Ik typ ook met twee vingers en heb 464 p/min gehaaldquote:Op zondag 8 februari 2009 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan ben je zeer efficiënt met die twee vingers. Met tien vingers haal je misschien wel 930 aanslagen.![]()
Ik doe die 2e test, daar gebeurt dat automatischquote:Op zondag 8 februari 2009 16:57 schreef McGilles het volgende:
En hoeveel van de mensen die hier posten halen 3 per spelfout van hun score af?
Die kan ik hier niet doen (werk, geen Java..) maar bij de eerste had ik 440 aanslagen en 7 fouten, dus dan kom ik op 419 uit, met 2 vingers. Als ik niet zou backspacen oid kom ik ook zo op 480-500.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik doe die 2e test, daar gebeurt dat automatisch
Ik heb et probleem dat ik moeilijk blind kan typen, als ik zelf een verhaaltje opschrijf gaat et altijd veel snellerquote:Op zondag 8 februari 2009 17:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die kan ik hier niet doen (werk, geen Java..) maar bij de eerste had ik 440 aanslagen en 7 fouten, dus dan kom ik op 419 uit, met 2 vingers. Als ik niet zou backspacen oid kom ik ook zo op 480-500.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
294 per minuut, maar ik kan sneller denk ik, moet effe wennen aan het feit dat ik moet overtikken.
Haha ja, als je zelf iets kunt verzinnen en typen ben je natuurlijk altijd sneller.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:58 schreef godigita het volgende:
Ik zit rond de 350 zonder typecursus, maar teksten overtypen is echt enorm bagger.
Oef, als je nog hebt leren typen op en ouderwetse mechanische typmachine ben je wel een stuk ouder dan de gemiddelde FOK!ker.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:53 schreef HuHu het volgende:
...Al hoef ik nu natuurlijk niet de regel terug naar het begin te zetten bij de *ping* of het papier te wisselen.
Dit doe ik dus ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:41 schreef MaGNeT het volgende:
Heb m'n type diploma sinds m'n 11e en kan dus wel 10 vinger blind typen.
Ik heb echter de neiging om alle fouten direct (automatisch) te herstellen dus verlies je daar nogal wat snelheid in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |