillende versies van No line on the horizon (het nummer dus) zijn? Op het exemplaar dat ik heb is het een andere melodie dan de versie die eerder gelinkt werd in dit topic.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef DrowningMan het volgende:
ik denk dat dit weleens het best album na Achtung Baby zou kunnen zijn. Wat vinden jullie?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:41 schreef Luni het volgende:
Ik durf na 1 vluchtige luisterbeurt te zeggen dat ik het het beste album vind, van de albums na Achtung Baby uitgebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef DrowningMan het volgende:
ik denk dat dit weleens het best album na Achtung Baby zou kunnen zijn. Wat vinden jullie?
Er zijn helaas zoveel mensen die muziek niet goed beluisteren. Vroeger was ik ook zo. Binnen 20 of 30 seconden al bepalen of een nummer nou leuk was of niet. Ik denk dat ik dan onbewust een repetitief "pop hook" zocht. Hoe snel je een liedje kan beoordelen hangt af van het liedje. De meeste pop muziek kan je pas beoordelen door een paar keer volledig af te luisteren. En dat is dan pop muziek. Sommige jazz nummers moet ik minimaal 10 keer afluisteren, en dan pas krijg ik maar een idee wat voor nummer het is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Sonja27 het volgende:
Een vriendin vond het maar tegenvallen, die skipte zo door wat nummers, nam niet eens de moeite alles af te luisteren... Sorry maar hoe kan je dat een eerlijk oordelen geven over een album?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |