abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65835066
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:20 schreef aaipod het volgende:
Ok situatie is als volgt. TS gaat naar de albert hein. Levert lege flessen in voor 3,50 statiegeld. Doet vervolgens voor 8,05 boodschappen. Kom ik bij zo'n kassa. Roept die muts al de rij in. HIER ALLEEN PINNUH HOOORR.

Dus ik ben aan de beurt en zeg: 'deze kan ik wel gewoon inleveren toch?' en ik schuif dat statiegeld bonnetje onder haar neus. Zegt ze nee, want ik heb geen contant geld in deze kassa. Dus ik denk ah, logisch. En in pin. En ik loop naar de infobalie om een pakje marlboro af te rekenen met mijn bonnetje en ik denk: 'Hey wat is dat een stom argument, je had helemaal geen geld nodig'

Afijn ik dus de hele weg naar huis lopen piekeren en ik denk ik maak een topic!

Ben ik nou dom en dat gewoon een geldige reden?
Is de cassiere dom? (ze zag er best slim uit)
Of loopt er hier misschien een AH cassier(e) rond die kan zeggen dat het systeem gewoon kut is en dat haar redenatie dus gewoon een goedkope smoes was.

Verlicht mijn.
Kassa's waar je alleen kan pinnen heb ik niet in mijn filiaal (goed idee trouwens!) maar je kan altijd gewoon het bedrag van de emballagebon van het totaalbedrag aftrekken.
pi_65835101
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:05 schreef aaipod het volgende:

[..]

Mwa, wat ik eigenlijk denk. Die 4 snelkassa's zijn nieuw (waren er dinsdag nog niet) en de cassiere's zijn nog niet goed op de hoogte en klooien maar wat aan.
Dat zal het wel zijn dan. Hier bij de Hoogvliet hebben ze van die zelfscan kassa's waar je ook alleen kan pinnen. Maar dan scan je zelf het bonnetje even en word het gewoon van het totaalbedrag afgehaald.
pi_65835138
Systeem weet trouwens meestal niet hoeveel er contant in de la zit hoor.
pi_65835978
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:24 schreef iBolt het volgende:
Kassiere is dom ze had gewoon 3,50 kunne aftrekke van het bedrag dat jij moest pinnen...

maar... aan de andere kant had ze misschien eraan gedacht dat wanneer je 8,05 pint AH meer winst maakt dan als je 4.55 pint

echter ik betwijfel het
pinne is zonder n.
pi_65836974
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:56 schreef IBAZ het volgende:

[..]

pinne is zonder n.
x
pi_65837043
VMBO kassasletjes
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65837635
quote:

[..]

pinne is zonder n.
Epic fail.
  Moderator zondag 8 februari 2009 @ 00:06:37 #33
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_65838888
Je kon hem gewoon inleveren. Geen probleem. Zolang het maar niet onder de 0,00 kwam. Teruggeven werkt namelijk niet.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_65840777
Jezus wat ben jij dom.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_65850843
quote:

[..]

pinne is zonder n.
taalnazi

-edit- kut nu heb ik weer Godwin's law overtreden
pi_65852946
In principe heb je gelijk. Ze heeft geen contant geld nodig om een flessenbon van de boodschappen af te halen.
Maar als zij een lade heeft zonder contant geld wordt haar lade naderhand niet "opgemaakt" dwz gecontroleerd op contanten en flessenbonnen. Maar waarschijnlijk gewoon gevuld met nieuw geld.
Dan klopt haar lade na de werkdag niet en moeten ze gaan zoeken waar de fout zit. Levert nogal wat werk op voor 1 bonnetje van een paar euro.
pi_65856110
pics or it didn't happen.
  Moderator zondag 8 februari 2009 @ 19:04:03 #38
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_65857572
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef Charlie_Brown het volgende:
In principe heb je gelijk. Ze heeft geen contant geld nodig om een flessenbon van de boodschappen af te halen.
Maar als zij een lade heeft zonder contant geld wordt haar lade naderhand niet "opgemaakt" dwz gecontroleerd op contanten en flessenbonnen. Maar waarschijnlijk gewoon gevuld met nieuw geld.
Dan klopt haar lade na de werkdag niet en moeten ze gaan zoeken waar de fout zit. Levert nogal wat werk op voor 1 bonnetje van een paar euro.
Nope.

Het kan gewoon. de statiegeld bonnen worden niets mee gedaan. Derhalve: als het gescand is kan het gewoon niet meer gebruikt worden. Een eenmalige code.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_65858471
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:04 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nope.

Het kan gewoon. de statiegeld bonnen worden niets mee gedaan. Derhalve: als het gescand is kan het gewoon niet meer gebruikt worden. Een eenmalige code.
Ik heb gewerkt bij Bas, en daar zou je het probleem van Charlie Brown krijgen. Het klopt echter dat ze bij AH worden weggegooid, en dus niks mee gedaan wordt.
  zondag 8 februari 2009 @ 19:42:07 #40
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_65858767
Beide dom
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_65878988
hallo, ze werkt achter de kassa, dat zegt al genoeg
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_65896673
quote:
Beroep Secretaresse
Studierichting MEAO
  maandag 9 februari 2009 @ 22:23:01 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65896862
quote:

[..]

pinne is zonder n.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:23:42 #44
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65896892
quote:
Op zondag 8 februari 2009 01:39 schreef Becherovka het volgende:
Jezus wat ben jij dom.
wie?
pi_65897110
[edit] laat maar...
pi_65903664
de kassiere is dom.

en jij bent nog dommer, want je laat je iets wijsmaken door een dombo!
pi_65904857
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:04 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nope.

En zo is het. Ikzelf gebruik bij de AH altijd de zelfscanner. Als ik zo'n flessenbon heb, kan ik deze hiermee scannen en dan wordt dit van het totaal afgehaald. En nee, die flessenbon kun je niet 2x gebruiken

---

Dus ja, die bon had gescand kunnen worden. Maarja, nu kan je hem de volgende keer nog gebruiken :>
pi_68998865
Ik denk niet dat iemand dit nog leest, maar ik las dit en ik moest even reageren!

Ik denk persoonlijk dit:

Bij die kassa kan je alleen maar pinnen (echt heel dom, nog NOOIT van gehoord maargoed)
Misschien is het inderdaad zo dat bij zulke kassa's emballagebonnen niet kunnen worden aangenomen, maar dat terzijde!

Als je afrekent en je kan alleen maar pinnen, is het toch logisch dat ze dan de emballagebon ( die 3 euro zoveel) van je totaal aftrekt en daarna kan je gewoon pinnen? Ze had waarschijnlijk een lange dag achter de rug en dan ben je ook niet helemaal helder Ze dacht waarschijnlijk dat je bedoelde dat je het bedrag op de emballagebon CONTANT wou, en dat kon dus niet omdat je alleen maar kunt pinnen, en er geen geld in de kassa zit. Ze was gewoon vergeten te zeggen dat het alleen van je totaal afgehaald kon worden.

EN JA ik zit aan de kassa, en als je van smorgens tot savonds moet dan vergeet je nog wel is iets

xx
19
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:18:11 #49
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_68998981
Was dit nodig?

edit: Je hebt je speciaal hiervoor geregistreerd hé? Wat lievvvv. x-jes terug. Heb je msn? Ik snap het verhaal nog niet helemaal maar ik denk wel dat je mijn vraag kan beantwoorden.
pi_68999089
Die bonnen doen ze toch altijd in de kassalade? En als je er alleen kan pinnen, dan zal ze deze vast niet hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')